طرز لباس پوشیدن شما شخصیت شما را لو میدهد !

0 895

هر آدمی از لباس های مختلفی برای پوشش خود استفاده می کند . پوشش هر فرد شخصیت خود را نمایان می کند . خیلی از افراد هنگام خروج از منزل به پوشش خود اهمیت نمی دهند و هر چه که دم دستشان باشد می پوشند .

اما بهتر است که قبل از رفتن به مکان های عمومی و … کمی به پوشش خود اهمیت داده و وقت بیشتری بگذارید . در انتخاب و خرید لباس ، صرفا به مد فکر نکنید و ببینید اصلا آن لباس متناسب با شخصیت شما هست یا نه ؟

بسیاری از چیزهایی که در ذهن هر فرد می گذرد فرصت بروز دادن پیدا نمی کند مگر در پوشش لباس . طرز لباس پوشیدن اطلاعات زیادی را در مورد هر فرد در اختیار دیگران قرار می دهد . ما در ادامه چند نمونه از پوشش های لباس را بررسی می کنیم و در مورد شخصیت این افراد نیز مطالبی را ارائه خواهیم داد .

تیپ معمولی

1- تیپ معمولی

این دسته از افراد متناسب با هر مکانی ،‌لباس مخصوص به خود را می پوشند تا با محیط هماهنگ باشند . به طور مثال آقایانی که معمولا تیپ معمولی میزنند در محل کار از کت و شلوار های سورمه ای خاکستری و یا مشکی به همراه پیراهن های روشن استفاده می کنند .

تیپ خانم های معمولی پوش هم معمولا مانتو های تیره است . این جور افراد از نظر شخصیتی اغلب از ریسک کردن فراری هستند و اعتماد به نفس کمتری دارند . معمولا اکثر این افراد درون گرا هستند و بیشتر کسل کننده به نظر می رسند .

2- تیپ ژولیده

این دسته از افراد ،‌به گونه ای تیپ می زنند که انگار همیشه آن لباس ها را بر تن دارند و با همان ها به رختخواب نیز می روند . لباس های چروکیده ،‌موهای شانه نکرده ،‌ صورت نشسته ،‌شلوار پاره از جمله نشانه های این دسته است .

این طرز لباس پوشیدن در جوان تر ها مشاهده می شود . از نظر شخصیتی این دسته از افراد ادعا دارند که آزاداندیش هستند و با تیپ های خاص خودشان قصد هنجار شکنی دارند . اغلب این افراد انسان های بدون انگیزه ای هستند و هنوز شخصیت خودشان را نشناخته اند . بی خیالی نیز از جمله خصوصیات این دسته است که همه زندگی شان را به بی خیالی گرفته اند .

چگونه با هزینه کم به بهترین نحو لباس بپوشیم ؟ - تیپکا - تیپ و ...

3- تیپ معمولی شیک

این تیپ افراد نیز مانند معمولی پوش ها هر لباسی را متناسب با محیطی که قرار است بروند انتخاب می کنند اما همیشه سعی دارند که در کنار معمولی بودن از آراستگی برخوردار باشند . در کنار شیک پوشی ،‌علایق شخصی خود را نیز وارد لباس پوشیدنشان می کنند مثلا خانم ها در کنار لباس های شیک از زیور آلات و روسری های ابریشمی استفاده می کنند و آقایون تمایل دارند که  از کراوات های برند استفاده کنند .

این دسته از افراداز نظر دیگران  اعتماد به نفس بالایی داشته و بسیار جذاب و موفق جلوه می کنند .

برند گوچی

4- برند پوشان

برند پوشان معمولا از لباس های برند و گران قیمت استفاده می کنند . خانم های برند پوش علاقه مند هستند که به آرایشگاه های معروف و با کلاس بروند و از بهترین و لوکس ترین لوازم آرایشی و لباس ها استفاده کنند .

از ظاهر این افراد پول می بارد اما این آدم ها به شدت مادی گرا هستند و از لحاظ شخصیت ،‌ متزلزل و چندان قوی نیستند .

تیپ ورزشی

5- تیپ ورزشی

شاید جالب باشد بدانید اکثر افرادی که ز لباس های ورزشی ، گرمکن ها و کفش های ورزشی استفاده می کنند ، اصلا ورزشکار نیستند .

افرادی که با این تیپ لباس می پوشند و بیرون از منزل ظاهر می شوند معمولا افرادی هستند که به دلایل مختلف مانند مشکلات جسمی ،‌ عدم وجود وقت کافی ،‌ بی انگیزه بودن و .. نتوانسته اند ورزشکار شوند به همین خاطر به ورزشکار ها غبطه می خورند و سعی می کنند حداقل مانند آن ها لباس بپوشند .

4.5/5 - (2 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/D5v1l
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.