معمای تجاوزدو مرد به زنِ جوان درخارج از شهر

0 106
آشنایی اینستاگرامی زن مطلقه با مردی جوان باعث شد تا مرد به‌همراه دوستش، او را به بیابانی بکشاند و به او را تعرض کند.این زن 35 ساله، دو هفته قبل با شکایت به مأموران پلیس مدعی شد از سوی دو مرد مورد تعرض قرار گرفته است.با توجه به اینکه موضوع پرونده تجاوز بود، به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. قضات شعبه 12 زن جوان را برای بازجویی فراخواندند. این زن گفت: مدتی بود که در اینستاگرام با مرد جوانی آشنا شده بودم. من در صفحه اینستاگرامم عکس و متن می‌گذاشتم و او هم لایک می‌کرد. بعد از مدتی به من ابراز علاقه کرد و رابطه ما خصوصی شد. من هم تازه از شوهرم جدا شده بودم.به مرد جوان گفتم از شوهرم جدا شده‌ام و دو فرزند دارم. من با صداقت با او صحبت کردم و او هم گفت: برای من احترام قائل است. یک روز به من پشنهاد داد همدیگر را ببینیم و من هم قبول کردم. سر قرار حاضر شدم، این اولین‌بار بود که آن مرد را می‌دیدم. او با پراید دنبالم آمد.

یک مرد دیگر هم در ماشین بود، به من گفت: دوستش است که او را همراهی کرده است، من هم سوار ماشین شدم. آن‌ها به‌سمت بیابان‌های اطراف بهشت زهرا رفتند. در راه ترسیدم متوجه شدم نقشه‌ای دارند، خواستم پیاده شوم، اما در‌ها را قفل کردند. آن‌ها من را به بیابان‌های اطراف بردند و مورد تعرض قرار دادند.زن شاکی گفت: من در برابرشان مقاومت کردم، اما آن‌ها دو مرد بودند و من یک زن ریزنقش بودم و نمی‌توانستم بیشتر از این در برابرشان مقاومت کنم؛ آثار کبودی که به‌خاطر کتک‌خوردن است، روی بدن من موجود است. او گفت: من یک فرزند نوجوان و یک بچه یک‌سال‌و‌نیمه دارم.

از هردوی آن‌ها خودم مراقبت می‌کنم. من کار می‌کنم و بچه‌هایم را بزرگ می‌کنم. به‌خاطر اینکه تنهایی خیلی اذیتم می‌کرد و مرد جوان هم خیلی به من ابراز علاقه می‌کرد، خواستم با او ملاقات کنم. وقتی آن‌ها به من تعرض می‌کردند بار‌ها قسم‌شان دادم و خواستم این کار را نکنند و گفتم بچه دارم و به‌خاطر بچه‌هایم به من رحم کنند، اما قبول نکردند و با خشونت تمام به من تعرض کردند.زن جوان به پزشکی قانونی معرفی شد. آثار کوفتگی روی بدن او تشخیص داده شد، اما پزشکی قانونی اعلام کرد آثار قطعی درباره تجاوز به زن جوان به دست نیامده است. با توجه به شکایت این زن، قضات دستور بازداشت دو مرد جوان و تحقیقات بیشتر در این زمینه را صادر کردند.براساس اسنادی که به‌دست آمد، رابطه این زن با مرد متهم در صفحه اینستاگرام زن مشخص شد. همچنین این زن، پیام‌های خصوصی‌ای را که مرد جوان برای او فرستاده و او را به ملاقات دعوت کرده بود، به پلیس داد. به دستور قضات شعبه 12، تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/WSYc
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.