چای ماسالا نوشیدنی اعجاب‌انگیز برای لاغری و چربی‌سوزی

0 524

چای ماسالا به عنوان نوعی چای؛ دارای طعم و عطر بسیار خوب و دلنشینی می‌باشد.  این چای اعجاب‌انگیز به عنوان یک چای خوش عطر مورد توجه مردم هندوستان قرار گرفته است. با توجه به خواص زیاد این محصول و کاربرد آن؛ طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. این محصول از ترکیب ادویه‌جات مختلفی تهیه می‌گردد. دانه رازیانه؛ شیر؛ جوز هندی؛ هل؛ دارچین؛ انیسون ستاره‌ای؛ زنجبیل؛ چای سیاه و میخک مواد اصلی و تشکیل دهنده این چای خوش عطر می‌باشند. شما می‌توانید این چای را به صورت سرد یا گرم بنوشید. تعدادی از کشورهای اروپایی و همچنین آمریکا برای تهیه این چای از پودر این محصول استفاده می‌کنند.

پودر چای ماسالا

ادویه‌های مختلفی همچون دارچین؛ میخک؛ رازیانه؛ زنجبیل و …. برای تهیه چای خوش طعم ماسالا با یکدیگر ترکیب می‌شوند. ادویه‌ها با چای ماسالا به صورت پودر شده در بسته بندی‌های مختلف به فروش می‌رسد. پودر چای ماسالا می‌تواند دارای ترکیبات متنوع و طعم‌های خاصی باشد و مورد استفاده قرار گیرد. وجود ادویه‌های مختلف و چای سیاه در این محصول سبب طعم تند و عطر زیاد این چای می‌شود. این چای در مدت زمان بسیار کمی آماده می‌شود. برای آماده کردن این چای به دو یا سه دقیقه زمان نیاز می‌باشد. خواص فوق‌العاده این چای سبب شده است؛ روز به روز بر طرفداران آن افزوده شود.

چای ماسالا
چای ماسالا

خواص چای ماسالا

بررسی‌ها نشان می‌دهد این چای دارای مزایای پزشکی ویژه‌ای می‌باشد و در سلامتی افراد تاثیر شگفت انگیزی دارد. در روز نوشیدن یک فنجان چای ماسالا به شما کمک می‌کند تا از بدنی سالم برخوردار باشید و از بیماری‌ها دور بمانید. با توجه به این‌که دستورالعمل‌های زیادی برای تهیه این چای وجود دارد؛ اضافه یا کم کردن برخی ترکیبات می‌تواند با توجه سلیقه شما صورت گیرد. هر چند مواد اولیه این محصول بسیار به یکدیگر مشابه هستند.

ارزش غذایی چای ماسالا

کالری این محصول با توجه به مقدار شیر؛ شکر و …. موجود در آن محاسبه می‌شود. شما می‌توانید این دم‌نوش را در برنامه و رژیم غذایی روزانه خود قرار دهید و با خیال راحت از آن استفاده کنید. ارزش غذایی این نوشیدنی بسیار بالا است. استفاده این چای بدون شکر و شیر برای همه سنین پیشنهاد می‌شود. تحقیقات نشان داده است استفاده از این دم‌نوش در کاهش وزن نقش مستقیمی دارد. مزایای این محصول سبب شده است؛ بیشتر افراد خرید چای ماسالا را در برنامه خود قرار دهند.

چای ماسالا
چای ماسالا

چای ماسالا و لاغری

چای ماسالا و لاغری ارتباط موثری با یکدیگر دارند. یکی از مواد مفیدی که در تولید این چای مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ چای سیاه می‌باشد. چای سیاه سبب کاهش جذب کالری در بدن می‌گردد و از بروز چاقی جلوگیری می‌کند. بنابراین نوشیدن سه فنجان چای سیاه باعث آب شدن چربی‌های شکم می‌شود و از افزایش وزن پیشگیری می‌کند. فلفل سیاه به دلیل داشتن پیپرین در تنظیم متابولیسم بدن تاثیر دارد و مانع از تجمع چربی در بدن شما می‌گردد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد با کم کردن برخی مواد ترکیبی مانند شکر؛ به خوبی شاهد فواید چای ماسالا و چربیسوزی مناسب آن در مدت زمان کوتاهی خواهید بود. یکی از موادی که در تهیه چای ماسالا مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ شیر سویا یا شیر گاو است. هر دو شیر از پروتئین زیادی برخوردار هستند و کمک می‌کنند فرد مدت زمان طولانی‌تری سیر بماند.

دانه‌های رازیانه دارای منبع فراوانی از فیبر می‌باشد و همچنین سبب دفع سموم بدن می‌گردد. فیبر موجود در رازیانه باعث می‌شود فرد دیرتر از حالت معمول احساس گرسنگی کند. همین امر به لاغر شدن و کاهش وزن کمک می‌کند.

چای ماسالا
چای ماسالا

چای ماسالا و مزایای آن بر سلامتی

برای جلوگیری از گرفتگی بینی و همچنین سرماخوردگی بهتر است روزانه یک لیوان چای ماسالا گرم بنوشید. این محصول به عنوان ضد باکتری؛ ضد التهاب و ضد قارچ معرفی شده است. زنجبیل و میخک موجود در ترکیبات این چای سبب بهبود سرفه می‌گردند. این چای به عنوان تامین انرژی و تقویت کننده اثر مفیدی بر بدن دارد. دارچین و میخک موجود در این چای سبب قوی‌تر شدن سیستم ایمنی بدنتان می‌گردد و مانند یک سد دفاعی در بدن شما عمل می‌کند. خواص دارویی هل و دارچین در پیشگیری از بروز سرطان بسیار اهمیت دارد.

میخک در کنار ادویه‌های دیگر چای خوش عطر ماسالا به هضم غذا کمک شایانی می‌کند. اضافه کردن زنجبیل به ترکیب این ادویه‌ها مانند یک داروی آرام بخش عمل کرده و  استرس را از فرد دور می‌کند. ادویه‌ها نقش موثری در کنترل فشار خون و ضربان قلب دارند. که این خود تضمین کننده سلامتی به شمار می‌رود.

این چای در بهبود متابولیسم بدن؛ بروز نفخ شکم؛ کاهش گرفتگی‌های قاعدگی؛ پیشگیری از بروز دیابت و …. بسیار مفید می‌باشد.

چای ماسالا
چای ماسالا

چای ماسالا فوری

برای تهیه و نوشیدن این چای خوش طعم؛ یک لیوان آب جوش و یک قاشق چای ماسالا فوری کافی است. شما می‌توانید در مدت زمان یک دقیقه این نوشیدنی را آماده و نوش جان کنید. در این چای از شکر و پودر قند استفاده نشده است. اگر هنگام استفاده احساس کردید که چای کمی شیرین است در کریمر این محصول از عصاره ذرت استفاده شده است. شما می‌توانید روزانه این محصول را به عنوان یک نوشیدنی مقوی؛ کامل؛ با کیفیت؛ پرخاصیت و …. استفاده کنید.

فروش چای ماسالا

اگر قصد خرید این محصول را دارید؛ شما می‌توانید به صورت غیر حضوری و اینترنتی به فروشگاه آنلاین 2020 مراجعه کنید. این فروشگاه دارای محصولات با کیفیت و مرغوبی می‌باشد. این فروشگاه برای مشتریان خود امتیاز ویژه‌ای در نظر گرفته است. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت chay2020.com از شرایط امتیاز بندی این فروشگاه مطلع شوید. فروشگاه چای 2020 در فروش چای ماسالا بسیار فعال می‌باشد. به دلیل خاصیت زیاد این محصول؛ افراد زیادی اقدام به خرید چای ماسالا از این فروشگاه می‌کنند.

چای ماسالا
چای ماسالا

اگر علاقمند به لاغر شدن هستید و از چربی‌های شکمی خود رنج می‌برید؛ برای خرید بهترین چای ماسالا اقدام کنید. ممکن است فروشگاه‌های زیادی اقدام به فروش این محصول می‌کنند. اما آن‌چه حائز اهمیت می‌باشد؛ تهیه آن از فروشگاه‌های معتبری همچون فروشگاه چای 2020 است که محصول مرغوب و مفید را به شما ارائه می‌کند. شما می‌توانید با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید و سفارش خود را در مدت زمان کوتاهی در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/F3zu
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.