اینترپل در جست‌و‌جوی دختر 14ساله

0 99
پس از این شکایت مأموران پلیس تحقیقات خود را آغاز کرده و در بررسی‌ها دریافتند شیوا از خانه فرار کرده است. یکی از دوستان این دختر 14 ساله سرنخ مهمی به پلیس داد و گفت: شیوا مدتی قبل با پسری آشنا شده بود. او برایم تعریف کرد که در یک کانال تلگرامی با فاضل که پسری 23 ساله و افغانستانی است آشنا و به او علاقه‌مند شده است. علاقه آنها به حدی رسید که تصمیم به ازدواج گرفتند. شیوا که می‌دانست خانواده‌اش به خاطر سن پایین او و افغانی بودن فاضل با این ازدواج مخالفت می‌کنند تصمیم به فرار گرفت. من می‌دانستم که شیوا می‌خواهد از خانه فرار کند، حتی به او گفتم که این کار را نکند اما توجهی نکرد . قرار بود به بهانه جشن تولد از خانه بیرون بیاید و شبانه با فاضل تهران را به مقصد یکی از شهرهای اطراف تهران ترک کند. من شماره‌ای از فاضل دارم اما هر چه با آن تماس می‌گیرم خاموش است.

ازدواج قبل از خروج از ایران
با اطلاعاتی که دوست شیوا در اختیار تیم تحقیق قرار داد، بررسی‌ها ادامه یافت. تا اینکه مأموران موفق شدند برادر مرد افغانی را در تهران شناسایی کنند. بازجویی‌ها از وی نشان داد که فاضل به همراه شیوا با کمک یک قاچاق بر به ترکیه فرار کرده و در یک کمپ زندگی می‌کنند تا از آنجا به یونان و بعد از آن به دیگر کشورهای اروپایی بروند. در ادامه بررسی‌ها با کمک برادر فاضل، مأموران موفق شدند با شیوا تماس تلفنی برقرار کنند. دختر جوان به مأموران گفت: ما پنهانی باهم ازدواج کرده و از ایران خارج شده‌ایم و می‌خواهیم به یکی از کشورهای اروپایی برویم. در حال حاضر هم در کمپ به سر می‌بریم و تصمیم نداریم که دیگر به ایران برگردیم.

تحقیقات پلیس بین‌الملل
بدین ترتیب به دستور بازپرس سهرابی از شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران، از پلیس بین‌الملل خواسته شد تا شیوا را پیدا کرده و به ایران بازگردانند. این درحالی است که یکی از بستگان نزدیک شیوا نیز برای یافتن او به ترکیه رفته است.

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/keu2
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.