فوت هنرمند دوبلور شهاب ایلکا و 3 همکارش در حادثه آتش سوزی

0 380

شهاب ایلکا به همراه سه نفر دیگر از همکارانش روز یکشنبه 24 فروردین در یک حادثه آتش‌سوزی بر اثر خفگی ناشی از دود جان باختند. 

شهاب ایلکا دوبلور و گوینده آثاری همچون «لاک‌پشت‌های نینجا» بوده است که در یکی از استودیوها به همراه سه نفر دیگر که یکی صدابردار و دو نفر دیگر که گوینده و با هم برادر بودند ، جان باختند. استودیویی که این افراد در آن مشغول کار بودند در حال ایزوگام بوده است که از همین طریق آتش‌سوزی شده و دود ناشی از آتش‌سوزی باعث جان باختن این افراد می‌شود.

زنده‌یاد شهاب ایلکا از هنرمندان خوش‌سابقه عرصه صدا بود که از سال 84 وارد حرفه دوبله شد و در حوزه تئاتر، گویندگی آثار مستند و دوبله فیلم‌ها و انیمیشن‌های سینمایی فعالیت داشت.

از دیگر کارهایی که ایشان فعالیت داشته اند میتوان به:
مجموعه لاک پشت های نینجا “سری 2003” ، انیمیشن لگو بتمن ، لگو بتمن نینجا ، سریال انیمیشن گیسو کمند ، سریال انیمیشن ارسلان نامدار ، سریال عقرب ، سریال فرینچ (نقش فیلیپ برویلز) ، سریال وایکینگ ها (نقش شاه هارولد) ، سریال شیاطین داوینچی ، سریال کمان ، سریال بازی تاج و تخت پادشاهی ، فیلم سینمایی تاریک ترین ساعت (در نقش وینیستون چرچیل) ، دیو و دلبر ، انتقامجویان : جنگ ابدیت (نقش تانوس) ، شاه لیر ، مرد مرده، و خیلی از فیلم و سریال های موجود در سایت فیلیمو ، لنز ایرانسل ، تصویر دنیای هنر و دیجیتون اشاره کرد.

4/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/LXkL0
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.