توقیف انتشار سریال عاشقانه در فضای مجازی با دستور قضایی

0 271

توقیف انتشار سریال عاشقانه در فضای مجازی با دستور قضایی

انتشار سریال عاشقانه در فضای مجازی متوقف شد.اختلافات پیش‌آمده میان تهیه‌کنندگان و سرمایه‌گذاران مجموعه "عاشقانه" و عدم ارائه محتوا به بسترهای قانونی اینترنتی پخش فیلم و سریال همچون آيو، فیلیمو، نماوا، فیلم‌نت و آی‌سيما، شرایطی را فراهم آورده که پخش قسمت‌های جدید مجموعه "عاشقانه" از طریق این سامانه‌ها را موقتا با مشکل مواجه کرده است و مشترکان این سامانه‌ها نتوانستند امروز (6 اردیبهشت) قسمت ششم این سریال را به طور قانونی دانلود کنند

توقیف انتشار سریال عاشقانه در فضای مجازی با دستور قضایی

محمد صراف، رییس انجمن صنفی VOD و IPTV درباره‌ی روند عقد قرارداد قانونی انتشار نسخه‌ی VOD سریال عاشقانه توضیح داد: ‌دو سال است که سامانه‌های قانونی پخش VOD از وزارت ارشاد و از سازمان صدا و سیما مجوز گرفته‌اند و مشغول به کار هستند. همه محتوای روی این سامانه‌های قانونی است و طبق قراردادی منتشر شده است. قرارداد پخش نسخه‌ی V.O.D سریال "عاشقانه" هم در همین مسیر شکل گرفت. آن‌ هم در شرایطی که سایت‌‌های غیرقانونی هر‌روز هزاران فیلم را بدون یک مجوز در معرض دانلود غیرقانونی قرار می‌دهند. ما در این شرایط سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و پول به سینما و شبکه‌ی نمایش خانگی تزریق می‌کنیم و آثار را از صاحبان آثار خریداری می‌کنیم.

 

توقیف انتشار سریال عاشقانه در فضای مجازی با دستور قضایی

محمد صراف درباره‌ی جزییات قرارداد پخش نسخه‌ی VOD گفت:‌ ما در شرایطی که توضیح دادم با تهیه‌کننده سریال عاشقانه قراردادی منعقد کردیم. طبق این قرارداد آقای گلستانه (تهیه‌کننده سابق) طبق قراردادی که با آقای نادری به عنوان سرمایه‌گذرا داشت، ‌می‌توانست نسخه وی.‌او.‌دی سریال را به سامانه‌‌های قانونی بفروشد. بر اساس همین قرارداد هم قراردادهایی با 5 شرکت دارای مجوز منعقد شد و تمامی مبالغ نیز پرداخت گردید و تسوه شد.

محمد صراف در ادامه از دستور قضایی توقیف انتشار سریال عاشقانه نسخه‌ی VOD سریال "عاشقانه" در سامانه‌های قانونی خبر داد و گفت: در حال حاضر آقای گلستانه از تهیه‌کنندگی سریال خلع شده و ماجرا به نقطه‌ای رسیده که دوستان به دادسرا رفته‌اند و دادسرا دستور توقیف نسخه‌ی VOD در سایت‌های قانونی را به سازمان سینمایی داده‌اند. ما این دستور بازپرس محترم جناب آقای قاسم‌زاده را با احترام پذیرفتیم و امروز (چهارشنبه 6 اردیبهشت) محتوای قسمت جدید سریال عاشقانه روی سامانه‌های قانونی VOD بارگذاری نشده است. اما انتظار داشتیم دادستانی محترم از ما هم به عنوان طرفی که در این حوزه 20 برابر تولید سریال عاشقانه سرمایه گذاشتیم و به طور قانونی فعال هستیم.

 

 

توقیف انتشار سریال عاشقانه

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/hOGA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.