آموزش طرز تهیه مرغ سرخ کرده لذیذ بسیار خوشمزه!

0 1,125

در این بخش آموزش طرز تهیه مرغ سرخ کرده خوشمزه و لذیذ را برای شما عزیزان قرار داده‌ایم و امیدواریم این غذای مجلسی لذیذ را به بهترین شکل ممکن بپزید و از طعم عالی آن لذت ببرید.

مرغ یکی از غذاهای خوشمزه مجلسی است که سرخ کردن آن ترفندهایی دارد و اگر شما این فوت و فن‌ها را اجرا کنید باعث می‌شوید که گوشت مرغ بسیار خوشمزه و ایده آل شود.

برای پختن مرغ روش‌‌های زیادی مانند سوخاری ، بریان، آب پز و سرخ کرده وجود دارد و شما می‌توانید با این روش‌ها در منزل یک غذای خوشمزه با مرغ تهیه کنید.

مواد لازم

پیاز درشت 3 عدد

رب گوجه فرنگی 2 قاشق غذاخوری

سیب زمینی 2 عدد

روغن به میزان لازم

زعفران آب کرده 2 قاشق غذاخوری

نمک و فلفل سیاه به میزان لازم

مرغ 5 تکه

فلفل قرمز، زردچوبه، دارچین و ادویه مخلوط به میزان لازم

طرز تهیه مرغ سرخ کرده در منزل

برای تهیه کردن مرغ سرخ کرده در ابتدا پیاز را باید به صورت خلالی برش بزنید و آن را در کمی روغن تفت دهید و سپس تکه‌های مرغ را به پیاز اضافه کنید و سپس آن‌ها را تفت دهید.

ادویه‌ها را به مقداری که تمایل دارید به مرغ اضافه کنید تا گوشت مرغ مزه دار شود و سپس رب گوجه فرنگی را به گوشت مرغ اضافه کنید و سپس تفت دهید تا بوی خامی رب از بین برود و پس از تفت دادن مرغ، رب و ادویه‌ها درب قابلمه را بگذارید و بگذارید تا گوشت مرغ با حرارت ملایم خوب پخته شود.

باید توجه کنید که برای پخت مرغ نیازی به اضافه کردن آب نمی‌باشد و گوشت مرغ با آب پیاز می‌تواند خوب پخته شود و طعم خوبی پیدا کند.

در آخرین مرحله پخت مرغ سرخ کرده، زعفران دم کرده را به گوشت مرغ اضافه کنید و سپس گوشت مرغ سرخ شده را در ظرفی مناسب برای سرو قرار دهید و در کنار مرغ سیب زمینی سرخ شده بریزید و این غذای مجلسی را با برنج زعفرانی، سبزیجات و نوشیدنی دلخواه خود میل نمایید.

امیدواریم از غذای خوشمره مرغ سرخ کرده لذت برده باشید و در کنار خانواده لحظات خوبی داشته باشید.

نوش جان.

3.2/5 - (10 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/adBpo
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.