سایت ارسال ویدیو مسابقه قهرمان من ماه عسل 95

308

سایت ارسال ویدیو مسابقه قهرمان من ماه عسل 95

احسان علیخانی در ماه عسل 95 از سورپرایز مسابقه قهرمان من ماه عسل 95 رونمایی کرد شما در این مسابقه از قهرمان زندگی خود فیلم گرفته و برای سایت ماه عسل ارسال می کنید  برای ارسال ویدیو می توانید از دو طریق اقدام فرمایید aparat.com/maheasaltv و همچنین maheasal.tv  

 

مسابقه قهرمان من ماه عسل 95,مسابقه قهرمان من برنامه ماه عسل 95

 

کمپین مردمی مسابقه قهرمان من ماه عسل 95 با جوایز ارزنده

 

تعریف های متفاوتی از قهرمان شنیده و قهرمان های شکست ناپذیری در ذهن خود تصویر کرده ایم اما قهرمان واقعی زندگی شما چی کسی است؟ امسال ماه رمضان با همکاری تیم آپارات در نظر داریم همه شما ماه عسلی ها را به چالشی بزرگ و ماندگار دعوت کنیم

 

    – شما ماه عسل خودتان را بسازید!
    – قهرمان های ناشناخته ی دنیای خود را به همه نشان دهید.


قهرمان واقعی ماه عسل شما می توانند همین انسان های فوق العاده اطرافتان باشند. چهره های خندان و مهربانی که سخت ترین درد ها را کشیده اند اما اخم نکرده اند. کسانی که مشکلات عدیده ای تحمل کرده و تنها سکوت کرده اند قهرمان هایی حقیقی که در دنیای حقیقی پیروز سختی ها شده اند. این تنها مثال هایی برای درک قهرمان های واقعی است. قهرمان را این بار شما تعریف کنید. اکنون فرصتی است تا قهرمان بی مانند زندگی خود را به همه معرفی کنید.

 

 

مسابقه قهرمان من ماه عسل 95,مسابقه قهرمان من برنامه ماه عسل 95

 

تمام مواردی که شما نیاز دارید تا بتوانید ویدیوی ماه عسل خودتان را طی مدت زمان 10 دقیقه بسازید این ها هستند:

 

یک لوکیشن خوب و بی صدا
    – یک دوربین فیلم برداری
    – قهرمان واقعی زندگیتان
    – شما می توانید ویدیو های خود را از صفحه ماه عسل در آپارات به سادگی آپلود نمایید.


تمامی ویدیو ها توسط تیم ماه عسل و من ( احسان علیخانی) دیده می شوند و از این میان 5 ویدیو به عنوان جذاب ترین داستان انتخاب می شود. این ویدیو ها به عنوان برترین ویدیو ها در ماه عسل پخش شده و یک روز ماه عسل به آن داستان اختصاص داده می شود و عوامل تولید آن ویدیو نیز عید فطر به ماه عسل دعوت می شوند علاوه بر5 داستان برتر یک ویدیو که بیشترین لایک را به خود اختصاص داده است نیز توسط آرای مردم انتخاب می شود.شرکت پاکسان جوایز این چالش ماندگار را تقدیم می کند:

 

مسابقه قهرمان من ماه عسل 95,مسابقه قهرمان من برنامه ماه عسل 95

 

    – 10 سکه بهار آزادی برای هر کدام از 5 ویدیوی برتر

    – 15 سکه بهارآزادی برای ویدیوی منتخب مردمی

 

همچنین سایت رسمی ماه عسل خبر زیر را اعلام کرد

 

سلام همراهان

تمام تلاشمان اين است كه راه هاي ارتباطي مان را با شما بيشتر كنيم به همين خاطر صفحه اينستاگرام، كانال تلگرام و سايت را راه اندازي كرديم و اين ارتباط تا حدودي و در حالي كه چند روز به "ماه عسل" داريم برقرار شد. اما خبر خوب اين است كه حالا خط تماس ارتباطي مان با شما هم برقرار شده و ميتوانيد از طريق شماره ٠٩٣٠٣٠٠٠٠٠٠ با ماه عسل همراه باشيد و اگر در نزديكي و در جوارتان فردي را ديديد كه قصه شنيدني دارد كه در طول اين سالها كمتر در برنامه مطرح شده و از نظرتان جذاب و گيراست به سرعت او را يك ماه عسلي كنيد. راستي اين شماره صرفا براي معرفي سوژه هاي شما به اپراتور است و هيچ كاركرد ديگري ندارد.
 

 

سایت ارسال ویدیو مسابقه قهرمان من ماه عسل 95

2.5/5 - (6 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/DziQ
ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.