بهترین رستوران های بندرعباس برای خوردن غذاهای سنتی جنوب

0 1,068

سفر به شهر بندرعباس و لذت گشت وگذار در سواحل و بازارهای دیدنی آن هرگز فراموش نمی‌شود، اما چیزی که در این سفر نباید فراموش کرد، تجربه لذت از طعم خاص و ویژه غذاهای دریایی و بندری است. اگر شما هم در سفر خود به این شهر در جست و جوی بهترین رستوران های بندرعباس هستید، در ادامه با معرفی بهترین‌ رستوران‌ها به همراه آدرس آن‌ها همراه ما باشید.

رستوران بادگیران از بهترین رستوران های بندرعباس

در بین رستوران‌های خوب بندرعباس رستوران بادگیران طرفداران و مشتریان زیادی را پذیرایی ‌می‌کند، دلیل آن هم مدرن و سنتی بودن غذاهای این رستوران است. با رزرو هتل ارزان به راحتی می‌توانید بخشی از بودجه سفر خود را به بهترین تفریحات و شکم‌گردی‌ها را در بندرعباس اختصاص دهید. رستوران بادگیران علاوه بر اینکه یک رستوران عالی با امکانات و فضای ویژه است، مکانی گردشگری نیز به شمار می‌رود. در شهر بندرعباس رستورانی پیدا نمی‌شود که به اندازه رستوران بادگیران فضای جذاب و دل‌بازی داشته باشد. آب‌نمایی که در این رستوران وجود دارد بر زیبایی و طراوت هوای آن افزوده است.

رستوران بادگیران بندرعباس| یوتراوز

از دکوراسیون و فضای رستوران که بگذریم، می‌رسیم به جذاب‌ترین بخش آن یعنی منوی غذا که برای هر سلیقه‌ و ذائقه‌ای غذاهای متنوع را در نظر گرفته است. برای سرو غذا محیط‌های متفاوتی در آن وجود دارد که هر کدام نمایی زیبا از رستوران را به نمایش می‌گذارد. می‌توانید کنار نخل‌ها بنشینید و یا در کنار استخر رستوران از طعم غذای خود لذت ببرید. این رستوران با ۱۲۰۰ نفر ظرفیت، موسیقی زنده و همچنین کافی‌شاپ با قیمت‌های مناسب بهترین رستوران شهر بندرعباس معرفی شده است.

رستوران سبز هتل هرمز

در بین بهترین رستوران‌های این شهر رستوران سبز آن که در یکی از هتل های بندرعباس یعنی هتل هرمز قرارگرفته غذاهای باکیفیت و متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر در هتل هرمز اقامت داشته باشید، می توانید از رستوران سبز که یکی از پنج رستوران هتل است استفاده کنید. رستوران سبز چشم انداز زیبا و فوق‌العاده‌ای از خلیج نیلگون فارس را در هنگام سرو غذا به لحظاتتان هدیه می‌کند. در منو رستوران سبز هتل هرمز می‌توانید انواع غذاهای دریایی بندری و همچنین غذاهای ایرانی را سفارش دهید.

رستوران چکو بندرعباس

بسیاری از گردشگرانی که به شهرهای جنوبی به خصوص بندرعباس و جزایر آن سفر می‌کنند، تجربه چشیدن غذاهای دریایی آن را از دست نمی‌دهند. پس از یک تفریح و گشت و گذار حسابی در شهر و پارک‌های ساحلی آن فراموش نکنید که سری به رستوران چیو یکی از بهترین رستوران‌ های دریایی بندرعباس هم بزنید. در تهیه انواع غذاهای دریایی این رستوران از صید تازه روز استفاده می‌شود به همین دلیل کیفیت غذاها و طعم آ‌ن‌ها درجه یک است. در منو رستوران چکو ۳۰ مدل از بهترین و پرطرفدارترین غذاهای دریایی و محلی بندرعباس وجود دارد که بر اساس ذائقه شما برایتان طبخ خواهد شد. اگر در یکی از هتل های این شهر مانند هتل آپارتمان سفید بندرعباس اقامت دارید می‌توانید با سفارش تلفنی غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید. در کنار طعم غذاهای این رستوران با ادویه‌های بندری، از امکانات این رستوران مانند پارکینگ و رفتار صمیمانه و خون‌گرم پرسنل آن بهره‌مند شوید.

رستوران دریایی سامکو

از دیگر رستوران بندرعباس دریایی که می‌توان به شما پیشنهاد کرد، رستوران سامکو است که در طبخ غذاهای دریایی به خصوص ماهی‌های کبابی زبا‌نزد اهالی بندرعباس است. در کنار غذاهای دریایی و ماهی‌های کبابی، سس‌های خوشمزه و بی‌نظیری در این رستوران ارائه می‌شود که طعم آن‌ را هرگز فراموش نخواهید کرد. بیشتر این سس‌ها با ماهی‌های کبابی رستوران سامکو سرو می‌شود. در بین بهترین رستوران هایی بندرعباس، سامکو منویی از متنوع‌ترین غذاهای دریایی را دارد.

رستوران دریایی سامکو| یوتراوز

رستوران ایتالیایی روژه

یکی از لوکس‌ترین و بهترین رستوران‌ های بندرعباس که مشتریان و گردشگران از آن استقبال زیادی کرده‌اند و از کیفیت غذاهای آن رضایت کافی داشته اند، رستوران ایتالیایی روژه است. اگر شما به غذاهای ایتالیایی و انواع پاستا علاقه‌مند هستید، تجربه صرف یک وعده ناهار با شام را در این رستوران لوکس از دست ندهید. این رستوران علاوه‌بر کیفیت بالا و طعم خوب غذاهایش، فضای مناسبی برای ملاقات‌های دوستانه و دو نفری دارد. منوی این رستوران علاوه بر پاستا و انواع پیتزا، بخشی از غذاهای دریایی ویژه را با ادویه‌های مخصوص که طعم آن‌‌ها را بی‌نظیر می‌کند، پوشش می‌دهد. این رستوران برای افرادی که با خودرو شخصی خود مراجعه می‌کنند، پارکینگ اختصاصی نیز دارد. درست است که نسبت به دیگر رستوران‌ها غذاهای آن قیمت بالاتری دارد، اما ارزش یکبار امتحان کردن را دارد.

مجموعه پذیرایی برکه

در بین رستوران های بندرعباس بلوار ساحلی آن نیز یکی از رستوران های خوب یعنی رستوران برکه را در خود جای داده است. همانطور که در بلوار ساحلی در حال قدم زدن هستید، می‌توانید پس از گشت و گذار و لذت بردن از ساحل دریا، سری هم به رستوران برکه بزنید. بُرکَه نام اصلی این رستوران است که به زبان محلی انتخاب شده است. چیزی که مشتریان این رستوران درباره‌ی آن رضایت کافی دارند، منو متنوع از غذاهای ایرانی، محلی، دریایی و همچنین فست فود است. قلیه میگو، دجاج رستو، خوراک ماهی و گبولی ماهیچه تنوری از جمله پرطرفدارترین غذاهای بندری رستوران برکه هستند. در طبقات مختلف رستوران غذاهای متفاوتی سرو می‌شود، به عنوان مثال طبقه همکف آن به غذاهای فست فود و طبقه دوم آن به انواع کباب‌های ایرانی و عربی اختصاص دارد. این رستوران بزرگ می‌تواند انتخابی مناسب برای مسافرانی باشد که هیچ شناختی از شهر بندرعباس ندارند.

مجموعه پذیرایی برکه| یوتراوز

رستوران فانوس بندرعباس

مجموعه فانوس یکی از بهترین کافه رستوران های بندرعباس است که در بهترین نقطه شهر درست در روبه روی مرکز تجاری سیتی سنتر واقع شده است. رستوران فانوس فضای مناسبی برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه دارد. غذاهای دریایی، فست فود و همچنین غذاهای ایرانی در منو این کافه رستوران یافت می‌شوند. رستوران فانوس برای پذیرش سفارش غذاها به صورت تلفنی پیک موتوری نیز در نظر گرفته است که این ویژگی باعث محبوبیت بهترین رستوران بندرعباس می‌شود. از منو کافی‌شاپ فانوس نیز می توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و انواع دسر را سفارش دهید و از طعم خوش آن در کنار دوستانتان لذت ببرید.

عکس کفه رستوران های بندرعباس| یوتراوز

رستوران زرون بندرعباس

باغ رستوران های بندرعباس نیز در بین تمامیرستوران‌های آن از فضای فوق‌العاده جذابی برای پذیرایی از میهمانان برخوردار هستند. به عنوان مثال رستوران زرون یکی از جذاب‌ترین و بهترین رستوران های بندرعباس است که با داشتن آلاچیق‌هایی به شکل خانه درختی از مشتریان خود استقبال می‌کند. وجود درختان سبز و بلند در اطراف آلاچیق‌ها و تابش نور خورشید، فضایی دل‌پذیر را برای سرو غذا فراهم می‌کند.

آدرس بهترین رستوران‌ های بندرعباس

  • آدرس رستوران بادگیران: ابتدای جاده میناب، جنب بنیاد بتن، ۴۰۰ متر داخل کوچه.
  • آدرس رستورانه سبز هتل هرمز: بندر عباس ، میدان انقلاب.
  • آدرس رستوران چکو: بلوار صیادان، بین صیادان ۳ و ۷
  • آدرس رستوران دریایی سامکو: بلوار امام حسین، الهیه جنوبی.
  • آدرس رستوران ایتالیایی روژه: رسالت شمالی، چهار راه پردیس به سمت طلوع، پلاک ۱.
  • آدرس رستوران برکه: بلوار طالقانی، برج رسولا.
  • آدرس رستوران فانوس: میدان ١٧ شهریور، روبه‌روی سیتی‌سنتر.
  • آدرس رستوران زرون: ابتدای بلوار راه آهن، باغ زرون.

سخن پایانی

به عنوان سفری به یادماندنی در بندرعباس، از شکم‌گردی در بهترین رستوران‌های آن را از دست ندهید. پیشنهاد می‌کنیم در تفریحات خود از تجربه طعم غذاهای بندری لذت ببرید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این مورد و رزرو هتل به وبسایت یوتراوز سر بزنید.

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/l0j1
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.