بهترین کابینت سازی در تهران کجاست؟

0 926

بهترین کابینت سازی در تهران کجاست؟

تاپ دیزاین، بعنوان مرکز کابینت‌سازی در تهران است، که به منظور زیباسازی و بهبود نظم خانه، انواع کابینت‌های آشپزخانه را با کیفیت بالا و ماندگاری برتر را برای تمام بخش‌های خانه، ارائه می دهد.

تجربه و تخصص خبره‌ی کارشناسان و استفاده از مواد اولیه‌ی باکیفیت در ساخت این کابینت‌ها و ارائه ضمانت نامه موجب شده است تا مرکز کابینت‌سازی تاپ دیزاین، بتواند کیفیت مطلوبی را در تولید کابینت‌ها ارائه دهد.

طراحی انواع کابینت در تهران

تاپ دیزاین در طراحی و ساخت انواع سبک‌های کابینت کاملاً با کیفیت و با فروش نقد و اقساطی انواع کابینت ها را تولید می‌کند. سبک‌های مختلفی از جمله کابینت ممبران، کلاسیک و نئو کلاسیک را در کابینت‌های آشپزخانه ارائه می‌دهد. همچنین، محصولات در انواع کابینت ممبران، کابینت ام دی اف، کابینت هایگلاس ایرانی و خارجی قابل دسترسی هستند.

  • تولید و طراحی کابینت ممبران :

کابینت آشپزخانه ممبران از جمله لوکس‌ترین و جذاب‌ترین انواع کابینت آشپزخانه است و در سال 2023 جزء مدل‌های محبوب است. این کابینت با هزینه حدود یک سوم تا نصف کابینت چوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌تواند آشپزخانه شما را مجلل و باشکوه کند. رنگ‌بندی زیبا و مدل‌ها و طرح‌های به روز از ویژگی‌های این کابینت است.

  • تولید و طراحی کابینت ام دی اف:

کابینت ام دی اف به معنای کابینت با روکش ملامینه است. این نوع کابینت از چوب فیبری وام دی اف که کیفیت بالایی دارند ساخته شده است و سپس با روکش ملامینه پرس و چسبنده می شود. مزایای استفاده از کابینت ام دی اف شامل مقاومت بالا، پایداری ساختاری، ظاهر زیبا، قیمت مناسب و آسانی نگهداری است.

  • تولید و طراحی کابینت های گلاس:

کابینت های گلاس، طرحی مدرن و زیبا برای تجهیزات دکوراتیو محسوب می‌شوند. این کابینت ها دارای روکش گلاس هستند که براق و شفاف است. به دلیل قیمت مناسب و ظاهر زیبا، کابینت های گلاس محبوبیت زیادی دارند. در صورت تمایل به خرید یا آشنایی بیشتر با این نوع کابینت ها، می توانید با مجموعه تاپ دیزاین در تماس باشید.

  • تولید و طراحی کابینت نئو کلاسیک :

کابینت نئو کلاسیک، ترکیبی از طرح‌های کلاسیک و امکانات مدرن است. ظاهر زیبا و شیک و منحصر به فردی دارد و مقاومت و دوام بالایی دارد. همچنین، با هر نوع دکوراسیون داخلی هماهنگی داشته باشد.

خرید سبک کابینت مدرن در تهران

کابینت مدرن نوعی کابینت است که به طراحی ساده و شیک خود معروف است. این کابینت دارای سطحی یکپارچه بدون حکاکی و طرح های پیچیده است که باعث می شود آن را در هر نوع آشپزخانه ای استفاده کنید. یکی از مزایای کابینت مدرن ، تنوع در انتخاب رنگ و ساخت آن با مواد با کیفیت بالا است.

همچنین با داشتن ارتفاع بیشتر نسبت به کابینت های کلاسیک، می توان جای بیشتری برای ذخیره سازی وسایل پیدا کرد. استفاده از کابینت مدرن در آشپزخانه های کوچک نیز بسیار مناسب است. ما در کابینت سازی تاپ دیزاین با بهترین مواد و استانداردهای کیفیت، کابینت های مدرن با قیمت مناسب تولید می کنیم. رضایت مشتریان نیز از اولویت های ماست.

خرید سبک کابینت کلاسیک در تهران

کابینت کلاسیک دیگر مثل کابینت های سبک مدرن ساده نیستند و به جای آن دارای حکاکی ها، طرح ها و نقوش پر از جزئیات است. در این نوع سبک، درب، ستون و دستگیره ها دارای نقوش متنوعی هستند.

علاوه بر این، قرینه بودن این کابینت نیز بسیار مهم است، به این معنی که همه عناصر کابینت در همسایگی یکدیگر قرار می گیرند. استفاده از کابینت کلاسیک در آشپزخانه های بزرگ و با نور کافی مناسب است، اما برای فضاهای کوچک توصیه نمی شود.

هر چند مراحل تولید کابینت کلاسیک دشوارتر از کابینت های مدرن است و قیمت بالاتری دارد، اما مجموعه ما در تهران با قیمت منصفانه ای، کابینت های کلاسیک را به مشتریان عرضه می کند تا بتوانند بر اساس بودجه خود، کابینت کلاسیک را خریداری کنند.

انتخاب کابینت برای آشپزخانه کوچک

انتخاب مدل کابینت آشپزخانه کوچک تا حدودی دشوار است و بهتر است از کابینت ها با رنگ روشن برای آشپزخانه های کوچک استفاده کنید. با انتخاب رنگ روشن برای کابینت ها، فضای آشپزخانه کوچک تر و بسته تر به نظر خواهد رسید. مانند استفاده از رنگ های سفید، بژ و کرم. همچنین، استفاده از طرح های ساده و کلاسیک بسیار مناسب است. هرگونه الگوی پیچیده به فضا بیشتر از حدلازم هارم می رساند.

در طراحی کابینت ، بهتر است از جاگذاری طبقه بندی و هماهنگی بین کابینت ها استفاده کنید. استفاده از کابینت های خطی و بزرگ تمام ارتفاع بسیار مناسب است. قرار دادن کابینت ها در دو طرف اتاق می تواند محیط را بیشتر از حدلازم به طول کشاند. در طراحی این کابینت ها ، می توانید با استفاده از رنگ ها و نورپردازی های مناسب تاثیرات بصری را تغییر دهید.

تولید و طراحی کابینت برای آشپزخانه بزرگ

آشپزخانه‌های بزرگ نیاز به طراحی دقیق و استفاده از استانداردها دارند تا از نظر کاربری و زیبایی مناسب باشند. در طرح‌ها و رنگ‌ها داخل کابینت‌های بزرگ، تنوع زیادی وجود دارد. طرح‌های کلاسیک برای فضاهای بزرگ بسیار مناسب هستند، اما برخی افراد علاقه‌مند به طرح‌های مدرن هستند.

در آشپزخانه‌های بزرگ، می‌توان از المان‌های مختلف مانند میز ناهارخوری و پیشخوان استفاده کرد، اما فضای شلوغ‌کننده باید از چشم برود. انتخاب دو رنگ متضاد و طرح‌دار در کابینت‌های بزرگ معمولا بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرد و اغلب درب‌های آن نصب دستگیره می‌شود. این موضوع به سلیقه هر فرد بستگی دارد.

تولیدی کابینت آشپزخانه در تهران

تولید کابینت ام دی اف از جمله خدمات و کالاهایی است که با توجه به پهناور بودن زمینه آن، تنها توسط تیمی متخصص و با تجربه می تواند به خوبی به ارمغان آورده شود.

تعداد مراکز کابینت سازی در تهران زیاد است، اما گواهی کاهش قیمت، کیفیت و تنوع محصول ما نشانگر چهره برجسته خدمات ما می باشد. تعویض طراحی، ابعاد مناسب، متریال با کیفیت و رنگ مطلوب از ویژگی های کابینت های سفارشی تاپ دیزاین محسوب می شوند. شرایط فروش اقساطی کابینت در تهران از جمله بهترین مزایای همکاری با کابینت سازی تاپ دیزاین می باشد. علاوه بر تهران شعبه کابینت سازی در کرج توسط تیم طراح و حرفه ای تاپ دیزاین آماده مشاوره رایگان تلفنی به عزیزان و دریافت سفارشات و طراحی و اجرای کابینت در کرج می باشد.

خرید کابینت‌ آماده در تهران

اگر نیاز به کابینت با ابعاد و طراحی خاص دارید، کابینت‌ آماده به شما این امکان را می‌دهند. تیم تاپ دیزاین آماده است تا کابینت‌های سفارشی با طراحی دقیق و جنس‌های انتخابی شما را تهیه و آماده نصب نماید. ما تمام نیازهای شما را در نظر می‌گیریم و کابینت‌هایی را طراحی و ساخت می‌کنیم که به بهترین شکل به فضای خانه‌تان متناسب باشند.

با انتخاب کابینت‌های سفارشی، شما می‌توانید به‌طور دقیق تعیین کنید که طرح و ابعاد دقیق کابینت‌هایتان چگونه باشد و همچنین، جنس و رنگ بسته‌بندی کابینت را نیز انتخاب کنید.

تعامل با تیم تاپ دیزاین به شما آرامش را در هنگام خرید و نصب کابینت‌های سفارشی خواهد داد. با توجه به سابقه قوی و تجربه و تخصصی که در زمینه طراحی و ساخت کابینت‌های سفارشی داریم، به شما اطمینان می‌دهیم که نتیجه نهایی به تمامی توقعات شما خواهد پاسخ‌داد. علاوه بر این، تیم متخصص ما آماده است تا در هر مرحله از انتخاب طراحی و جنس‌ها به شما مشاوره دهد.

تماس با کابینت سازی تاپ دیزاین و استعلام قیمت:

09104777738

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/EQXk
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.