جزئیات خبر ممنوع التصویر شدن علی ضیا

0 171

 جزئیات خبر ممنوع التصویر شدن علی ضیا

علی ضیا از مجریان مطرح کشورمان است که همه اجراهای بی نظیر او را در برنامه های مختلف دیده اند و به همین علت این علی ضیا طرفداران خاص خود را دارد. اخیرا اخباری مبنی بر ممنوع التصویر شدن وی در رسانه ها منتشر شده است که ما در این مطلب از سایت روزگار به جزئیات این خبر پرداخته ایم. شما هم تا پایان همراه ما باشید

 

. جزئیات خبر ممنوع التصویر شدن علی ضیا

معاون سیما گفت: سیدعلی ضیاء تا اطلاع ثانوی ممنوع التصویر شد و حق اجرا در رادیو، تلویزیون و سیمای استان‌ها را ندار.

 

 

 

ماجرای علی ضیا ادامه دار شد

 

علی اصغر پورمحمدی درباره وضع سید علی ضیا  افزود: به دلیل اینکه کلیپی از این مجری در فضای مجازی منتشر شده که این مجری در این کلیپ به هواداران و سرمربی استقلال توهین کرده است، علی ضیاء تا اطلاع ثانوی ممنوع التصویر است.

 

وی گفت: باید پرونده این مجری در ادارات مربوط به مجریان در سازمان صدا و سیما بررسی و تصمیم مورد  نظر در مورد او گرفته شود ولی تا زمان اعلام نتیجه این مجری ممنوع التصویر است و باید منتظر ماند و دید رأی امور رسیدگی به تخلفات مجریان چه می  شود .
 

علی اصغر پورمحمدی گفت: سیدعلی ضیا اجازه اجرا در رادیو، تلویزیون و سیمای استان‌ها را در کل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ندارد.
 

چند روز پیش کلیپی از سید علی ضیاء منتشر شد که این مجری در آن، پس از اینکه  تیم محبوبش گلی را به ثمر رساند به سرمربی تیم استقلال توهین کرد و در کافه ای که مختلط بود حرکات نامتعارفی انجام داد

.

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/jDmO
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.