سومین جشن طنز سیاسی اجتماعی دکتر سلام

162

سومین جشن طنز سیاسی اجتماعی دکتر سلام

طنز دکتر سلام که هواداران خاصی در فضای مجازی دارد سومین جشن مجموعه طنز سیاسی اجتماعی "دکتر سلام" عصر امروز در حالی در سالن کشتی شهدای هفتم تیر برگزار شد که با حواشی جور واجوری همراه بود

 

دکتر سلام,طنز دکتر سلام

 

**حضور مردم بسیار پر شور بود. گوش تا گوش سالن پر بود. کسانی هم که نتوانسته بودند وارد سالن شوند، بیرون نشسته بودند و از طریق اسکوربرد، جشن را دنبال می کردند. **چهره هایی نظیر حسین شریعتمداری، محمدجواد لاریجانی، سیدمحمد حسینی، پرویز داوودی، محمد سلیمانی، محمدباقر قالیباف، عباسعلی کدخدایی، حسن عباسی، احمد توکلی و محمدحسین صفارهرندی در این جشن شرکت کردند.

 

 

**هادی قاسمی مدیرمسئول خبرگزاری دانشجو روی صحنه آمد و گفت: موضع ما در برابر کسانی است که در برابر خط پیشرفت انقلاب اسلامی می ایستند حالا می خواهند کت و شلواری باشند یا روحانی. **قالیباف سخنران بعدی بود. حضار با شعارهای "قالیباف دوستت داریم" و "قالیباف زلزله محبوب هر چی دله" به استقبال از شهردار تهران رفتند.

 

دکتر سلام قالیباف در اواخر اظهارات خود طعنه جالبی به دولت زد و گفت: اگر کسانی کلیدشان نتوانسته قفلی را باز کند، برای کلیدشان قفل درست نکنند. **ناصر فیض شاعر طنزپرداز، مهمان خاص جشن امروز بود. او هم مانند قالیباف کلید به دست شد و با شعر خود به دولت طعنه زد. او گفت: از قفل گذشتیم بماند که نشد باز/ حاشا که کلید تو کند باز کلید را. این شعر "به به" حاظران در سالن را در پی داشت.

 

**محمدجواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه، ناطق دیگر برنامه بود. او در ابتدای صحبت های خود در شوخی را باز کرد و گفت: من استعداد شوخی ام بالاست. اگر با من شوخی کنید تا آخر باید ادامه دهید. لاریجانی در ادامه سخنان خود به موضوع انقلابی بودن و انقلابی گری از دیدگاه آیت الله هاشمی رفسنجانی پرداخت و گفت: آقای هاشمی می گوید که انقلابی کسی است که از سال 42 وارد عرصه شده باشد. خب با این تعریف همه انقلابی ها 60 سال به بالا دارند و چندی بعد منقرض خواهند شد. آقای هاشمی می گوید که این جک و جوون ها انقلابی شده اند. ما این نگاه را قبول نداریم.

 

 

لاریجانی در ادامه درباره انگیزه غربی ها برای مذاکره با ایران گفت: آن ها به این دلیل وارد مذاکره با ما شدند که میخواستند قد ما که در موضوع هسته ای بلند شده بود را کوتاه کنند اما مریدان "سید علی" نمی گذارند که قد انقلاب کوتاه شود. لاریجانی در ادامه گفت: 50 تا دکتر سلام از این ترامپ کج و کوله می شود درآورد.

 

لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود به طرفداران مدرنیسم طعنه زد و اظهار داشت: مدعیان مدرنیسم از انگلیسی "یس" و "نو"، از کامپیوتر "کلیک کردن" و از خارج یک "سفر کردنش" را یاد گرفته اند. در بخش دیگری از این جشن، چهره های سیاسی حاظر، روی صحنه رفتند و هر کدام خاطره بانمکی که در ذهن داشتند را بازگو کردند. البته در میان این خاطرات شیرین، سخنان نیش دار و تلخی با طعم برجام زدند.

 

**پرویز داوودی معاون اول دولت نهم گفت: این ها یا حرف های ما را نمی فهمند یا خودشان را به نفهمی زده اند. شما این حرف های طنز را بزنید تا این ها از خر شیطان پایین بیایند و منافع مردم را در نظر بگیرند. **محمدمهدی زاهدی گفت: فشار بسیار سنگینی روی ما در کمیسیون برجام بود تا درباره برجام آنگونه که دیگران قضاوت می کنند، قضاوت کنیم. ما این فشارها را تحمل کردیم و آن گزارش کارشناسانه دقیق را دادیم.

 

**امیرحسین قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس دهم با ستایش مجموعه دکتر سلام گفت: اگر برنامه شما نبود، تحمل برخی افراد و اخبار سخت می شد. شما دارید به دولت خدمت می کنید چون طنز شما باعث آرام شدن فضای جامعه می شود. **قاضی زاده در ادامه سخنان خود گفت: بعضی ها یک روز اصولگرا هستند یک روز اصلاح طلب و یک روز اعتدالگرا. من نمی دانم چطور چنین چیزی ممکن است. با این سخنان همه حضار فریاد زدند: "جلالی،جلالی". سعید قاسمی هم سخنان خود را با این جمله شروع کرد. دلواپس ها و بی سوادها سلام. قاسمی در ادامه به گفت: متاسفانه به دلیل اشتباه و عدم وحدت جریان اصولگرا، یک جریان انحرافی سر کار آمده اند که روند انقلاب اسلامی را حداقل 20 سال عقب انداخته اند.

 

 

دکتر سلام,طنز دکتر سلام

 

**حسن عباسی بعد از قاسمی میکروفن به دست شد و گفت: ان شاالله انرژی هسته ای را برمی گردانیم. ان شاالله دولت بعدی. **شعارهای مرگ بر آمریکا، نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا و عوامل نفوذی رسوا باید گردند، در فضای سالن طنین انداز شد.

 

**حامد زمانی خواننده ارزشی بدون هماهنگی قبلی و به طور خودجوش وارد سالن شد که تشویق حضار را در پی داشت. زمانی دو قطعه اجرا کرد که با همراهی حاظران همراه بود. **مجری برنامه در ادامه با بیان اینکه دستگیری تفنگداران آمریکایی مهم ترین اتفاق سال 94 بود از سردار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران دعوت به حضور کرد.

 

**مستندی از چگونگی دستگیری تفنگداران آمریکایی در "جزیره فارسی" پخش شد. **فرزند شهید محمد ناظری روی صحنه حضور یافت و عکس پدرش را چرخاند و به حضار نشان داد. **آقای دوربینی که به دلیل حضورش در جلوی دوربین های برنامه های مختلف، به این لقب ملقب شده مهمان خاص دیگر این جشن بود. او گفت: وقتی تصویر خودم را می بینم، شارژ می شوم.

 

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/xlHo
ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.