دستگیری مجری من و تو منصوره حسینی در ایران

144

دستگیری مجری من و تو منصوره حسینی در ایران

منصوره حسینی مجری شبکه من و تو پس از 6 سال همکاری با این شبکه دستگیر شد،به علتِ همکاری با این شبکه ماهواره ای دستگیر شده است.

 

منصوره حسینی

 

جشنواره جهانی فیلم فجر امسال با جنجال حضور مجری شبکه من و تو شروع شد ابتدا بنظر می رسید او بدلیل سهل انگاری نیروهای امنیتی توانسته به ایران بیاید و بتواند در جشنواره خود نمایی کند ; کیوان کثیریان مدیر روابط عمومی این جشنواره در گفتگویی در پاسخ به حضور این مجری عنوان کرد : جشنواره جهانی فیلم فجر تنها مسئول میهمانان رسمی‌ اش است و در قبال حضور تماشاگران عادی تعهدی ندارد.

 

در تیترهایی حضور مجری بهایی شبکه انگلیسی من و تو بارها و باهار با سوال اینکه چطور و چرا او توانسته به ایران آمده و بدون هیچ مشکلی در کشور رفت آمد داشته باشید همچنان بدون جواب ماند – او که با اسم منصوره حسینی شناخته میشود به یکبار با نام منصوره کریمی توسط خبرگزاریها نامگذاری شده است !

 

واکنش سخنگو و معوان ناجا به حضور منصوره کریمی

منتظرالمهدی سخنگو و معاون اجتماعی ناجا درباره درباره ورود منصوره کریمی مجری سابق شبکه تلویزیونی “من و تو” و حضورش در جشنواره جهانی فیلم فجر نیز گفت : درباره این فرد دستور قضایی برای ورود و خروجش به کشور وجود نداشته و پلیس نیز تنها براساس اعلام مرجع قضایی ورود و خروج را بررسی می‌کند.

 

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/N6an
ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.