علی دایی لپ پرویز مظلومی را کشید

0 195

علی دایی لپ پرویز مظلومی را کشید

لپ سرمربی و مهاجم تیم فوتبال استقلال را کشید علی دایی در مراسم ابتدای بازی لپ سرمربی و مهاجم تیم فوتبال استقلال را کشید.

 

علی دایی عادت جالبی دارد و برای اینکه محبت و نزدیک بودن خودش را به شخصی نشان دهد در خوش و بش با او لپش را می کشد. این اتفاق معمولا در مورد کسانی که دایی مدت هاست آنها را ندیده می افتد، بنابراین همیشه می توان در مراسم ابتدای بازی هایی که دایی روی نیمکت یکی از تیم ها می نشیند، منتظر این ماجرا بود.

 

پرحاشیه ترین لپ کشی دایی مربوط می شد به کشیدن لپ ایمان مبعلی که بعد از ماجرای آن تکل معروف که منجر به عدم دعوت از مبعلی به تیم ملی شد، صورت پذیرفت. آخرین آن هم مربوط به بازی با سیاه جامگان بود که دایی لپ رضا عنایتی را کشیده بود.

 

استقلالی ها هم از این حرکت دایی مستثنا نشدند و لپ پرویز مظلومی و آرش برهانی توسط سرمربی صبا کشیده شد. جالب است بدانید که این جریان از منظر روانشناسی هم بحث شده و متخصصان امر معتقدند که این حرکت علی دایی نشانگر یک حس 'والدانه' در اوست. در واقع روانشناسان دایی را یک انسان بسیار مسئولیت پذیر می دانند که در برابر همه چیز خود را مسئول می داند و بر اساس همین نگاه والدانه وقتی با فردی روبرو می شود ناخودآگاه لپ او را می کشد!

 

ali daei 1-rouzegar.com

 

پرویز مظلومی و علی دایی

 

ali daei 2-rouzegar.com

 

آرش برهانی و علی دایی

 

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/o6uz
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.