هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس درگذشت

0 200

هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس درگذشت

هادی نوروزی_Rouzegar.com

هادی نوروزی" کاپیتان پرسپولیس درگذشت"

 

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس هادی نوروزی که تنها 30 سال داشت بر اثر سکته قلبی درگذشت تا اتفاق تلخ دیگری برای فوتبال ایران رقم بخورد. وی یکی از قدیمی‌ترین بازیکنان سرخپوشان در پانزدهمین دوره لیگ برتر بود


خبرگزاری مهر: هادی نوروزی که سالهاست در تیم فوتبال پرسپولیس حضور داشت و کاپیتان این تیم نیز بود، بامداد امروز پنجشنبه بر اثر سکته قلبی درگذشت. بنا بر اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس وی ساعت 4 بامداد امروز در خواب دچار حمله قلبی شد و به بیمارستان منتقل شد اما تلاش پزشکان هم نتوانست مانع از مرگ این بازیکن جوان شود.

این بازیکن که متولد سال 1364 بود قبل از اینکه به تیم فوتبال پرسپولیس بپیوندد عضو تیم پرسپولیس قائمشهر بود و یک سال نیز در تیم فوتبال نفت تهران بازی کرد اما مجددا به پرسپولیس برگشت و بعد از محمد نوری بازوبند کاپیتانی سرخپوشان را بر بازو بست.

ضایعه درگذشت این بازیکن جوان را به خانواده وی و باشگاه و هواداران پرسپولیس تسلیت می گوییم.

کاپیتان متعصب پرسپولیس هادی نوروزی درگذشت

واکنش برانکو به فوت کاپیتان پرسپولیس

برانکو ایوانکوویچ که دقایقی پیش از خبر درگذشت هادی نوروزی مطلع شده است، گفت: «این تراژدی بزرگ را به جامعه ورزش ایران تسلیت می گویم. ما یک ورزشکار جوان، ممتاز، خوش اخلاق و متعصب را از دست دادیم و من کلمه ای در توصیف این فقدان بزرگ ندارم. برای خانواده نوروزی صبر آرزو می کنم و امیدوارم روح او در شادی و آرامش باشد.»
 
سرمربی پرسپولیس که از شدت تاثر قادر به سخن گفتن نبود در پایان باز هم این ضایعه را به هواداران پرسپولیس تسلیت گفت.

واکنش میناوند به درگذشت هادی نوروزی

درگذشت هادی نوروزی خانواده فوتبال را در شوک فرو برده است. مهرداد میناوند نخستین کسی است که در صفحه اجتماعی خود به این ضایعه واکنش نشان داده است.
 
میناوند نوشت: «خدایا بدتر از این نمیشه صبح زود زنگ بزنن بگن کاپیتان خوش اخلاق پرسپولیس از دنیا رفت. به خانوادش صبر بده. به علت ایست قلبى.»

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت

واکنش نورمحمدی به درگذشت نوروزی

رضا نورمحمدی که از صبح امروز در بیمارستان آتیه حضور پیدا کرده بود پس از اعلام خبر درگذشت هادی نوروزی، در حالی که به شدت اشک می ریخت مقابل بیمارستان نشسته بود.
 
وی اظهار داشت: «هیچ حرفی برای گفتن ندارم. متاسفم که یکی از بهترین دوستانم را از دست دادم. هادی یک دوست واقعی و به تمام معنا بود

 

میناوند_هادی نوروزی

پیکر نوروزی به سردخانه منتقل شد

در حالیکه با ورود چند بازیکن قدیمی مثل جواد کاظمیان و علی انصاریان لحظه به لحظه به ازدحام لابی بیمارستان آتیه اضافه می شود ، پیکر کاپیتان پرسپولیس به سردخانه منتقل شد .

هنوز مشخص نیست که خانواده وی چه تصمیمی برای برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری وی دارند اما ممکن است همین امروز ، این کار انجام شود . در این زمینه باید منتظر اطلاعه های رسمی بود .

656238_464

هادی نوروزی

 

عابدزاده درگذشت هادی نوروزی را باور نمی‌کند

احمدرضا عابدزاده درباره درگذشت ناگهانی هادی نوروزی اظهار داشت: «من باور نمی کنم این اتفاق افتاده باشد. این خبر دروغ است. به من بگویید که هادی زنده است.»
 
وی افزود: «من هیچ حرفی ندارم تا زمانی که خودم راهی بیمارستان شوم و ببینم چه اتفاقی افتاده است. 14 سال پیش عید غدیر آن اتفاق برایم افتاد و خدا کمک کرد که با دعای مردم برگردم. من حرفی نمی زنم تا متوجه واقعیت شوم

 

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/JTyX
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.