افشاگری ستاره سابق آرژانتین درباره لیونل مسی

0 105

افشاگری ستاره سابق آرژانتین درباره لیونل مسی

افشاگری ورون درباره مسی ستاره سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین دست به افشاگری زد و اعلام کرد که لیونل مسی به او گفته که دوست دارد بازی با پیراهن اینتر را تجربه کند.

 

Messi-rouzegar.com

 

در این چند سالی که لیونل مسی (Lionel Messi) برای بارسلونا(Barcelona) بازی کرده همواره خبرهایی درباره جدایی او از این تیم اسپانیایی به گوش رسیده است. با این حال او تا الان در این تیم مانده است. خوان سباستین ورون(Juan Sebastián Verón) ستاره سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین در گفت‌وگویی که با 'توتو اسپورت ایتالیا' داشت فاش کرد که لیونل مسی به او گفته دوست دارد بازی با پیراهن اینتر را تجربه کند.

 

او گفت: چند سال پیش در اردوی تیم ملی آرژانتین مسی پیش من آمد و گفت که از اینتر(Inter Milan) پیشنهاد دارد و احتمال حضورش در این تیم وجود دارد. ورون درباره این سوال که آیا امکان پیوستن لیونل مسی به اینتر وجود دارد، گفت: الان فکر نمی‌کنم که مسی علاقه‌ای برای پیوستن به اینتر داشته باشد. او حقوق بسیار بالایی را دریافت می‌کند و بعید می‌دانم که در اینتر چنین حقوقی به او پرداخت کنند. البته این را هم باید گفت که مسی در بارسلونا شرایط بسیار خوبی دارد و به روزهای اوجش برگشته و به همین خاطر احتمال جدایی او بسیار کم است.

 

هر چند این بازیکن آرژانتینی اعلام کرده که در شرایط کنونی امکان پیوستن لیونل مسی به اینتر وجود ندارد، اما اریک توهیر(Erick Thohir) رئیس این باشگاه ایتالیایی اعلام کرد که می تواند لیونل مسی را جذب کند و بعد از پایان قرارداد او مذاکراتش را با این بازیکن شروع می کند.

 

لیونل مسی

 

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/StgX
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.