لایو تتلو با ندا یاسی پربازدید ترین لایو اینستاگرام شد !

0 713

هفت صبح | اولین مصاحبه تتلو بعد از بازداشت

در چند شب گذشته تتلو خواننده زیرزمینی که در حال حاظر در ترکیه زندگی می کند در روز های قرنطینه با افراد مختلفی لایو مشترک برگذار می کند که یکی از لایو ها جزو پربیننده ترین لایو شد . لایو امیر تتلو با ندا یاسی

جالب است بدانید که این لایو ساعت 3 شب و با 526 هزار بیننده برگذار شد که بیش از 100 هزار بیننده از مردم کشور ایسلند بود !

موضوع گفتگوی این دو نفر در ابتدا صحبت های غیرمعقول مانند خواستگاری تتلو از ندا یاسی بود اما پس از مدتی درخواست های ناجور مانند ماساژ و .. رفت .

ناگفته نماند که قرار نیست در جامعه همه دانشمند یا اهل فضل و کمال باشد . جامعه به همه جور آدمی نیاز دارد . برخی ها تتلو را می پسندند و برخی عقیلی و شجریان !!

در جامعه دیدگاه ها و تفکرات مختلفی وجود دارد برخی از مردم دوست دارند که پای صحبت های پوچ و بی پایه و اساس بنشینند و از این صحبت ها لذت هم می برند . این افراد نیز بخشی از جامعه ایران هستند . زمانی که فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در کار نبود با چسباندن عکس های افراد به اصطلاح شاخ ابراز عقیده می کردند و حالا با حطور در شبکه های اجتماعی .

نسل ها دچار تغییر و تحول شده و با هم فرق دارند . همانند تغییر سلیقه در غذا ها که در گذشته جوانان و نووانان عاشق کباب ،‌جگر و مرغ بودند و حالا این به فست فود پیتزا و ساندویچ تبدیل شده . انسان ها همیشه یک رنگ و یک شکل باقی نمی مانند و تغییر می کنند .

جامعه جایی نیست که همه یک شکل و یک جور لباس بخرند و بپوشند . هر کسی در جامعه دارای افکار ها و اندیشه های مختلف است اگر غیر از این بود و همه مثل هم بودیم باید تعجب می کردیم و انگشت به دهان می ماندیم .

 

 

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/MRsf0
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.