چگونه از حسابداری درآمدزایی کنیم؟

چگونه از حسابداری درآمدزایی کنیم؟

0 686

یکی از روشهای معمول درآمدزایی از این رشته، پذیرش پروژه های مالی و مالیاتی و یا استخدام در یک شرکت می باشد. اما ، آیا غیر از این شیوه نیز می توان از حسابداری درآمد کسب نمود؟ پاسخ یقینا مثبت می باشد.

شما می توانید در حین مشغول بودن به پروژه های مالی و مالیاتی، به آموزش رایگان حسابداری و یا حتی غیر رایگان این رشته نیز بپردازید. بسیاری از جوانان مشتاق و علاقه مند به این رشته هستند، که تمایل دارند همچون شما خارج از فضای دانشگاه نیز به آموزش حسابداری بپردازند. در نتیجه، از این طریق نیز می توانید از حسابداری به درآمدزایی قابل توجهی برسید.

هنگامی که شما در حال انجام پروژه های مالی یک شرکت هستید، قطعا ارتباطات شما نیز روز به روز گسترده تر خواهد شد. به طور مثال هنگام مراجعه به اداره مالیات، با برخی از ممیزین مالیاتی آشنا خواهید شد که به صورت خیرخواهانه، دانش و تجربیات خود را در اختیار شما قرار می دهند. و یا حتی از برخی مسئولین پیشنهادات کاری دریافت می نمایید. در نتیجه، با دستی باز و یاری پیشکسوتان این رشته می توانید اقدام به انتخاب چندین پروژه به صورت دلخواه نمایید.

همچنین، شما می توانید به عنوان مشاور مالی فعالیت کنید؛ به صورتی که با ارائه مشاوره به کارفرمایان و یا حسابداران مبتدی، از آن ها حق مشاوره دریافت نمایید. این کار هم قابلیت اجرا به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری دارد. به طوری که می توانید به وسیله ی ارتباط آنلاین، به سراسر شهرهای کشور مشاوره ارائه نمایید.

از دیگر راه های درآمدزایی از حسابداری، جذب کارآموز و ارائه تجربیات به صورت عملی به وی میباشد. کارآموزان مشتاق می توانند با پرداخت حق الزحمه در کنار شما آموزش حسابداری مقدماتی ببینند و در انجام امور نیز کمک حالتان باشند.

اگر سخنور خوبی باشید، می توانید اقدام به برگزاری وبینار و سمینارهای حسابداری و مالی در سراسر کشور نمایید. بدین ترتیب، از شرکت کنندگان ورودی دریافت نموده و در حین ارائه تجربیات خود، از آنها دعوت نمایید تا در کلاس های آموزش حسابداری شما شرکت نمایند.

فروش آنلاین pdf جزوات، مقالات، كتب حسابداری در یک فروشگاه اینترنتی نیز، یکی از ایده های کسب درآمد می باشد. به صورتی که شما، تنها یک بار زمان صرف کرده و با تالیف، ترجمه و یا جمع آوری یک جزوه کاربردی، یک کتاب و یا مقاله می توانید آن را بارها به صورت آنلاین به فروش بگذارید.

 

 

حسابدارانی که، به زبان انگلیسی مسلط باشند؛ می توانند با استخدام و یا انجام پروژه های مالی بین المللی هم درآمد داشته و کار خود را در خارج از کشور نیز گسترش دهند. باید در نظر داشته باشید که تعداد حسابدارانی که به زبان انگلیسی مسلط باشند، بسیار کم بوده و در نتیجه، تقاضا برای استخدام آنها بالا می باشد. پس این را می توان یک فرصت طلایی برای آنها به شمار آورد.

شیوه ی دیگری که می حسابداران می توانند از آن درآمد کسب کنند، اقدام به اخذ نمایندگی فروش نرم افزارهای حسابداری می باشد، که این کار نیز بسیار سودآور خواهد بود. از دیگر فرصت های شغلی حسابداری می توان به راه اندازی یک وب سایت تخصصی برای ارائه خبرنامه ها، آموزش ها، مقالات و… اشاره نمود.

این مقاله بخشی از صد‌ها نکته کاربردی در زمینه آموزشهای این سایت می‌باشد. جهت تسلط کامل به مباحث مربوط به بازار کار و کسب درآمد سریع از این حرفه، با جمع آوری اطلاعات از مدیران ارشد مالی و اساتید برتر دانشگاه مانند دکتر ساسان مهرانی ، پکیج آموزش حسابداری بازار کار در بازار کار را تهیه نموده ایم.

این مجموعه بی‌نظیر شامل تمامی تکنیک‌های حسابداری کاربردی در قالب ۵۰ ساعت آموزش حسابداری با کیفیت، جزوات pdf، تستهای ارزیابی اینترنتی می‌باشد. با استفاده از این مجموعه به سادگی می‌توانید ضمن استفاده از تخفیف باورنکردنی آن، حسابداری را بصورت کاملا کاربردی از آموزش حسابداری مقدماتی تا تجزیه و تحلیل صورتهای مالی بیاموزید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت حسابداری نیاز مراجعه فرمایید .

5/5 - (44 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/kO98
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.