معرفی سه برند عطر مردانه با رایحه‌های چوبی و تلخ

0 495

عطر ایوسن لورن ، آرامیس و آلفا مونته سه محصول معروف در بین برندهای عطر مردانه هستند. رایحه چوبی و تلخ این عطرها باعث جلب رضایت و انتخاب این محصول در بین آقایان شده است. بیس اصلی در انتخاب عطرهای مردانه بیشتر به سمت رایحه‌های قوی‌تر، چوبی، گیاهی و خاک است. استفاده از نت‌های چوبی، ادویه‌ای یا چرمی در بیشتر عطرهای مردانه مشهود است.

رایحه ی چوبی و تلخ

هر چند که بسیاری از آقایان علاقه‌مند به نت‌های سنگین‌تر مانند توتون، بنزین و عود دارند، اما اکثریت‌ قریب‌به‌اتفاق علاقه‌مند به عطرهای گرم و تلخ داشته که با رایحه چوب، چرم و… تولید می‌شود. در ادامه مقاله به معرفی سه برند معروف عطر مردانه با رایحه چوبی و تلخ خواهیم پرداخت و در حد توان مطالب مفید و جامعی در این ‌خصوص ارائه خواهیم کرد.

عطر ایو سن لورن

یکی از برندهای شناخته شده عطر مردانه که تولید آن با حساسیت بالایی همراه است، عطر ایو سن لورن است. طبع خنک این عطر مردانه مناسب استفاده در فصول گرم سال مانند بهار و تابستان است. با به‌کارگیری رایحه تند و قوی در این عطر، باعث جلب نظر و رضایت بزرگسالان برای استفاده آن شده است. آقایانی که علاقه‌مند به رایحه‌های چوبی و تلخ هستند، مطمئناً به جمع خریداران این عطر می‌پیوندند.

پرفیوم ۸۰ درصدی در تولید این عطر باعث شده که از غلظت بالایی برخوردار باشد. با وجود اینکه این عطر در دسته عطرهای متفاوت قرار دارد، اما آقایانی که طبع خنک را دوست دارند حتماً این عطر را می‌پسندند.

رایحه‌های عطر ایو سن لورن لهوم لیبره مردانه

این عطر با اصالت و خوشبوی مردانه رایحه‌های زیادی را در خود گنجانده است. انیسون ستاره‌ای، ریحان، ترنج و برگ بنفشه از جمله رایحه استفاده شده در این عطر فرانسوی هستند. در کنار این موارد استفاده از جوز هندی و فلفل صورتی در نت میانی باعث ایجاد رایحه‌ای بی‌نظیر در این عطر مردانه شده است.

عطر ایو سن لورن لیبره

نعناع هندی و چوب خس‌خس به‌عنوان تکمیل‌کننده رایحه در این عطر باعث تلفیق چندین رایحه در این محصول مردانه شده است. تنوع ایجاد شده در نت‌های این عطر باعث تولید یک محصول بی‌نظیر با رایحه تند شده است. همین امر باعث شده که بتوان از این عطر مردانه به طور روزانه استفاده نمود. رایحه بی‌نظیر این عطر باعث شده که افراد جوان و بزرگسال مایل به انتخاب و استفاده از این عطر شوند.

این عطر فرانسوی را می‌توانید از سایت ام زد آروما که یکی از سایت های فروش عطر و ادکلن مردانه و زنانه است تهیه نمایید.

عطر آرامیس

از جمله برندهای معروف عطر مردانه که در ایالات متحده تولید شده، عطر ادو تویلت آرامیس است. این محصول در سال ۱۹۶۶ رونمایی و به بازار جهانی معرفی شد. طبع گرم این عطر مناسب با مشام آقایان سخت‌پسند است. عطر آرامیس با داشتن رایحه چوبی چایپر در بین سه برند معروف عطرهای مردانه قرار دارد. پایه اصلی در این عطر کلاسیک مردانه با ترکیبات چوبی و تند است.

استفاده از ترکیبات بی‌نظیر در تولید این عطر همچون چرم، ریشه زنبق زرد، نارگیل و آویشن باعث شده که این عطر مردانه مناسب استفاده در فصول سرد سال مانند زمستان باشد.

رایحه‌های استفاده شده در عطر آرامیس مردانه

رایحه‌های اولیه استفاده شده در این عطر شامل آلدهید، ترنج، شبدر، آویشن، گیاه درمنه، صمغ درختچه مر و گاردنیای یاسمنی است که با در هم ‌آمیخته شدن با ریشه زنبق، یاس، هل، سالویا و نعناع هندی باعث تولید یک عطر بی‌نظیر مردانه شده است. نارگیل، خزه درخت بلوط، چوب صندل سفید، خس‌خس، چرم، مشک و کهربا به‌عنوان رایحه پایه‌ها در عطر آرامیس باعث تولید یک عطر با رایحه گرم و تلخ شده است.

استفاده از اسانس روغنی به میزان ۵ تا ۱۵ درصد به‌عنوان یکی از ترکیبات این عطر، باعث تولید محصولی ناب و بی‌نظیر در عطرهای مردانه شده است. ماندگاری بالا بوی این عطر باعث محبوبیت بیشتر آن در بین آقایان شده است. از این ‌رو افرادی که به دنبال عطرهایی با رایحه چوبی و تلخ هستند، بی‌گمان یکی از گزینه‌های انتخابی آنها عطر آرامیس خواهد بود.

عطر آلفا مونته

یکی دیگر از سه عطر مطرح و معروف با رایحه چوبی و تلخ، به عطر آلفامونته مردانه اختصاص دارد. این عطر فرانسوی ساخت شرکت آلفا مونته است که در سال ۱۹۷۶ راه‌اندازی شد. این شرکت انبوهی از عطرها با رایحه‌های سرد و گرم را متناسب با هر سلیقه تولید می‌کند. این برند معروف محصولات خود را برای همه افراد با هر سلیقه‌ای با استفاده از مواد اولیه مرغوب تولید و به بازار عرضه می‌کند.

ماندگاری بالا در کنار قیمت مناسب محصولات آلفا مونته، باعث جلب رضایت بسیاری از مشتریان شده است. استفاده از عطرسازان برجسته در این شرکت تولیدی باعث خلق محصولات بی‌نظیری شده که هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. عطر آلفا مونته برگرفته از رایحه‌های معروف دنیا با افزودن ۷ درصد پرفیوم قوی‌تر شده است.

این محصول نسبت به دیگر برندهای مطرح عطر شاید پخش بوی کم عطر کمتری داشته باشد، اما میزان ماندگاری بالای این عطر به ‌نوعی حرف اول در انتخاب این محصول را می‌زند.

رایحه‌های استفاده شده در عطر آلفا مونته

این برند فرانسوی با طیف گسترده‌ای از رایحه‌های متنوع میوه‌ای و خنک، گرم و شیرین، چوبی، تلخ و… باعث جلب رضایت مشتریان با هر نوع سلیقه‌ای شده است. احترام به حقوق مشتریان و فعالیت این شرکت مطابق با ملاک‌های افراد، باعث محبوبیت این برند معروف فرانسوی شده است.

باتوجه‌به محبوبیت رایحه‌های چوبی و تلخ در بین آقایان، این شرکت از رایحه‌های چوب صندل، وانیل، نعناع هندی، خزه بلوط، چوب رز، رز برزیلی، کندر، صمغ درختان معطر و… به‌منظور نت چوبی محصولات مردانه استفاده نموده است.

نت تلخ ایجاد شده در عطرهای مردانه همچون آلفا مونته حاصل استفاده از رایحه‌های خاصی مانند چوب، خاک، ادویه، گیاهان، مرکبات، چرم، گیاهان معطر، ریشه درختان، ادویه‌های شرقی، صمغ، قهوه و… است. به بیان ساده رایحه‌های تلخ ایجاد شده در اغلب عطرهای مردانه حاصل استفاده از برخی گیاهان، ادویه‌های تند شرقی و ریشه درختان است که با نسبت‌های مشخص به کار گرفته می‌شوند. این نت‌ها در تولید رایحه تلخ عطرهای آلفامونته نیز استفاده می‌شود.

کلام پایانی

عطرهای معروف مردانه مانند عطر آرامیس، لیبره و آلفا مونته دارای بیس چوبی و تلخ هستند. ماندگاری بوی عطر در کنار قیمت مناسب آن دو مؤلفه مهم در انتخاب عطر به شمار می‌رود. بیشتر آقایان استفاده از عطرهای گرم و تلخ را به دلیل ترکیبات سنگین آن می‌پسندند.

چرا که قدرت و اعتمادبه‌نفس آنها را بالا می‌برد. استفاده از رایحه ادویه‌جات، چوب و رایحه‌های شرقی در بیشتر عطرهای مردانه، باعث تولید محصولاتی با رایحه تلخ و تند شده است؛ البته باید این نکته را خاطرنشان کرد که رایحه‌های معتدل و خنک نیز در عطرهای مردانه استفاده می‌شود، ولی تمایل بیشتر آقایان به سمت عطرها با رایحه چوبی و تلخ است.

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/Ztim
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.