ماجرای عکس جنجالی کفاشیان در فوتبال ساحلی در دبی

0 313

ماجرای عکس جنجالی کفاشیان در فوتبال ساحلی در دبی

در تازه ترین اخبار ورزشی داغ ترین خبر این است که در مسابقات فوتبال ساحلی در امارات آقای کفاشیان حضور داشته و همین عامل اعتراضات بسیاری شده است که در این مطلب از سایت روزگار به آن می پردازیم

 

kafashian

 

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به عنوان سوم مسابقات بین قاره‌ای امارات قناعت کرد. این تیم مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها بود. با پایان یافتن مسابقات جام بین قاره ای فوتبال ساحلی، یک حاشیه عجیب فدراسیون فوتبال را تحت تاثیر قرار داده است. علی کفاشیان که چند بازی فوتبال ساحلی ایران را از نزدیک تماشا کرد، ناخودآگاه صحنه های افتتاح مسابقات را نیز دیده است

 

کفاشیان ظاهرا حواسش به این بوده تا در جایی بنشیند که مبادا عکسی از او در کنار افرادی که شئونات اسلامی را در محل برگزاری مسابقات رعایت نمی کنند، منتشر شود اما یک عکس حاشیه بزرگی برای رئیس فدراسیون ساخت.

عکسی از نمای پشت کفاشیان گرفته شده که حرکات خارج از شئونات انجام می شود و رئیس فدراسیون در سالن حضور دارد. این عکس انگار جنجالی ایجاد خواهد کرد

 

در همین باره رضا حسنی خو مدیرکل حراست وزارت ورزش واکنش نشان داده است. او اظهار داشت: متاسفانه این عکس بازتاب مناسبی در فضای مجازی نداشته است. طبق پروتکل فدراسیون ها، روسا موظف هستند تا در چنین شرایطی محل مسابقه را ترک کنند. در ورزش های ساحلی سخت گیری ما بیشتر است و حرفمان این است که رئیس فدراسیون باید فضا را ترک می کرده است.»

حسنی خو خبر از برخورد هم داده است: ما همه چیز را بررسی می کنیم و اگر لازم باشد برخورد می کنیم. به نظر می رسد یک دردسر جدید در انتظار رئیس فدراسیون باشد. آیا کفاشیان در این ماجرا هم می تواند لبخند بزند؟

 

ظاهرا علی کفاشیان با دردسر جدیدی روبرو شده است.

به گزارش وب سایت رسمی نود چند روزی است تصویری از علی کفاشیان در فضای مجازی منتشر شده است که به نظر می رسد برای او دردسرهای جدیدی ایجاد کند.در این عکس نشان داده می شود در مسابقات فوتبال ساحلی در دوبی و بازی ایران و روسیه که کفاشیان برای تماشای بازی ایران در ورزشگاه حاضر بود، در میانه زمین حرکاتی انجام می شود که شدیدا با شئونات اسلامی منافات دارد. بر اساس پروتکلی که برای روسای فدراسیون های ورزشی ایران، وجود دارد، مقامات ورزشی باید در چنین شرایطی محل را ترک کنند اما این عکس نشان می دهد که ظاهرا رئیس فدراسیون فوتبال ایران این کار را انجام نداده است. البته عکسهای بعدی وجود ندارد و شاید کفاشیان ثانیه های بعدی از صندلی اش بلند شده باشد

 

bad_girls_dress_dancing_against_kaffashian

 به هر حال رضا حسنی خو، مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان امروز در در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، در گفتگو با خبرنگار سایت نود از بررسی این موضوع خبر داد:« متاسفانه  این عکس بازتاب نامناسبی در فضای مجازی و برخی سایتها داشته است. چنین حرکتی انجام شده این در حالی است که ما به روسای فدراسیون ها می گوییم در چنین مواقعی حتما  محل را ترک کنند و این یک پروتکل است.»

 

البته شاید کفاشیان هم محدودیتهایی داشته است،زمان انجام حرکت منشوری آنقدر کم بوده که او فرصت ترک صحنه را پیدا نکرده از طرفی در ورزشهای ساحلی کمی شرایط حفظ محدودیتها سخت تر می شود اما حسنی خو درباره این موارد اینطور توضیح می دهد:« اتفاقا در ورزشهای ساحلی سخت گیری ما بیشتر است چراکه فضای این ورزش ها بیشتر مساله دار است. کم بودن زمان هم نمی تواند توجیه مناسبی باشد. ما در این باره پروتکل داریم  انجام این حرکات حتی اگر چند ثانیه هم باشد باید مقام ایرانی صحنه را ترک کند.» این مدیر وزارت ورزش و جوانان از بررسی دقیق این اتفاق در روزهای آینده خبر داد.« ما باید به دقت عکس ها بررسی کنیم تا دقیقا متوجه شویم چه اتفاقی افتاده است.اگر فیلمی هم باشد باید آنرا بررسی کنیم و بعد تصمیم گیری کنیم.»

 

 البته این عکس یک مشکل دیگر هم دارد در کنار کفاشیان فردی حضور دارد که قبلا با فدراسیون همکاریمی کرد اما اخیرا از طرف وزارت ورزش تاکید شده فدراسیون فوتبال با او همکاری نداشته باشد. حسنی خو عنوان کرد این مورد هم بررسی خواهد شد. باید دید کفاشیان از این مانع هم می تواند به سلامت عبور کند یا اتفاق دیگری می افتد؟

 

 

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/1cDE
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.