ماجرای فساد جدید زن نتانیاهو لو رفت

0 130

ماجرای فساد جدید زن نتانیاهو لو رفت

ماجرای فساد زن نتانیاهو ساره نتانیاهو تیتر روزنامه ها شد , رسانه‌های صهیونیستی از فساد جدید زن نتانیاهو پرده برداشتند.

 

netanyahus-rouzegar.com

ساره نتانیاهو از وکیل شخصی خود خواسته است نزد مشاور قضایی دولت رژیم صهیونیستی رفته و او را تحت تاثیر قرار دهد تا پرونده " مدیریت منازل نخست وزیر" را بسته و تحقیقات در این زمینه را متوقف کند. روزنامه عبری زبان معاریو گزارشی را در همین باره تحت عنوان "ساره نتانیاهو به مشاور قضایی دولت، تحقیق در مورد من را متوقف کنید" منتشر کرده است.این روزنامه اشاره کرد که مشاور قضایی دولت رژیم صهیونیستی دیدار با وکیل خانواده نتانیاهو قبل از صدور حکم در مورد پرونده زن نتانیاهو را نپذیرفته است و خواستار ارائه نامه‌ای کتبی در مورد ادعاهای ساره نتانیاهو شده است.

 

منابع صهیونیستی اخیرا فاش کردند که ساره نتانیاهو ده‌ها هدیه را که همسرش طی دو دوره نخست وزیری قبلی دریافت کرده بود، پنهان کرده است. این در حالی است که وی متعهد به انتقال این هدایا شده بود تا در دفتر نخست وزیری ثبت شود.همچنین روزنامه عبری زبان هاآرتص نوشت که پلیس رژیم صهیونیستی از مشاور قضایی دولت خواسته تا از ساره نتانیاهو بازجویی کند اما وکیل خانواده نتانیاهو در دیدار با مشاور قضایی از او خواسته است تا تحقیقات در این زمینه را متوقف کند.

 

منابع سیاسی صهیونیستی تاکید کردند که اقدام همسر نتانیاهو به مخفی نگه داشتن هدایایی که از مهمان‌ها دریافت کرده‌اند، در اسرائیل جرم به حساب می‌آید و پیش بینی می‌شود همسر نتانیاهو به خاطر جرمی که مرتکب شده است، مورد بازجویی قرار گیرد.اکنون رسانه‌های صهیونیستی این سوال را مطرح می‌کنند که اقدام ساره نتانیاهو می‌تواند پرونده جنایی دیگری را علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی باز کند و در نهایت منجر به برکناری وی در آینده‌ای نزدیک شود؟

 

بنیامین «بی‌بی» نتانیاهو (به عبری: בִּנְיָמִין "ביבי" נְתַנְיָהוּ) (زادهٔ 21 اکتبر 1949 در تل اویو) نخست‌وزیر کنونی اسرائیل (از 18 ژوئن 1996 تا 6 ژوئیه 1999 و از 1 آوریل 2009 تاکنون) و رهبر کنونی حزب لیکود است. وی تنها نخست‌وزیر تاریخ اسرائیل است که پس از تأسیس این کشور، در آن به دنیا آمده است.

نتانیاهو در اوت سال 2005 در اعتراض به طرح خروج شهرک‌ نشینان اسرائیلی از غزه از پست خود در وزارت دارائی اسرائیل استعفا داد و از کابینه آریل شارون خارج شد. او در اوت 2006 دوباره به ریاست حزب لیکود رسید.

 

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/4nFr
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.