کوچک کردن بینی در خانه با ماسک جادویی و طبیعی

0 1,071

بینی از مهم ترین قسمت های صورت است . امروزه خیلی از افراد از جمله دختران و خانم ها و حتی آقایان از بینی خود راضی نیستند و به دنبال روش هایی برای کوچک تر کردن بینی خود هستند . اکثر افراد هم دست به عمل های جراحی میزنند اما بعد از آن باید عوارض ها و مشکلات زیادی را تحمل کنند .
چاره چیست ؟ آیا روش های خانگی در کوچک کردن بینی موثر هستند ؟؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم بله ! روش های خانگی نیز وجود دارد و خالی از لطف نیست که آن ها را نیز امتحان کرد . درمان ها و روش های خانگی برای کوچک کردن بینی حداقل اگر مفید نباشد عوارض و مشکلات را نیز در بر نخواهد داشت . در ادامه مواد لازم برای نحوه ایجاد ماسک طبیعی را برای شما قرار داده ایم .

چگونه بدون عمل جراحی و با خمیردندان می‌توانید سایز بینی خود را ...

مواد لازم برای تهیه ماسک طبیعی

ماسک زنجبیل

پودر زنجبیل نصف قاشق چایخوری

خمیر دندان نصف قاشق چایخوری

سرکه سیب 1 قاشق چایخوری

مطالب مرتبط

سرکه سیب ، خمیر دندان و مقداری زنجبیل را با هم ترکیب کرده و ماسک را بر روی بینی خود بمالید . 15 دقیقه تا نیم ساعت صبر کنید و سپس بینی خود را با آب سرد بشویید . این کار را هر روز انجام دهید تا به نتیجه دلخواهتان برسید .

ماسک عسل و زیتون

یکی دیگر از روش های کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی استفاده از ماسک روغن زیتون و عسل است .ترکیب عسل و روغن زیتون باعث می شود تا چربی های زیر پوست بینی تان از بین برود و زمانی که چربی های زیرپوستی از بین برود بینی کوچک تر نشان داده می شود .

کوچک کردن بینی در خانه بدون عمل زیبایی | فروشگاه اینترنتی تک شاخ

ماسک زنجبیل و روغن کرچک

روغن کرچک با با مقداری زنجبیل مخلوط کنید . قبل از اینکه به بینی خود بمالید صورت را تمیز شسته و خوب خشک کنید . ماسک را روی بینی قرار داده و به مدت 10 دقیقه صبر کنید . مراقب باشید این مخلوط به داخل چشمانتان نریزد زیرا باعث سوزش خواهد شد .

نکته :  تمامی روش هایی که در بالا گفته شد برای بینی هایی که استخوانی است و یا بینی هایی که خیلی بزرگ است تاثیری ندارد .

 

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/LOrD9
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.