دختر سردار سلیمانی ازدواج کرد؟ + عکس

4 3,094

ازدواج زینب سلیمانی (دختر سردار شهید قاسم سلیمانی) با پسر معاون اجرایی حزب‌الله لبنان موضوعی است که دختر فرمانده‌ نظامی ارشد و پیشین حزب‌الله لبنان از آن خبر داده است.

زینب مغنیه، دختر عماد مغنیه فرمانده نظامی ارشد و پیشین حزب‌الله لبنان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، تصویری از نام زینب سلیمانی و سیدرضا صفی‌الدین با نشان قلب و عشق به اشتراک گذاشته است.

به نظر می‌رسد دختر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با پسر معاون اجرایی حزب‌الله لبنان ازدواج کرده است. هر چند هنوز منابع رسمی این اتفاق را تأیید یا تکذیب نکرده‌اند.

ازدواج دختر شهید سلیمانی با واکنش‌های گسترده و عمدتاً مثبت کاربران فضای مجازی مواجه شده است. برخی نیز انتقاد کرده‌اند که چرا زینب سلیمانی پیش از فرارسیدن سالگرد پدر بزرگوارش ازدواج و زندگی مشترک خود را آغاز کرده است.

به عقیده ایرانی‌ها، اینکه دختر حاج قاسم عروس یکی از نزدیک‌ترین مقام‌ها به سیدحسن نصرالله (دبیر کل حزب‌الله لبنان) شده، از تشکیلاتی‌ترین و راهبردی‌ترین ازدواج‌های چند دهه اخیر است.

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/rOjt
ممکن است شما دوست داشته باشید
4 نظرات
  1. مریم می گوید

    چه عجله ایی بود حالا .کفن باباش خشک نشده بود هنو

    1. ناشناس می گوید

      به من ربتی ندارد

  2. حمید می گوید

    چه‌اشکال‌داردشایددرزمان‌حیات‌سردارسلیمانی‌حرف‌زده‌باشن‌چون‌زمانی‌که‌سرداربه‌شهادت‌رسیددخترسردارگفت‌عمونصرالله‌خون‌پدرم‌راازعاملینش‌بگیراگرچیزی‌نبودچرابهکسی‌دیگراشاره‌نکردوامرخیرکه‌حرف‌وحدیث‌نداردمبارکشون‌باشه

  3. ناشناس می گوید

    خدا ریشه ظلم و ظالمین رو بخشکونه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.