مدل رو تختی طرح دار دونفره 2017 + مدل رو تختی ساده دونفره 96

0 631

مدل رو تختی طرح دار دونفره 2017 + مدل رو تختی ساده دونفره 96

  جدیدترین و زیبا ترین گالری شیک ترین مدل روتختی دو نفره ترک جدید و شیک   96   – 2017

انواع مجموعه شیکترین مدل انواع روتختی سه بعدی  شیک و جدید 2017

پیشنهاد ما مدل‌های جدید روتختی و ملحفه با طرح‌های بهاری و شیک برای سال 2017 و 96 می باشد

همراه با مدل های جدید مقالات زیبایی در ضمینه  سلامت , سبک زندگی , روانشناسی و… قرار میدهیم

 

مدل رو تختی طرح دار دونفره 2017

 

بسیاری از بیماری‌های مادرزادی در ازدواج‌های فامیلی ایجاد می‌شوند. درواقع، ژن‌های نهفته بیماری در بدن پدر و مادر می‌توانند با ازدواج‌های فامیلی، خود را به‌صورت ژن بارز در فرزند نشان دهند. متاسفانه در مشاوره ژنتیک پیش از ازدواج امکان بررسی تمام ژن‌های بدن وجود ندارد. در آزمایش‌های ژنتیک معمولا فقط بیماری‌هایی مورد بررسی قرار می‌گیرند که زن و مرد از وجود آن در خانواده خود آگاهی دارند.

 

مدل رو تختی طرح دار دونفره 2017

 

این در حالی است که اغلب افراد فقط از بیماری‌های خانوادگی تا نسل پدربزرگ و مادربزرگ خود باخبر هستند و از وضعیت سلامت نسل‌های قبل از آن اطلاعی ندارند. به همین دلیل با آزمایش ژنتیک هم نمی‌توان از بروز تمام بیماری‌های مادرزادی پیشگیری کرد. بهترین راه پیشگیری از این بیماری‌ها، خودداری از ازدواج‌های فامیلی است.

 

مدل رو تختی طرح دار دونفره 2017

 

این اتفاق امروزه دیگر شایع نیست. در گذشته وقتی برای زایمان‌های طبیعی دشوار از فورسپس (نوعی ابزار دستی برای کمک به بیرون آوردن نوزاد) استفاده می‌شد، به‌صورت نادر ممکن بود فورسپس روی چشم بیفتد و به قرنیه صدمه بزند. البته کم‌بینایی حاصل از این اتفاق معمولا یک‌طرفه است زیرا فورسپس احتمال دارد فقط روی یک چشم بیفتد.

 

 

مدل رو تختی طرح دار دونفره 2017

 

عفونت‌های داخل رحمی نه‌تنها می‌توانند باعث اختلالات چشمی ‌در نوزادان شوند بلکه احتمال مشکلات مغزی و رشدی و فلج اندام را هم افزایش می‌دهند. از جمله این عفونت‌ها می‌توان به عفونت ویروسی سایتومگال یا عفونت انگلی توکسوپلاسموز اشاره کرد.

 

مدل رو تختی طرح دار دونفره 2017

 

نوزادان نارس (زایمان زودتر از 30 هفته) و نوزدان کم‌وزن (وزن زیر 1500 گرم) باید برای مدت‌ها بعد از تولد در انکوباتور تحت‌درمان با اکسیژن قرار بگیرند. این اکسیژن ممکن است باعث رشد عروق غیرطبیعی در شبکیه نوزاد و بروز یک اختلال به نام «رتینوپاتی نوزادان نارس» شود. خوشبختانه امروزه با آگاهی از این موضوع، نوزادان نارس در همان ماه‌های اول توسط متخصص شبکیه معاینه می‌شوند. در این معاینه اگر عروق غیرطبیعی در چشم مشاهده شود، نوزاد باید تحت‌درمان با لیزر قرار بگیرد.

 

مدل رو تختی طرح دار دونفره 2017

 

مادر معمولا اولین فردی است که متوجه اختلال بینایی در نوزاد می‌شود. پدر و مادرها باید هر گونه وضعیت غیرطبیعی در ظاهر چشم نوزاد را جدی بگیرند. برای مثال در آب‌مروارید مادرزادی، فضای مردمک چشم به سفیدی می‌زند. گاهی درشت بودن بیش از حد سیاهی چشم نیز می‌تواند نشانه شروع آب‌سیاه مادرزادی باشد. آب‌مروارید و آب‌سیاه هر چه زودتر تشخیص داده شوند و مورد درمان قرار بگیرند، کودک در آینده دید بهتری خواهد داشت.
 

مدل رو تختی طرح دار دونفره 2017

 

 

در حال حاضر برای بیماری‌های مادرزادی شبکیه و عصب بینایی درمان موثری وجود ندارد. امید است که با پیشرفت علم بتوان در آینده این بیماری‌ها را تحت‌درمان قرار داد، اما بیماری‌های قرنیه مثل آب‌مروارید و آب‌سیاه قابل‌درمان هستند. قرنیه نیز خود قابل‌پیوند است. البته آب‌مروارید و آب‌سیاه نیز اگر به‌موقع تحت‌درمان قرار نگیرند، دید بیمار به‌طور کامل اصلاح نخواهد شد.

 

مدل رو تختی طرح دار دونفره 2017

 

نابینایی مطلق به وضعیتی گفته می‌شود که فرد در آن حتی قادر به درک نور نیست. نابینایی قانونی با نابینایی مطلق تفاوت دارد. در نابینایی قانونی، میدان بینایی از 10 درجه کمتر و دید فرد از یک‌دهم پایین‌تر است. بسیاری از افراد کم‌بینا در گروه نابینایان قانونی قرار می‌گیرند. لازم به ذکر است افراد سالم در قسمت خارجی چشم 70 تا 80 درجه میدان بینایی دارند.

 

مدل رو تختی طرح دار دونفره 2017

 

در قسمت بالایی چشم نیز به‌دلیل وجود ابرو، میدان بینایی به 30 تا 40 درجه می‌رسد. میدان بینایی در سمت کناری چشم و بینی هم حدود 40 تا 50 درجه است.نیما مسیحا با حضور در برنامه «دورهمی» از مشکل مادرزادی که در بینایی دارد، پرده برداشت و از اوضاع نامناسب موسیقی انتقاد کرد. او گفت: «به‌دلیل مشکل چشمی مادرزادی‌ام نمی‌توانم رانندگی کنم و چهره افراد را از دور تشخیص بدهم.»

 

مدل رو تختی طرح دار دونفره 2017

 

مسیحا در ابتدای برنامه درباره علل کمرنگ شدن حضورش در عرصه موسیقی چنین توضیح داد: «حقیقت این است که این وضعیت عمدی نبوده و اتفاقاتی افتاد که زمینه‌ساز آن شد. من جزو اولین گروه خوانندگان پاپ بودم که در دهه 70 کارم را آغاز کردم، اما با تغییر شرایط تصمیم گرفتم در حوزه پاپ کمتر کار کنم و سراغ موسیقی کلاسیک بروم.»

 

مدل رو تختی طرح دار دونفره 2017

 

مسیحا درباره موسیقی و خوانندگان امروزی گفت: «دل پری داریم. ما خوراک شنیداری به مخاطب می‌دهیم و به نظرم خوراک خوبی برای مردم فراهم نکرده‌ایم. خیلی از خوانندگان خارج از نت می‌خوانند و مردم هم استقبال می‌کنند و اتفاق خاصی هم نمی‌افتد.»

 

مدل رو تختی طرح دار دونفره 2017

 

 

او درباره بابک بیات و خاطراتی که با او داشت، گفت: «خیلی گفتن از این هنرمند سخت است. او یک دریای بسیار گسترده بود، خیلی شاگردی او برایم افتخار است و من احساس و سبک خواندن را از او آموختم.» این هنرمند درباره ماجرای عاشق‌شدنش گفت: «یک نسبت دوری با همسرم داشتیم و خیلی سریع ازدواج کردیم. اول یک انگشتر خریدم و مانند فیلم‌ها زانو زدم و پیشنهاد ازدواج دادم و قبول شد.»

 

مدل رو تختی طرح دار دونفره 2017

 

مدل رو تختی طرح دار دونفره 2017 – 1396

 

مدل رو تختی طرح دار دونفره 2017

 

مدل رو تختی

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/9BkS
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.