خرید اینترنتی آب تصفیه کن خانگی در راد گستر نوین

0 242

آلودگی آب یکی از مشکلاتی است که اکثر کشور های دنیا به ویژه کشور های در حال توسعه با آن مواجه هستند. تحقیقات و آمار نشان می دهد که بسیاری از بیماری ها در این کشور ها به دلیل آب آلوده و دسترسی نداشتن به آبی سالم و بهداشتی است. با رشد جمعیت آلودگی آب نیز روز به روز بیشتر می شود و آلاینده های زیادی از طریق فاضلاب های صنعتی و کشاورزی وارد آب های زیر زمینی می شود و در نهایت  به آب لوله کشی سرایت می کند. اکثر کشور ها از کلر برای مقابله با آلودگی آب استفاده می کنند اما وجود بیش از حد این ماده ی شیمیایی در آب بسیار برای بدن خطرناک می باشد. آب لوله کشی شهری به دلیل این که به خوبی تصفیه نمی شود شامل موادی چون فلزات سنگین،مواد شیمیایی مثل کلر،یون های مضر،نیترات و… است و طعم و مزه ی خوبی هم ندارد. این آلاینده ها در دراز مدت سلامت ما و به خصوص کودکان را به خطر می اندازد. به همین دلیل ضرورت استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی برای همه ی ما آشکار است و تنها با این روش می توان آلودگی های آب را از بین برد و آبی سالم و گوارا نوشید.
در بازار به دلیل تنوع زیاد برند های دستگاه تصفیه آب، شاید انتخاب بهترین دستگاه برای افراد سخت باشد. ما در این مقاله شما را با بهترین مارک های تصفیه آب خانگی آشنا می کنیم و نکات مهم در خرید تصفیه آب را بررسی خواهیم کرد تا در هنگام خرید دچار مشکل نشوید.

خرید اینترنتی آب تصفیه کن خانگی در راد گستر نوین

بهترین مارک های تصفیه آب خانگی

تایوان یکی از اصلی ترین و مهم ترین کشور ها در حوزه ی تصفیه آب می باشد و بخش زیادی از بازار به دستگاه های تصفیه آب تایوانی اختصاص داده شده است. این کشور سابقه ی زیادی در تولید آب تصفیه کن های خانگی دارد. قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی نسبت به مدل های مشابه آمریکایی آن مناسب تر است اما این نشانه ی ضعف آن ها نیست. چه بسا دستگاه های تایوانی از نظر عملکرد و بازدهی بهتر از آن ها می باشد. تایوان دستگاه های خود را به سایر کشور ها از جمله خاورمیانه صادر می کند و در ایران نیز نمایندگی های زیادی دارد. اما بهترین برند دستگاه تصفیه آب کدام است؟
شرکت های سافت واتر،سی سی کا و آکوا پرو از معتبر ترین و بهترین برند های دستگاه تصفیه آب تایوانی می باشند.
سافت واتر قدیمی ترین و با سابقه ترین شرکت در صنعت تصفیه آب شناخته می شود و در طی این سال های طولانی دستگاه های با کیفیتی را تولید کرده است و در بسیاری از کشور های دنیا طرفداران زیادی دارد. این دستگاه ها املاح و مواد مضر آب را از بین می برند و آبی که در اختیار شما قرار می دهد بسیار با کیفیت و بهداشتی است.
سی سی کا نیز از قدیمی ترین و معروف ترین برند های تصفیه آب می باشد که در تولید تجهیزات و قطعات تصفیه آب مثل فیلتر ها، وله و اتصلات و پمپ و … نیز فعالیت می کند. فیلتر های سی سی کا کیفیت بسیار خوبی دارند و به راحتی مواد و ناخالصی ها ی آب را به خود جذب می کنند. بسیاری از متخصصین سی سی کا را بهترین برند آب تصفیه کن می دانند.
آکوا پرو نسبت به دیگر برند ها سابقه ی کمتری دارد. این شرکت در تولید دستگاه های خود از به روز ترین فناوری ها دانش کمک می گیرد و از بهترین متریال استفاده می کند. دستگاه های اسمز معکوس آکوا پرو از بهترین دستگاه های تصفیه آب می باشد که در ایران نیز بسیار پر طرفدار است. این شرکت به تازگی اقدام به تولید دستگاه های تصفیه آب هوشند نیز کرده است.

بهترین مارک های تصفیه آب خانگی
هر سه برند تایوانی تحت لیسانس آمریکا فعالیت می کنند و در طول مدت فعالیت خود مشتریان زیادی را به خود جلب کرده اند. دریافت گواهینامه ها و تاییدیه های بین المللی آمریکا و اروپا از جملهFDA,NSF,CE,QW نشان از کیفیت بسیار بالای این دستگاه های می باشد. دستگاه های اسمز معکوس RO، قلیایی، فرا بنفش، اولترا فیلتراسیون از جمله مدل های تولیدی این برند ها می باشد که هر کدام دارای ویژگی های خاصی هستند. به عنوان مثال دستگاه تصفیه آب قلیایی کننده ی سافت واتر جزو بهترین دستگاه های قلیایی می باشد که علاوه بر تصفیه کامل آب، آن را یونیزه می کند و خاصیت ضد سرطانی به آن می بخشد. یا دستگاه های اسمز معکوس قلیایی فرا بنفش سی سی کا که از کامل ترین دستگاه های تصفیه آب می باشد، تا 99 درصد می تواند موجودات زنده آب را از بین ببرد. تصفیه آب آکوا پرو مدل 10 مرحله ای آن از پیشرفته ترین دستگاه های تصفیه آب می باشد که علاوه بر قلیایی کردن آب، خاصیت آنتی باکتریال نیز دارد. در مجموع اگر به دنبال بهترین و معتبر ترین دستگاه می باشید، این سه برند از بهترین مارک های تصفیه آب خانگی هستند.

مشاوره و راهنمای خرید آب تصفیه کن

قبل از خرید هر محصولی لازم است اطلاعاتی در رابطه با آن ها کسب کنید. دستگاه تصفیه آب به دلیل این که با سلامتی ما ارتباط مستقیمی دارد، انتخاب مناسب ترین دستگاه بسیار مهم است.
برای خرید یک دستگاه تصفیه آب اورجینال حتما به نمایندگی و فروشنده ی معتبر مراجعه نمایید. در این صورت از اصالت کالا مطمئن می شوید و فروشنده نیز دستگاه شما را گارانتی می کند. گارانتی و ضمانت کیفیت دستگاه بسیار موضوع مهمی است. هم چنین خدمات پس از فروش نیز باید به شما ارائه شود تا در صورت بروز مشکل و یا هنگام تعویض فیلتر ها نگرانی نداشته باشید.

مشاوره و راهنمای خرید آب تصفیه کن
بسیاری از برند های تقلبی دستگاه های مشابه تایوانی را تولید می کنند که قیمت پایین تری دارند اما از نظر کیفیت بسیار ضعیف هستند. توجه کنید که دستگاه تصفیه آب اصل تایوان از نظر کیفیت و کارایی اصلا قابل مقایسه با برند های تقلبی نمی باشد و هم چنین قیمت آن نیز بیشتر است. بنابراین محصولی را خریداری کنید که از اصل بودن آن مطمئن باشید.
از فروشنده معتبر مشاوره و راهنمای خرید بگیرید. ابتدا آلودگی آب منطقه ی خود را شناسایی کنید سپس دستگاه مناسب آن را خریداری نمایید. دستگاه های تصفیه آب در انواع زیر سینکی، رومیزی و دیواری تولید ی شوند که مدل زیر سینکی آن قیمت مناسب تری دارد. با توجه به بودجه ی خود و مکانی که در اختیار دارید اقدام به خرید آب تصفیه کن مناسب خود کنید.

فروش آنلاین دستگاه تصفیه آب

شما نیازی ندارید تا ساعت ها برای خرید دستگاه تصفیه آب خود در فروشگاه ها بازار وقت خود را بگذرانید. مرکز خرید اینترنتی آب تصفیه کن خانگی راد گستر نوین، به عنوان نمایندگی فروش دستگاه های تصفیه آب تایوانی اورجینال، این امکان را به شما می دهد تا به صورت آنلاین دستگاه خود را خریداری نمایید. شما با مراجعه به سایت تصفیه آب راد گستر نوین لیستی کامل از محصولات این شرکت به همراه توضیحات و عکس و قیمت مشاهده می نمایید. هم چنین شما در صورت نیاز می توانید با پشتیبانی شرکت تماس گرفته و از آن ها راهنمایی و شماوره دریافت کنید. پس از ثبت سفارش خود در سایت، از طرف شرکت برای هماهنگی جهت ارسال دستگاه با شما تماس می گیرند. هزینه ی ارسال و نصب دستگاه برایتان رایگان خواهد بود  و هم چنین تمام محصولات این شرکت دارای گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش می باشند.شرکت راد گستر نوین با سابقه ای طولانی در امر فروش آنلاین دستگاه تصفیه آب، بهترین آب تصفیه کن های تایوانی اصل را در اختیار شما قرار می دهند.

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/RyFu
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.