سحر قریشی در دید در شب رکورد تتلو را زد

0 359

سحر قریشی در دید در شب رکورد تتلو را زد

برنامه دید در شب این روزهای بسیار پربیننده شده , مصاحبه رضا رشیدپور با سحر قریشی با 226 هزار بازدید در 6 روز، رکورد برنامه آپارات را شکست.سحر قریشی بعد از حضور در "دید در شب"

 

Sahar Ghoreishi-rouzegar.com

 

سحر قریشی رکورد بازدید برنامه دید در شب را از سرور آپارات در کمترین زمان ممکن را شکست و امیر تتلو را پشت سر گذاشت.مصاحبه رضا رشیدپور با سحر قریشی در برنامه اینترنتی دید در شب از پنجشنبه گذشته ساعت دوازده شب تا صبح روز چهارشنبه 25 آذرماه  بیش از 226 هزار بازدید داشته است.این در حالیست که پیش از این امیر تتلو در سه ماه 233 هزار و 440 بازدید داشت.

 

برنامه دید درشب یک برنامه به سبک هاردتاک است با اجرای رضا رشیدپور است. در این برنامه مصاحبه شوندگان با سوالات بی‌پرده مجری به چالش کشیده می‌شوند. این برنامه به صورت اینترنتی از سایت آپارات پخش می‌شود.

 

sahar_ghoreyshi_Rouzegar.com_7


هفته گذشته حضور سحر قریشی، در این برنامه جنجال‌آفرین شد. در قسمتی از مصاحبه رضا رشیدپور عکسی از تارانینو کارگردان و بازیگر آمریکایی و یوکیا آمانو، مدیرکل آژانس انرژی هسته‌ای به مهمان برنامه نشان داد اما سحر قریشی این شخصیت‌های معروف را نمی‌شناخت.

 

سحر قریشی تحصیلات سینمایی ندارد و از مدلینگ وارد عرصه سینما شده است. در چند روز گذشته موج‌هایی در محکومیت و حمایت از او در شبکه‌های اجتماعی شکل گرفته است.

 

دید در شب

 

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/12aK
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.