قیمت آپارتمان‌های دوخوابه در تهران

0 167

اخبار اقتصادی

قیمت آپارتمان‌

اخبار،اخبار اقتصادی,جدیدترین اخبار اقتصادی و بازرگانی،اقتصاد ایران و جهان،اخبار یارانه ها،قیمت خودور،بورس،قیمت کالاها

اخبار ,اخبار اقتصادی ,قیمت  آپارتمان‌های دوخوابه در تهران

اخبار اقتصادی – نرخ آپارتمان‌های دوخوابه در تهران

بازار آپارتمان‌های نوساز ممکن است در اواخر امسال رونق بیشتری پیدا کند و متقاضیان بیشتری برای خرید این آپارتمان‌ها در بازار حضور داشته باشند که این امر می تواند نرخ نهایی این آپارتمان‌ها را هم تحت تاثیر قرار دهد.

در سال جاری بازار ملک کلنگی مانند سال گذشته داغ نیست و بسازبفروشان سعی دارند تا واحدهایی که از سال گذشته ساخته‌اند را به فروش برسانند؛ به همین جهت بازار مسکن در سه ماهه امسال بیشتر به سمت پیش خرید واحدهای نوساز رفته است.

به گزارش مهر، در سه ماه امسال بازار مسکن شرایط متفاوتی را نسبت به سه ماهه سال گذشته تجربه می کند و نسبت تقاضاها در عرضه مسکن تغییراتی داشته است. براین اساس، بازار مسکن از خرید ملک کلنگی گذشته و اغلب این زمین‌ها که در سال گذشته خریداری شده‌اند، در حال ساخت و ساز هستند؛ بنابراین عرضه بازار در سال جاری به سمت آپارتمان‌های نوساز رفته و خرید و فروش ملک کلنگی کاهش پیدا می‌کند.

در حال حاضر، متقاضیان بازار مسکن به سمت پیش خرید این واحدها رفته و سعی دارند با قیمت مناسب تری واحدهای نوساز را خریداری کنند که این موضوع رونق بیشتری را در بازار پیش فروش‌ها بوجود آورده است البته یکی از عوامل توجه بازار به پیش خرید، قیمت‌ بالای واحدهای نوساز و آماده فروش است که بیش از توان خرید متقاضیان به فروش می‌رسد.

براین اساس نمی‌توان گفت که بازار مانند سال گذشته با رکود مواجه است اما همچنان سبد خرید مسکن به سمت واحدهایی است که با شرایط خاص و ارزان تر به فروش می‌رسند؛ به همین جهت در سال جاری بازار ملک کلنگی مانند سال گذشته داغ نیست و بسازبفروشان سعی دارند تا واحدهایی که از سال گذشته ساخته‌اند را به فروش برسانند.

به همین جهت بازار آپارتمان‌های نوساز ممکن است در اواخر امسال رونق بیشتری پیدا کند و متقاضیان بیشتری برای خرید این آپارتمان‌ها در بازار حضور داشته باشند که این امر می تواند نرخ نهایی این آپارتمان‌ها را هم تحت تاثیر قرار دهد.

اما به طور حتم به دلیل کاهش قدرت خرید خانوار، قیمت‌ها بیش از تورم نخواهد بود و فروشندگان مجبور هستند برای جلب مشتری، نرخ‌های معقول تری را برای واحدهایشان تعیین کنند.

قیمت واحدهای دوخوابه در برخی محله‌های تهران

 براساس گزارش مهر، در جنت آباد، چهارباغ شرقی واحدی 75 متری و دوخوابه بدون پارکینگ و آسانسور، بازسازی شده متری 3 میلیون و 500 هزار تومان قیمت گذاری شده است و در اختیاریه شمالی، بن بست افشاری واحدی 71 متری و دوخوابه با امکانات، بازسازی شده با قیمت 465 میلیون تومان به فروش می رسد.

در میرداماد آپارتمانی 73 متری و دوخوابه با عمر 12ساله 530 میلیون تومان قیمت گذاری شده و در سعادت آباد بالای میدان کاج آپارتمانی 72 متری و دوخوابه، بازسازی شده متری 8 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می رسد.

آپارتمانی 75 متری و دوخوابه با عمر 7 ساله با تمامی امکانات در ازگل – مجتمع فرهنگیان متری 5 میلیون تومان فروخته می شود و در پونک، همیلا واحدی 75 متری و 2خوابه با عمر 10ساله 360 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

در تهرانپارس استخر 242 شرقی واحدی 72 متری با عمر 2 ساله و امکانات کامل 260 میلیون تومان فروخته می شود و در فلکه چهارم تهرانپارس واحدی 75متری و دوخوابه با عمر 14سال بدون پارکینگ و آسانسور 210 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

واحدی 75 متری با پارکینگ و انبای در جنت آباد-آبشناسان 310 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است و واحدی 73متر 2خوابه با عمر 8ساله متری 4 میلیون و 350 هزار تومان به فروش می‌رسد.

درستارخان برق آلستوم هم واحدی 72متر 2خوابه با امکانات 275 میلیون تومان فروخته می شود و در یوسف آباد – خیابان 6 واحدی 75 متر 2 خوابه 9 ساله با امکانات 450 میلیون تومان قیمتگذاری شده است.

اخبار اقتصادی –  مهر

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/wRf7
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.