ماساژور جنسی برادرزاده کدام نماینده بود؟ / آیا اخلاق از ایران رخت بر بسته است؟

0 392

در روزهای اخیر برخی از کاربران فضای مجازی با انتشار پست‌هایی از دستگیری یک باند گسترده ماساژ مختلط در تهران خبر دادند.

باندی که علاوه بر ماساژ، به مشتریان خود خدمات جنسی نیز ارائه می‌دادند؛ نکته‌ای که در این بین حاشیه‌ساز شد توییت دو تن از نمایندگان مجلس بود که به صورت تلویحی و غیرمستقیم به ارتباط سرکرده این باند ماساژ مختلط با یکی از نمایندگان مجلس اشاره کرده بودند.

Image result for ‫توییت زاهدی ماساژور‬‎

 

Image result for ‫توییت زاهدی ماساژور‬‎حمید رسایی نماینده اصولگرای سابق نیز نوشت:Image result for ‫توییت رسایی ماساژور‬‎

سایت باشگاه خبرنگاران وابسته به صداوسیما نوشته است: هر چند در این دو پست اسمی از نماینده‌ای مطرح نشد اما با یک جستجوی ساده در شبکه‌های اجتماعی شاهد آن بودیم که برخی از کاربران سرتیم این باند ماساژ را برادرزاده پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کردند.

گفته شد «باند گسترده ماساژ»ی در تهران بازداشت شده‌‌اند. دو نماینده مجلس و برخی از چهره‌های سیاسی اصول‌گرا بعد از انتشار این خبر در توییتر نوشتند که سرکرده این باند، «برادرزاده پروانه سلحشوری» نماینده مردم تهران در مجلس است!

 

بعد فضای مجازی پر شد از هشتگ«#آقازاده_ماساژور». خبرگزاری وابسته به صداوسیما هم این توییت‌ها را دست به دست کرد و از بازداشت برادرزاده خانم نماینده خبر داد.

بعد از این ماجرا پروانه سلحشوری توییت زد که« دو برادرزاده 4 و 20 ساله دارم که اکنون در کنار خانواده خود در اهواز هستند. برادرم که فرزندش 20ساله است، در نوجوانی به جبهه رفت و جانباز است»

ماجرای بازداشت باند خدمات جنسی، آقازاده ماساژور و ارتباط آنها با برخی نمایندگان مجلس!

فکر می‌کنم دیگر این سوال که چرا بداخلاقی در جامعه ایران نهادینه شده است؟ بی معنی باشد. وقتی در رده‌های بالای جامعه کسانی که حاکمان بر مردم هستند به همین راحتی به یکدیگر تهمت می‌زنند و از هم آبرو می‌برند، دیگر چه انتظاری از مردم می‌شود داشت؟

خوانده‌ایم که حضرت علی فرموده‌اند:« اَلنّاسُ بِاُمَرائِهِمْ اَشْبَهُ مِنْهُمْ بِآبائِهِمْ؛ مردم، به حاکمان خود شبيه ترند تا به پدرانشان.»

سیاستمداران ما هم قدرت را خیلی جدی گرفته‌اند و حاضر هستند برای کسب کرسی‌های سبز پارلمان از روی آبروی مردم که بنا بر روایت، «حرمتش بالاتر از کعبه است» می‌‍گذرند تا به اهداف خود برسند.

نکته جالب این است که همین افراد ادعای دین‌داری و انقلابی‌گری دارند. واقعا ما باید کدام انقلابی‌گری را باور کنیم، شهید بهشتی را یا این افراد را؟

اگر این افراد انقلابی هستند باید کمی به حال انقلاب و آینده آن نگران شد.. بله، سیاست بازی‌های ریز و درشت دارد در همه جهان هم مرسوم است اما این چنین رفتارهایی حتی در مکتب ماکیاولی هم جایی ندارد چه برسد به سیاستمداران ما که گوش فلک از داد دین‌داری‌هایشان پر است.

این رفتار نشان آزادگی است؟ آن هم از جانب کسانی که اهل منبر هستند و شابد بارها این سخن سالار شهیدان را یادآور شده اند که: «اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید…».

رفتار این افراد باعث شده است بخشی از ما نسل سومی‌های انقلاب تا نام انقلابی‌گری به میان می‌آید آن را مساوی با تندروی یا پرخاش‌گری بگیریم. رفتار عده‌ای باعث شده است تا وقتی فردی خود را انقلابی می‌نامد به او بگوییم پس تندرو هستی یا خودش خیال کند انقلابی‌گری همان پرخاش‌گری است.

به نظر می‌رسد انقلابیون که از انقلابی‌های ابتدای انقلاب هم انقلابی‌تر شده‌اند در تلاش هستند تا با تفکر تند خود مسیر عقلانیت در کشور را مسدود و مسیر تندروی و برچسب زدن به دیگران را باز کنند.

 

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/GpzO
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.