با دو اپلیکیشن پخش‌کننده موسیقی Avee player  و Resso آشنا شوید

0 882

لیست های پخش موسیقی جزو برترین و مفیدترین برنامه‌هایی هستند که باید در همه گوشی های هوشمند گنجانده شوند. متأسفانه برخی از برنامه های پخش موسیقی اندروید کیفیت بالایی ندارند یا ویژگی هایی که ارائه می دهند به اندازه کافی گسترده و کافی نیستند. اگر با چنین مشکلاتی مواجه هستید، تا انتهای این مطلب را بخوانید. در ادامه به بررسی دو مورد از محبوب ترین برنامه های پخش موسیقی اندروید می پردازیم. هر برنامه یکی از برترین ها در نوع خود است و توانسته است افراد زیادی را در سراسر دنیا جذب کند.

اپلیکیشن Resso

Resso یک برنامه شبکه اجتماعی پخش موسیقی است که توسط Moon Video Inc توسعه‌یافته و با داشتن ویژگی های متونع مانند استفاده از هوش مصنوعی، قابلیت پخش حرفه ای و بسیاری موارد دیگر توانسته است کاربران زیادی به خود جذب کند.دانستن این نکته نیز خالی‌ازلطف نیست که اپلیکیشن جهانی تیک‌تاک نیز توسط همین کمپانی یعنی Moon Video Inc ساخته شده که این برنامه هم در مدت‌زمان بسیار کوتاهی توجه بیش از 200 میلیون نفر از سراسر جهان را به خود جلب کرد.

مزیت ‌های Resso

برنامهResso Premium Mod Apk  دارای مزیت‌های فراوانی است که مهم‌ترین آن استفاده از هوش مصنوعی درون‌برنامه می‌باشد که آن را از برنامه‌های هم تراز خود متمایز کرده است. کارکرد هوش مصنوعی در این برنامه به این صورت است که رشته‌های عصبی هوش مصنوعی به‌محض ورود شما به نرم‌افزار، تمامی آهنگ‌های پخش شده توسط شما را زیر نظر می‌گیرند و در نهایت موزیک‌هایی متناسب باروحیه و سلیقه‌تان را پیشنهاد می‌دهند.
یکی دیگر از جنبه‌هایی که این برنامه را منحصربه‌فرد می‌کند، توانایی  آن برای افراد در به اشتراک گذاشتن افکار خود می‌باشد. جدا از نوشتن نظرات مبتنی بر متن در مورد هر آهنگ، به شما این امکان را می‌دهد که احساسات خود را از طریق ویدئو، عکس یا حتی گیف بیان کنید. هم چنین می‌توانید به اشعار آهنگ‌هایی که دوست دارید و متن آن‌ها دسترسی داشته باشید تا به‌سادگی آن‌ها را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

اپلیکیشن Avee player

Avee Player Mod Apk یک برنامه پخش‌کننده موسیقی محبوب است که برای دستگاه‌های اندرویدی در دسترس است. این برنامه به کاربران امکان می‌دهد به فایل‌های صوتی در دستگاه‌های خود گوش دهند و مجموعه‌ای از گزینه‌ها را برای پخش موسیقی و سفارشی‌سازی فراهم می‌کند.

مزیت‌های Avee player

یکی از بهترین ویژگی‌های Avee Player بصری ساز داخلی آن است. این تصاویر، جذاب و پر جنب‌وجوش است که باتوجه‌به موسیقی در حال پخش تغییر می‌کند. کاربر می‌تواند از میان انواع پیش تنظیم‌های ویژوالایزر انتخاب کند یا تجسم‌های سفارشی‌سازی شده برای خود بسازد.
هم چنین این برنامه دارای یک اکولایزر، با طیف وسیعی از پروفایل‌های صوتی مختلف را داراست. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا خروجی صدا را بر اساس ترجیحات خود تغییر دهند و باس، تریبل یا سایر عناصر صدا را افزایش دهند. علاوه بران، انواع افکت‌های صوتی مانند ریو رب، گسترش استریو و بسیاری جلوه‌های دیگر را ارائه می‌دهد.

این دو برنامه به صورت نسخه رایگان و پولی عرضه می شوند که در نسخه رایگان بسیاری از ویژگی های اصلی برنامه غیر فعال شده است. اما می توانید با نصب نسخه Mod Apk از سایت های مختلف مانند Apkmodct از تمامی ویژگی های برنامه به صورت نامحدود و Pro استفاده کنید.

 

 

 

 

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/xAFj
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.