بهترین کشورهای آسیای شرقی برای سفر در بهار 1403

0 148

پیش‌از اقدام برای رزرو تور، باید بهترین کشورهای این بخش از جهان را بشناسید تا یکی از آن‌ها را به‌عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنید. آسیای شرقی شامل کشورهای مختلفی است که برخی از آن‌ها به‌دلیل بهره‌مندی از جاذبه‌های گردشگری متنوع یا آب‌وهوای مطلوب، گزینه بهتری برای سفر در بهار هستند. در این متن به‌معرفی بهترین کشورهای این منطقه پرداخته‌ایم.

کدام تور آسیای شرقی را انتخاب کنیم؟

از کشورهایی آسیای شرقی که توجه افراد زیادی را در سراسر جهان به‌خود جلب کرده‌اند، باید به مالزی و سنگاپور اشاره کنیم. جالب است بدانید که سفر به این دو کشور با تورهای ترکیبی امکان پذیر است. یعنی شما می‌توانید به صفحه تور مالزی سنگاپور مراجعه و با رزرو تور، سفری جذاب را در بهار امسال تجربه کنید. بهتر است قبل‌از رزرو تور مالزی، سنگاپور یا دیگر کشورهای آسیای شرقی به‌طور کامل آن‌ها را بشناسید. در ادامه با این موارد آشنا می‌شویم.

بهار در مالزی و تجربه آب و هوای معتدل

مالزی از کشورهای گرمسیر به‌شمار می‌آید که تنوع فصلی در آن خیلی زیاد نیست. به همین دلیل ممکن است افراد برای انتخاب بهترین زمان سفر به این منطقه، با چالش مواجه شوند. اما به‌طور کلی باید گفت بهار از بهترین زمان‌ها برای سفر به مالزی به‌شمار می‌آید. دلیل این موضوع کاهش شدت وزش بادهای موسمی است. در واقع از ماه مارس تا می، بخش‌های زیادی از مالزی به‌خصوص سواحل شرقی مانند پرهنتیان و تیومان، وارد فصل خشک خود می‌شوند. پس در این زمان، خبری از بارش ‌های شدید و ناگهانی نیست. به همین دلیل نیز تور آسیای شرقی در بهار به مقصد مالزی، طرفداران زیادی دارد.

بهار سنگاپور؛ باران‌های کمتر و آب وهوای بهتر

سنگاپور فاصله زیادی تا خط استوا ندارد و ازاین‌رو، با سفر به این کشور با آب‌وهوایی گرم و بارانی روبه‌رو خواهید شد. اگر نمی‌خواهید برنامه سفر شما و بازدید از جاذبه‌های گردشگری، به‌دلیل بارش‌های ناگهانی با مشکل مواجه شود، بهتر است بهار را برای رفتن به سنگاپور انتخاب کنید. سنگاپور در بهار نسبت به تابستان رطوبت کم‌تری دارد. از طرف‌ دیگر در پاییز و زمستان این کشور، بارش‌های ناگهانی، مسافران را غافل‌گیر می‌کنند. به همین دلیل می‌توان فصل بهار را بهترین زمان برای رزرو تور آسیای شرقی به مقصد سنگاپور دانست. البته برای افرادی که مشکلی با باران یا شرجی زیاد ندارد، سایر فصل‌ها نیز مناسب خواهد بود. به‌خصوص اینکه تفاوت دمای زیادی را در این منطقه شاهد نیستیم.

کاهش هزینه‌های سفر به سنگاپور با تور ترکیبی

لازم است بگوییم سفر به این کشور باعث افزایش هزینه‌ها خواهد شد. به همین دلیل افراد می‌توانند تور مالزی سنگاپور را رزرو کنند. در این تور، مدت بیشتری از زمان سفر، در مالزی سپری می‌شود. این موضوع کاهش هزینه‌های اقامت، رفت‌وآمد و حتی گشت‌وگزار را به‌همراه دارد.

سفر به ژاپن در بهار 1403

مقصد دیگری که می‌توانید برای تور آسیای شرقی انتخاب کنید، ژاپن است. در بین استان‌های متنوع موجود در این کشور، می‌توان ناگانو را به‌عنوان مقصدی برتر برای سفر در بهار معرفی کرد. این استان، در منطقه‌ای کوهستانی در غرب توکیو قرار دارد و بدون طی کردن مسافتی طولانی، می‌توانید هر چیزی که از یک سفر می‌خواهید، در ناگانو به‌دست بیاورید.

زیبایی استان ناگانو ژاپن در فصل بهار، به‌دلیل برگزاری جشنواره شکوفه‌های گیلاس تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند. همچنین در این زمان می‌توانید از چشمه‌های آب گرم دیدن کنید یا برای درمان بیماری‌های مختلف، مدتی را در چشمه به آب‌تنی بپردازید.

سفر به تایلند در بهار 1403

در بهار تایلند، فیستوال‌های مختلفی برگزار می‌شود و از این‌ رو، گردشگران زیادی این کشور را برای سفر خود انتخاب می‌کنند. اردیبهشت بانکوک، زمان برگزاری بزرگ‌ترین جنگ آبی است. اگر آب‌بازی را دوست دارید حضور در بانکوک را از یاد نبرید. دمای هوای تایلند در بهار معمولا بین 34 تا 40درجه سانتی‌گراد است. رطوبت نیز در این زمان افزایش پیدا می‌کند. بااین‌حال، برگزاری جشنواره‌های مختلف مانند Songkran که در آن سطل و تفنگ‌های آبی مورد استفاده قرار می‌گیرند، باعث لذت‌بخشی سفر به تایلند در این فصل می‌شود.

سفر به چین در بهار 1403

چین در فصل بهار به‌خصوص اردیبهشت‌ماه، از آب‌وهوای خوبی برخوردار خواهد بود. شما می‌توانید در این زمان، با کم‌ترین دغدغه درخصوص سرما یا گرمای هوا، به بازدید از جاذبه‌های گردشگری موجود در چین بپردازید و از آن‌ها ببرید. هرچه از بهار فاصله بگیریم و به سمت تابستان پیش‌ برویم، گردشگرانی که سفر به چین را انتخاب می‌کنند افزایش پیدا خواهند کرد. به همین دلیل افرادی که علاقه‌ای به حضور در مکان‌های شلوغ ندارند بهتر است قبل‌از رسیدن خرداد، تور مورد نظر خود به مقصد چین را رزرو کنند. البته در خرداد نیز نسبت به فصل تابستان، گردشگران کم‌تری در این کشور حضور دارند.

چگونه تور آسیای شرقی را رزرو کنیم؟

حال که بهترین کشورهای آسیای شرقی برای سفر در بهار را می‌شناسید، باید به‌دنبال مجموعه‌ای معتبر برای رزرو تور باشید. بسیاری از آژانس‌های مسافرتی علاوه‌بر ارائه تورهای ترکیبی معمولا فرآیند اخذ ویزا را نیز برای شما انجام می‌دهند. اگر به‌دنبال روشی آسان برای اخذ ویزای سنگاپور هستید، می‌توانید از کارشناسان آژانس مسافرتی نهال گشت کمک بگیرید. از طریق شماره ۱۸۳۰-۰۲۶ می‌توانید به‌راحتی با کارشناسان این مجموعه صحبت کنید. همچنین در وبسایت نهال گشت به آدرس nahalgasht.com می‌توانید قیمت انواع تورهای آسیای شرقی را با هم مقایسه کنید یا راهنمای سفر به آن‌ها را بخوانید.

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/reQ6
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.