در مرکز شهر تهران، کدام هتل را رزرو کنیم؟

هتل های تهران با موقعیت مکانی موردنظرتان را در وبسایت ایران هتل آنلاین رزرو کنید.

0 587

سفر به تهران دلیل نمی‌خواهد! این شهر زیبا و باعظمت برای هر مسافری یک شگفتانه دارد. از جاذبه‌های تاریخی، تفریحی و گردشگری پایتخت گرفته تا بیمارستان‌های پیشرفته، دانشگاه‌های معتبر، مراکز خرید لوکس، رستوران و کافه‌های جذاب. هر کدام از این‌ها می‌تواند دلیلی برای سفر به شهر تهران باشد.

در مرکز شهر تهران، کدام هتل را رزرو کنیم؟
در مرکز شهر تهران، کدام هتل را رزرو کنیم؟

البته که محل اقامت نیز بسیار مهم است که خوشبختانه هتل های تهران این مسئله را به خوبی حل می‌کنند. تنوع در این هتل ها موج می‌زند و مسافران می‌توانند در هر موقعیت مکانی که مدنظر دارند، اقامتگاه رزرو نمایند! در این مطلب قصد داریم به معرفی هتل های تهران که در مرکز شهر هستند بپردازیم.

هتل آساره تهران

نمای بیرون هتل آساره تهران
نمای بیرون هتل آساره تهران

یکی از هتل های لوکس تهران هتل آساره است. هتلی مدرن که سال ۱۳۸۸ در مرکز تهران افتتاح شد. این اقامتگاه با فضا زیبا، امکانات عالی و تجهیزات اقامتی پیشرفته، بهترین گزینه برای رزرو هتل در تهران است. از جمله امکانات هتل آساره باید به مجموعه ورزشی، جکوزی، سونا خشک و بخار، حوضچه آب سرد و آبشار، سالن‌های چند منظوره، رستوران شیک با ظرفیت ۲۰۰ نفر، کافی شاپ ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان، لباسشویی، خشکشویی، رزرو بلیط هواپیما، ترانسفر، سالن بدنسازی، اسپا، ماساژ، پینگ پنگ و فوتبال دستی اشاره کرد.

رستوران هتل آساره تهران فضایی بسیار مدرن دارد و دارای بهترین سرآشپزها و پرنسل است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را سفارش داده و میل کنید. چایخانه‌ سنتی و کافی شاپ هتل نیز با سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دمنوش‌های سنتی و دسرهای خوشمزه منتظر پذیرایی از شما هستند. لابی هتل فضایی کاملا شیک داشته که در کنار موسیقی زنده مجهز به اینترنت پرسرعت رایگان به طور نامحدود و تلویزیون است. سالن‌های چندمنظوره هتل نیز دارای مدرن‌ترین تجهیزات صوتی و تصویری هستند.

در این سالن‌ها می‌توانید انواع کنفرانس‌ها، جلسات کاری، همایش، دورهمی خانوادگی را برگزار کنید. پرسنل این بخش بسیار کارآزموده بوده و می‌توانند مراسم یا جلسات شما را به نحواحسن برگزار کنند. ناگفته نماند هتل آساره تهران ۱۱ طبقه بوده و دارای ۵۸ واحد اقامتی است که شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل و توئین، سه تخته و سوئیت‌های یک خوابه و دو خوابه است. از جمله امکانات داخلی این اتاق‌ها حمام و سرویس فرنگی، بوفه صبحانه رایگان، اینترنت پرسرعت رایگان، صندوق امانات شخصی، پنجره دوجداره، سیستم تهویه مطبوع، کانال‌های ماهواره و پخش فیلم است.

همچنین باید بدانید تمامی واحدها از دکوراسیونی لوکس و مدرن بهره‌مند هستند و نورپردازی اتاق‌ها بسیار حرفه‌ای انجام شده است. علاوه بر این باید بدانید هتل آساره دارای پارکینگ رایگان بوده تا مسافران خیالشان از بابت امنیت خودرو خود آسوده باشد. دسترسی ساده به فرودگاه‌های امام خمینی و مهرآباد، مراکز تجاری، اداری و درمانی و جاذبه‌های دیدنی شهر نظیر برج آزادی از دیگر مزایای رزرو هتل آساره تهران است. همچنین باید بدانید که این هتل خارج از محدوده طرح ترافیک بوده و نزدیک به مترو، اتوبوس، تاکسی است. آدرس هتل آساره تهران؛ خیابان آزادی، مقابل دانشکده دامپزشکی، انتهای خیابان زارع است.

هتل آپارتمان وزرا تهران

نمای بیرون هتل آپارتمان وزرا تهران
نمای بیرون هتل آپارتمان وزرا تهران

برای رزرو هتل در تهران، هتل آپارتمان وزرا بسیار عالی به نظر می‌رسد؛ چراکه موقعیت مکانی خوبی داشته و جزو هتل های معروف پایتخت است. هتل آپارتمان وزرا تهران در سال ۱۳۹۵ تاسیس شد. ساختمان این هتل آپارتمان معماری و طراحی بسیار لوکسی داشته و در کل ۱۲ طبقه است. در این طبقات ۲۵ باب واحد اقامتی مدرن با تمامی امکانات رفاهی به چشم می‌خورد.

واحدهای اقامتی هتل آپارتمان وزرا شامل آپارتمان‌های یک خوابه و دو خوابه و سوئیت‌های دو نفره است. تمامی واحدها دارای امکانات پخت و پز، اینترنت، صبحانه، مینی بار رایگان، تلویزیون، چای ساز، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع و… هستند. همچنین این هتل آپارتمان لوکس دارای امکاناتی نظیر تاکسی سرویس، آسانسور، خشکشویی، سالن همایش، تالار پذیرایی، اتاق جلسات، سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، کافی شاپ و پارکینگ است.

سالن صبحانه خوری هتل در طبقه همکف بوده و همواره منویی از صبحانه‌های لذیذ را به میهمانان ارائه می‌دهد. همچنین باید بدانید که هتل آپارتمان وزرا تهران دارای دو رستوران است. در این رستوران‌ها می‌توانید انواع غذاهای لذیذ و باکیفیت را سفارش دهید و نوش جان کنید. در کنار تمام این موارد، هتل آپارتمان وزرا دارای پرسنل مجرب و آموزش‌دیده است تا در سفر کوچکترین کمبودی احساس نکنید و این اقامتگاه را مانند خانه خود بدانید.

با رزرو هتل آپارتمان وزرا تهران مزایایی شامل حال شما می‌شود که نمونه آنها دسترسی ساده به اماکن دیدنی و تفریحی شهر از جمله پارک آب و آتش، پل طبیعت، مراکز خرید، بیمارستان‌های گاندی، مهرگان، دی، سفارتخانه بلغارستان و استرالیا است. از قلم نیفتد که این هتل در نزدیکی وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس‌های تندرو بی آرتی خط ولیعصر و مترو شهید بهشتی است که دسترسی میهمانان عزیز را به کلیه نقاط شهر ساده می‌نماید.

هتل بهار تهران

نمای بیرون هتل بهار تهران
نمای بیرون هتل بهار تهران

اگر قیمت هتل در تهران را بررسی کنید خواهید دید که هتل بهار یک گزینه عالی برای اقامت است. این هتل دقیقا در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد. هتل دو طبقه بهار با برخورداری از ۴۰ باب اتاق همواره در پذیرایی از میهمانان پایتخت سربلند بوده و هست. از جمله اتاق‌های این هتل باید به اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت‌های سه نفره و چهار نفره اشاره کرد. از طرفی هتل بهار در فاصله‌ ۳۰۰ متری از ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو دروازه دولت قرار دارد که موجب دسترسی ساده و راحت مسافران از هتل به نقاط مختلف شهر تهران می‌شود.

حتی اگر قصد خرید دارید می‌توانید به خیابان هفت تیر، خیابان بهار و یا میدان انقلاب که بورس کتاب‌فروشی است بروید! این مکان‌ها در نزدیکی هتل بهار تهران قرار دارند. همچنین این هتل به موزه جواهرات، موزه فرش و کاخ گلستان نیز نزدیک است. در کل باید بدانید هتل بهار تهران به دلیل قرارگیری در مرکز شهر، برای سفرهای کاری، تفریحی، خانوادگی و… مناسب است.

از طرفی باید اشاره داشته باشیم که پرسنل هتل بسیار باتجربه بوده و به خوبی از شما پذیرایی می‌کنند. از جمله امکانات و خدمات هتل نیز باید به رستوران، پارکینگ، لاندری، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، لباسشویی، تلویزیون و یخچال در اتاق‌ها، تهویه مطبوع، کپسول آتش نشانی، سیستم اطفاء حریق در اتاق، جعبه کمک‌های اولیه، اجاره ماشین با راننده، سرویس بهداشتی ایرانی، روم سرویس، وای فای، پذیرش، صندوق امانات، امکانات ملاقات‌های تجاری، فکس و فتوکپی، اماکن، نمازخانه، اطلاعات، سرویس بهداشتی فرنگی و لابی اشاره نمود.

هتل شهریار تهران

هتل شهریار تهران یکی از هتل های محبوب پایتخت بوده؛ چراکه دسترسی خوبی به شهر داشته و تمامی امکاناتش به‌روز است. این هتل در سال ۱۳۸۹ در ساختمانی ۵ طبقه به بهره‌برداری رسید. البته هتل شهریار در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفته است. باید بدانید هتل شهریار در کل ۷۴ واحداقامتی دارد. این واحدها شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل و توئین، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته است که بنا به سلیقه و تعداد نفرات می‌توانید یکی از آنها را رزرو کنید.

تقریبا تمام واحدهای اقامتی هتل شهریار به سرویس بهداشتی، حمام مجزا، لوازم بهداشتی شامل حوله، دمپایی، خمیردندان، مسواک مجهز هستند. همچنین این اتاق‌ها دارای یخچال، تلویزیون، تلفن، رخت‌آویز، کمد لباس، دراور، مبلمان، صندوق امانات و اینترنت است. علاوه بر این، واحدهای اقامتی هتل شهریار تهران دارای آباژورهای زیبا برای تامین روشنایی اتاق و قفل درب اتاق به‌ صورت کارتی است تا مسافران امنیت بیشتری داشته باشند.

اگر در مورد موقعیت مکانی هتل شهریار تهران بخواهید بدانید باید بگوییم این هتل در خیابان سعدی جنوبی قرار گرفته؛ از همین رو در نزدیکی میدان امام خمینی، بازار بزرگ تهران، بیمارستان سینا، موزه علم و فناوری، عمارت دارالفنون و ایستگاه‌های اتوبوس و مترو است. همچنین هتل شهریار با فرودگاه مهرآباد فقط ۸ کیلومتر فاصله دارد. از طرفی این هتل در ۵۰ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی امام خمینی است. فاصله ۵ کیلومتری از ایستگاه راه‌آهن نیز سبب دسترسی ساده مسافران هتل به قطار می‌شود.

حتی اگر شما جزو مسافرانی باشید که قصد سفر با اتوبوس بین‌شهری را دارند، باید بدانید ترمینال شرق ۱۱ کیلومتر و ترمینال جنوب ۱۰ کیلومتر با هتل شهریار فاصله دارد. از برجسته‌ترین مزایای رزرو هتل شهریار تهران لابی زیبا با ظرفیت پذیرایی از ۳۰ نفر، اینترنت وای فای در لابی و خدمات خانه داری برای تمامی مهمانان است.

جمع‌بندی

اگر در بین اقامتگاه‌های پایتخت، هتل های تهران انتخاب شما هستند، بهتر است بهترین گزینه را انتخاب کنید! برای اینکار فقط کافی‌ست به وب سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. با کمک این وب سایت می‌توانید با توجه به موقعیت مکانی موردنظر خود هتل رزرو کنید. حتی جالب است بدانید که در وب سایت ایران هتل آنلاین نظرات کاربران درباره هر هتل قرار داده شده تا مسافران بتوانند از تجربه دیگران در هنگام رزرو هتل بهره‌مند شوند.

5/5 - (2 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/D9KR
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.