ویژگی‌های استانبول گردهای حرفه‌ای!

0 983

کسانی به استانبول گردهای حرفه‌ای شهرت دارند که استانبول را شبیه به پایتخت ایران بشناسند؛ یعنی به‌خوبی بدانند که باید در کدام منطقه هتل رزرو کرد تا امنیت بالایی داشته باشد. از کدام پاساژ و بازار خرید کرد تا قیمت مناسبی داشته باشد. از کجا خرید مواد خوراکی و غذایی باکیفیت و صدالبته خوش قیمت را در ترکیه تجربه کنیم و ده‌ها امر دیگر که خودبه‌خود آن‌ها را به یک تور لیدر ماهر در استانبول تبدیل می‌کند. از همین رو در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون ویژگی‌های بارز یک استانبول گرد حرفه‌ای مطالبی را با شما در میان بگذاریم. تا اگر قیمت بلیط تهران استانبول علی بابا را دنبال کردید بتوانید از راهنمایی‌های یک تورلیدر ماهر هم بهره بگیرید. پس با ما همراه شوید تا خود شبیه یک‌راه بلد مسیرهای ایده ال استانبول گردی را به دوستانتان پیشنهاد دهید.

ویژگی‌های استانبول گردهای حرفه‌ای را می‌دانید؟

کشور ترکیه به دلیل دارا بودن مناطق توریستی و گردشگری فراوان شهرت بسیار بالایی از منظر مسافران به خود اختصاص داده است. از همین رو برای اینکه سفر خوشی را در این کشور تجربه کنید باید شبیه استانبول گردهای حرفه‌ای به این شهر سفر کنید تا به مشکل جدی برنخورید. با ما همراه باشید تا فوت‌وفن‌های این کار بلدی را هم با شما در میان بگذاریم.

زبان ترکی را چقدر می‌شناسید؟

وقتی قرار است با بلیط تهران استانبول علی بابا سفر کنید و پا به سرزمین ترک‌زبانان بگذارید تا حدودی باید به زبان ترکی هم آشنایی داشته باشید. البته تسلط داشتن به زبان انگلیسی هم گرده از کارهای شما بازخواهد کرد. زبان رسمی مردم این کشور ترکی است و اولین مؤلفه بارز یک استانبول گرد حرفه‌ای این است که با زبان مردم این منطقه به‌خوبی آشنایی دارد. چون شما برای گرفتن ارتباط با مردم این شهر به‌قصد پیدا کردن یک آدرس حتماً باید تا حدودی با این زبان آشنایی داشته باشید. این امر سبب می‌شود تا مردم با شما احساس صمیمیت بیشتری داشته باشند و به‌راحتی شمارا برای یک سفر گردشگری ایده ال آماده کنند.

 اقامتگاه‌های خوش قیمت کدم‌اند؟

بعدازاینکه بلیط تهران استانبول علی بابا را تهیه می‌کنید و از هواپیما پیاده می‌شوید اولین گزینه‌ای که ذهن شمارا به خود مشغول می‌کند این است که محلی را برای اقامت و جابه‌جاکردن وسایلتان پیدا کنید. یک استانبول گرد حرفه‌ای به‌خوبی می‌داند هاستل، هتل و اقامتگاه‌های بوم گردی ترکیه در کدام منطقه‌این کشور واقع‌شده است. او به‌راحتی متناسب با بودجه‌ای که برای سفر خود در نظر گرفته است اقدام به رزرو یک اتاق، یک هتل و یا هاستل خوش قیمت و صدالبته امن می‌کند تا بتواند برای شروع سفر و گردشگری خود را آماده کند. پس اگر قصد سفر شبیه یک تورلیدر ماهر به ترکیه رادارید پیش از هر چیز از محل اقامت خود مطمئن شوید.

جابه‌جایی در طول سفر باقیمتی مناسب

اگر قرار است به‌قصد خرید سفر کنید باید پیش از هر چیز در منطقه‌ای اقامت داشته باشید که به بازارهای محبوب و خوش قیمت استانبول نزدیک باشد. در غیر این صورت باید هزینه گزافی را به جهت جابجایی در طی مسیر مدام در طول روز پرداخت کنید. این‌که شما بدانید سیستم حمل‌ونقل شهری در کدام مسیر قرار دارد و چه زمانی حرکت آن‌ها به مقاصد مشخص دنبال می‌شود نیز امر دیگری است که به کمک شما خواهد آمد تا شبیه یک استانبول گرد حرفه‌ای اقدام به سفر کنید. استفاده از مترو، اتوبوس و درنهایت تاکسی پیشنهادهای است که برای سفر خوش قیمت شما توسط این افراد به شما توصیه می‌شود.

غذا خوردن به سبک ایرانی‌ها و باقیمتی مناسب

ذائقه ایرانی‌ها و مردم ترک بسیار به یکدیگر نزدیک است. البته اگر در این راستا با رستوران‌های خوش قیمت هم آشنایی لازم را داشته باشید ساده‌تر می‌توانید این سفر را تجربه کنید. همه در طول سفر به دنبال یک رستوران خوش قیمت برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و خوردن غذای باکیفیت برای جلوگیری از مریض شدن در طول سفر خود هستند. از همین رو یکی از تجربه‌های استانبول گردهای حرفه‌ای این است که به‌خوبی با در نظر گرفتن میزان مشتری که برای هر رستوران دنبال می‌شود می‌تواند این مهم را شناسایی و در طول سفر از آن بهره بگیرید. پس به میزان مراجعه افراد به هر رستوران توجه کنید چون رفت‌وآمد زیاد نشان از کیفیت بالای منوی غذایی آن رستوران دارد.

گردشگری در شهر ترکیه

امر بسیار مهمی که بسیاری از ایرانی‌ها به‌قصد آن سفر به ترکیه را انتخاب می‌کنند. گردشگری و بهره گرفتن از مکان‌های دیدنی و تفریحی آن برای سرگرم کردن خود و خانواده‌شان است. از همین روش ما باید به‌خوبی با مکان‌های توریستی محل اقامت خود آشنایی داشته باشید. شما باید بدانید که برای خرید به کدام منطقه برای بازدید از مکان‌های تاریخی به کدام بخش و برای گردشگری به‌قصد بهره گرفتن از سوغاتی‌های خوشمزه استانبول به کجا بروید. استانبول مکان‌های بکر بسیار زیادی دارد که با شناخت آن‌ها تا ساعت‌ها و روزها می‌توانید خود را در منطقه‌ای که اقامت کرده‌اید سرگرم کنید.

کلام آخر پیرامون استانبول گردی حرفه‌ای

همان‌طور که در طول مقاله پیش رو مطالعه کردید برای استانبول گردی حرفه‌ای باید بدانید در قدم اول در کجا اقامت داشته باشید. سپس باید پیرامون هتل‌های خوش قیمت و امن کسب اطلاع کنید. این‌که قرار است شما به چه رستورانی بروید و کدام منطقه گردشگری را در طول سفر در نظر داشته باشید نیز سفر کم‌هزینه‌تری را برای شما رقم می‌زند. بهره گرفتن از مترو و حمل‌ونقل عمومی نیز در صرفه‌جویی در هزینه‌های شما بسیار تأثیرگذار است. به‌شرط آنکه با زبان مردم ترکیه به‌خوبی آشنایی داشته باشید و بتوانید با آن‌ها ارتباط بگیرید.

 

 

 

.

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/lRtA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.