ترفندهای عالی برای برنده شدن در کالاف دیوتی موبایل

0 4,952

استفاده از ترفندها، نکته ها و راه های میانبر در هر کاری می تواند کمک زیادی به فرد بکند و مسیر موفقیت او را هموارتر کند. بازی های موبایلی و ویدیویی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بازی کالاف دیوتی به عنوان یکی از معروف ترین و محبوب ترین بازی های دنیای گیمینگ شناخته می شود که سابقه ای حدوداً دو دهه ای دارد و قطعاً بازیکنان می توانند با آشنایی با ترفندها و راهکارهای آن راحت تر به موفقیت برسند و رقابت جذاب تری با رقیبان خود تجربه کنند.

در یک سال گذشته و با استقبال مردم جهان از بازی های موبایلی، بازی کالاف دیوتی موبایل بیش از هر زمان دیگری دانلود و نصب شد و رکورد های جدیدی به نام خود ثبت کرد. گیمرهای حرفه ای قطعاً به خوبی راه برنده شدن و پیروزی در این بازی محبوب را می دانند اما گیمرهای مبتدی و متوسط نیاز دارند که از ترفندها و راهکارهای مختلف برای پیشرفت و ارتقای سطح خود استفاده کنند. در ادامه مطلب به بررسی مهم ترین ترفندهای بازی کالاف دیوتی موبایل پرداخته می شود.

کالاف دیوتی موبایل

اهمیت آشنایی با ترفند های بازی COD Mobile

برای موفقیت، برنده شدن، بهبود مهارت ها و ارتقای سطح بازیکنان در یک بازی لازم است که گیمرها به فاکتورهای مهمی توجه داشته باشند که مهم ترین آنها شامل مواردی همچون انتخاب پلتفرم (گوشی موبایل با قطعات سخت افزاری) مناسب، انتخاب سبک و ژانر بازی مطابق با سلیقه گیمر، تمرین مداوم و همیشگی، رقابت با گیمرهای حرفه ای و قدرتمند، داشتن مطالعه در مورد بازی، داشتن استعداد و علاقه به بازی، کنترل هیجانات و خشم در بازی ها، داشتن خواب و استراحت کافی، استفاده از ارز رایج بازی ها و … می باشد.

این فاکتورها می توانند به تدریج به گیمرها کمک کنند که به یک بازیکن حرفه ای تبدیل شوند اما بازیکنان باید به ترفندها و نکات مختلف بازی ها نیز آشنایی داشته باشند تا بتوانند به پیروزی برسند. بازی کالاف دیوتی موبایل دارای بخش ها، حالت ها، نقشه ها، مودها و شرایط مختلفی است و بازیکنان باید به خوبی با ترفندهای هر قسمت آشنایی داشته باشند تا بتوانند نتیجه مطلوبی دریافت کرده و پیروز شوند. از جمله مهم ترین ترفندهای بازی کالاف دیوتی موبایل می توان موارد زیر را عنوان کرد:

با نقشه بازی آشنایی پیدا کنید

در بازی کالاف دیوتی موبایل نقشه های مختلفی وجود دارد که هر کدام ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد و ویژه ای دارند و می توانند جذابیت های بالایی برای گیمرها داشته باشند. آشنایی با نقاط مختلف نقشه ها و جزئیات آن می تواند کمک بسیار زیادی به بازیکنان در شناسایی دشمنان و استتار آنها داشته باشد. بازیکن باید گوشه و کنار نقشه ها را به خوبی بلد باشد و با تمام جزئیات آن آشنایی داشته باشد وگرنه شانسی در برابر گیمرهای حرفه ای نخواهد داشت.

کالاف دیوتی

بازیکن نباید منفعل و ثابت باشد

بازی کالاف دیوتی یک بازی اکتیو و جذاب است و لازم است که بازیکنان همیشه در حال حرکت باشند و در یک مکان خاص توقف نداشته باشند. چنانچه بازیکن در یک مکان و نقطه خاص به صورت ثابت قرار بگیرد احتمال آسیب دیدن و مورد حمله قرار گرفتن آن بالا می باشد. ثابت ماندن در بازی کالاف دیوتی خصوصاً در نبردهای رودررو می تواند بزرگ ترین اشتباه بازیکن به حساب بیاید و به مرگ و شکست او ختم شود.

هم تیمی مناسب انتخاب کنید

در بخش چند نفره بازی کالاف دیوتی کارهای گروهی اهمیت بسیار زیادی دارد و لازم است که بازیکنان به خوبی با هم تیمی های خود هماهنگی داشته باشند تا به موفقیت برسند. انتخاب هم تیمی حرفه ای و ماهر می تواند کمک زیادی به بازیکن در موفقیت او داشته باشد. همچنین بازیکن نباید فراموش کند که هم تیمی های خود را نجات دهد و در صوت کشته شدن، آنها را بازیابی کند و آنها را دوباره وارد بازی کند.

همیشه آماده و مسلح باشید

بازی کالاف دیوتی موبایل به گونه ای است که بازیکن هیچوقت نمی داند که از کدام طرف و در چه زمانی مورد حمله دشمنان قرار می گیرد، بنابراین لازم است که بازیکن همیشه مسلح باشد و خشاب خود را پر نگه دارد. همچنین در هنگام تیراندازی به سمت حریف بازیکن باید تلاش کند که سر او را مورد هدفت قرار بدهد تا بتواند با اولین شلیک حریف را از پا در بیاورد چرا که قسمت های دیگر بدن مقاومت بالاتری دارند. بازیکن می تواند خرید سی پی در کالاف دیوتی موبایل از تمامی سلاح های بازی بهره برده و آیتم های مختلف را مطابق میل خود شخصی و سفارشی کند.

دکمه ها، آیتم ها و امکانات بازی را شخصی سازی کنید

یکی از مهم ترین قابلیت ها و ویژگی های بازی CODM امکان شخصی سازی و سفارشی سازی آیتم های مختلف است. بازیکنان می توانند در قسمت تنظیمات بازی، حالت های مختلف بازی را مطابق میل خود سفارشی کنند. بازیکن می تواند حالت های Simple Mode و Advanced Mode را در بازی فعال کند و آنگونه که می خواهد با رقبا مبارزه کند. آیتم های مختلفی مانند سلاح ها، امکانات، آپشن ها و … می تواند توسط گیمرها شخصی سازی شوند.

بازی کالاف دیوتی

استراتژی مشخصی در بخش های مختلف بازی داشته باشید

بازیکنان باید به خوبی بدانند که عدم داشتن استراتژی در بازی کالاف دیوتی به مرگ و نابودی و در نهایت شکست آنها منجر خواهد شد. خصوصاً در بخش بتل رویال بازی لازم است که بازیکن به نکات مهم توجه زیادی داشته باشد. زمان شروع و پایان بازی، فرود در نقشه، کیل گرفتن، برداشتن سلاح، سرعت مناسب و … از مهم ترین نکاتی هستند که هر بازیکنی باید در استراتژی خود از آنها استفاده کند.

تمامی سلاح را امتحان کنید و بهترین آنها را انتخاب کنید

هر کدام از بازیکنان خصوصاً در بازی های شوتر و اول شخص با تجهیزات و امکانات خاصی احساس راحتی می کنند و قلق بازی را به دست می آورند. یکی از مهم ترین نکاتی که در این بازی باید رعایت کرد انتخاب سلام مناسب است. سازنده های بازی سلاح های متعددی در اختیار بازیکنان قرار داده اند و بازیکنان باید تمامی این سلاح ها را امتحان کنند و بهترین و راحت ترین آنها را انتخاب کنند.

برای انتخاب مکان فرود دقت داشته باشید

از مهم ترین نکات بازی کالاف دیوتی زمان و مکان فرود بازیکن است. همانطور که گفته شد نقشه های مختلفی در این بازی وجود دارند که هر کدام ویژگی ها و قابلیت های خاص خود را دارند. از آنجا که شروع بازی کالاف دیوتی با فرود آمدن بازیکن از هواپیما خواهد بود لازم است که بازیکن مکان مناسبی برای فرود خود انتخاب کند تا بتواند در سریع ترین زمان ممکن به سلاح ها دسترسی پیدا کرده و از چشم دشمنان مخفی بماند.

جوایز رویدادهای بازی را دریافت کنید

در بازی کالاف دیوتی جوایز عمومی مختلف در نظر گرفته شده است که به رویدادهای هفتگی و ماهانه‌ی اکتیویژن مربوط می ‌شود. بازیکنان باید بدانند که جمع آوری این جوایز می تواند در ادامه بازی کمک بسیار زیادی به آنها بکند و لازم است که از هیچ کدام از این جایزه ها به راحتی نگذرند.

استفاده از ارز بازی COD

ارز بازی یا CP کالاف دیوتی نقش و ارزش بسیار ویژه ای در بازی کالاف دیوتی دارد چرا که می تواند امکانات، آپشن ها، تجهیزات و آیتم های مختلفی را در اختیار بازیکنان قرار دهد و یا آپدیت نماید. گیمر می تواند با خرید cp برای کالاف دیوتی موبایل به تمامی آیتم های مورد نظر خود دسترسی داشته باشد و هر آنچه را که می خواهد مطابق میل خود سفارشی و شخصی نماید.

قفل بازیکن در حالت دویدن

یکی از مهم ترین ترفندهای بازی کالاف دیوتی خصوصاً در حالت مولتی پلیر دویدن بازیکنان است چرا که بازیکن نمی تواند یکی از انگشتان را به صورت دائمی روی صفحه قرار دهد. گیمر می تواند با حرکت شست دست چپ در جهت بالا و به سمت لوگوی نارنجی رنگ گوشه‌ صفحه و فشار بر روی صفحه، کاراکتر خود را در حالت دویدن قفل کند. با قفل کاراکتر، بازیکن می تواند توجه و تمرکز خودش را بر روی هدفگیری معطوف کند. همچنین بازیکنان باید حالت های خوابیده و نشسته را به خوبی تمرین کنند و از آن در مبارزات و نبردهای خود استفاده کنند.

تمرین با هوش مصنوعی

بازیکنان در بازی COD بارها کشته می شوند و شکست می خورند و این می تواند زمینه پیشرفت و موفقیت آنها را فراهم کند اما بازیکنان می توانند با انجام کارهای مختلف تعداد شکست ها را کاهش دهند. بازیکنان خصوصاً بازیکنان مبتدی می توانند با هوش مصنوعی بازی کنند و مهارت های خودشان را تقویت کرده و سطح بازی خود را بهبود ببخشند. بازیکنان برای تمرین و تقویت مهارت ‌های خود در بازی کالاف دیوتی موبایل می توانند در منوی مولتی پلیر بر روی گزینه‌ مچ میکینگ کلیک کنند و در قسمت پایین سمت راست گزینه‌ “Vs. A.I. Opponents” را انتخاب نمایند و مهارت های خودشان را تقویت کنند.

  • دریافت آیتم ‌های قفل گشایی شده‌، استفاده از کلید نشستن در حال دویدن برای لیز خوردن کاراکتر، تغییر دادن محل قرارگیری کلیدهای روی صفحه گوشی (تغییر محل کنترلرها)، انجام بازی با استفاده از هدفون، استفاده از سیستم هدفگیری پیشرفته، شلیک کردن در زیر آب، استفاده از هدفگیری ژیروسکوپی و … از دیگر نکات و ترفندهایی هستند که بازیکنان می توانند در هنگام اجرای بازی کالاف دیوتی موبایلی به کار بگیرند تا بتوانند به موفقیت و پیروزی برسند.

جمع بندی نهایی

بازی کالاف دیوتی موبایلی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های موبایلی دنیای گیمینگ است که صدها میلیون بار توسط گیمرهای سراسر جهان دانلود و نصب شده است. این بازی همانند تمام بازی های موبایلی دارای ترفندها و راهکارهای میانبر متعددی است که اگر بازیکنان به خوبی با آنها آشنایی داشته باشند و به کار بگیرند می توانند مهارت ها و توانایی خودشان را افزایش دهند و سطح بازی خود را ارتقا ببخشند و در نهایت نتایج بهتری کسب کنند. استفاده از سی پی کالاف دیوتی می تواند در تمام مراحل بازی نقش موثری برای موفقیت بازیکنان داشته باشند. گیمرها می توانند سی پی مورد نظر خودشان را از سایت های معتبر فروشگاهی مانند ایران موجو با قیمت مناسب و در کوتاه ترین زمان تهیه کرده و از آن استفاده کنند.

3.6/5 - (7 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/iTYi
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.