زمان پخش سریال در حاشیه 2 از 12 دی به مدت 22 شب

0 103

زمان پخش سریال در حاشیه 2 از 12 دی به مدت 22 شب

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه با اشاره به سریال در حاشیه 2 گفت: امیدوارم از 12 دی ماه هر شب بتوانیم این سریال را روی آنتن شبکه سه سیما داشته باشیم.

 

On the sidelines-rouzegar.com

تصمیمی برای ساخت فصل سوم درحاشیه گرفته نشده است

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه با اشاره به سریال «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری اعلام کرد که تصویربرداری فاز دوم این سریال هفته گذشته به اتمام رسیده است.

غلامرضا الماسی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما در گفتگویی درباره زمان پخش سریال «در حاشیه» گفت: به دلیل اینکه کار طولانی تر شد گروه سازنده سریال تقاضا داشتند که یک هفته بیشتر فرصت داشته باشند و حتی فکر می کنم روز جمعه نیز عوامل سریال آفیش بودند تا بتوانند کار را به پایان برسانند.

وی با اشاره به اتمام تصویربرداری این سریال عنوان کرد: هفته گذشته تصویربرداری سریال «در حاشیه 2» به پایان رسید و همانطور که گفتم عوامل تا روز جمعه سر کار آفیش بودند تا تیتراژ و سایر بخش های سریال را هم به پایان برسانند و امیدوارم از 12 دی ماه هر شب بتوانیم این سریال را روی آنتن شبکه سه سیما داشته باشیم.

On the sidelines 1-rouzegar.com

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سوم فصل دوم «در حاشیه» را حدود 22 قسمت عنوان کرد و در این باره توضیح داد: به دلیل اینکه زمان پیش تولید و کلید خوردن سریال «در حاشیه» به طول انجامید بخشی از بازیگران این مجموعه از آن جدا شدند و بخشی نیز با کارهای دیگری قرارداد بستند. همچنین داستان به گونه ای بود که شخصیت های سریال تعریف شده بودند و نمی شد شخصیت های دیگری را به کار اضافه کرد بنابراین برای اینکه این فصل زودتر به تولید و نتیجه برسد و از شبکه سه پخش شود قرار شد با 22 یا 23 قسمت روی آنتن برود.

تصمیم‌گیری درباره فاز سوم پس از پخش فاز دوم در حاشیه

On the sidelines 2-rouzegar.com

الماسی درباره فصل سوم سریال «در حاشیه» نیز عنوان کرد: ابتدا باید ببینیم فضا با پخش فصل دوم سریال چگونه پیش می رود و سپس درباره فصل سوم این سریال تصمیم گیری کنیم. از طرفی عوامل سریال نیز باید طرح خود را برای فاز سوم بیاورند، مطالعه شود و ببینیم چقدر اجرایی خواهد بود هنوز متنی ارایه نشده است. بعد از مطالعه متن می توان درباره زمان تولید فاز سوم سخن گفت.

وی در پایان درباره این فصل از سریال «در حاشیه» و اینکه تا چه حد می تواند رضایت مخاطبان را جلب کند، بیان کرد: من از نظر کیفی قضاوتی روی کار ندارم اما امیدوارم بییندگان از آن لذت ببرند.

On the sidelines 3-rouzegar.com

 

سریال «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری و به تهیه‌کنندگی حمیدرضا مهدوی کوچک‌سرایی برای شبکه سه سیما ساخته می شود. فصل دوم این سریال در یک اردوگاه می گذرد که پزشکان متخلف فصل اول قرار است محکومیت خود را در آنجا سپری کنند. در این فصل مهران مدیری که او نیز یکی از پزشکان بیمارستان «حاشیه» بود در مجموعه بازی ندارد.

 

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/Np3u
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.