باغ خود را با درختانی زیبا آراسته کن: خرید درخت با کیفیت و تضمینی

0 617

کاشت درخت در فضاهای مختلف و با اهداف مختلف انجام می­شود، در این خبرنامه ضمن معرفی مرکز خرید نهال پالیز نهال به عنوان مرکزی نمونه در ارائه انواع درختان فضای سبز و میوه راه اصولی کاشت درخت در فضاهای مختلف را به شما آموزش می­دهیم، در ضمن به شما آموزش می­دهیم که چگونه باغ تو را با درختانی زیبا آراسته کنی پس با ما همراه باش.

کاشت درخت در باغ ویلا

یکی از فضاهای هدف برای کاشت درختان میوه و فضای سبزیف فضای باغ در ویلاهای بزرگ شهری و یا حومه شهری است، شما می­توانید با مراجعه به مرکز خرید درخت پالیز نهال مشاوره و راهنمایی کامل در این زمینه دریافت کنید اما در این بخش مسیر کاشت درخت در باغ ویلا را به شما نشان خواهیم داد.

در ابتدای امر شما باید توجه داشته باشید که چه منظره­ای از باغ ویلای خود متصور می­شوید، اگر دوست دارید تنها فضای سبز و جلوه­های بصری بیشتری داشته باشید باید به دنبال درختان فضای سبز مانند انواع درختان همیشه سبز و یا درختان خزن­دار فضای سبزی باشید.

پیش از انجام هر کار شما باید طراحی مناسبی متناسب با فضایی که در اختیار دارید داشته باشید و برای هر فضا متناسب با شرایط آب و هوایی و اقلیمی در آن منطقه درخت فضای سبز خاص را تهیه کنید.

برای انتخاب نوع درخت مناسب می­توانید با مشاوران ما در تماس باشید اما در ادامه برخی از انواع درختان فضای سبز را که می­توانید در فضای باغ ویلای خود بکارید و اززیبایی چشم نواز آنها بهره ببرید به شما معرفی خواهیم کرد.

انواع درختان زینتی ویلا

زمانی که شما به مرکز خرید درخت نهال پالیز نهال و یا هر نهالستان دیگر مراجعه می­کنید ممکن است با لیست بلند بالایی از انواع درختان میوه و فضای سبزی که برای کاشت در باغ ویلا مناسب هستند مواجه شوید، در این بخش برخی از انواع درختان زینتی ویلا را به شما معرفی کرده و به شما می­آموزیم که هر کدام برای کاشت در چه شرایط آب و هوایی مناسب هستند.

  • نهال پالونیا:

اگر به دنبال درختی با رشد سریع هستید و می­خواهید خیلی سریع به فضای باغ خود منظره سرسبز ببخشید کاشت نهال پالونیا به شما توصیه می­شود، برای کاشت پالونیا جایی به دور از سایه ساختمان و در معرض دریافت نور کامل خورشید را در نظر بگیرید، این درخت بیشتر مصرف تجاری و بهره برداری چوب دارد اما برای کشت در حیاط ویلا نیز مناسب است، این درخت را می­توانید در اقلیم­های معتدل سردسیری تا گرمسیری بکارید.

  • نهال بید مجنون پیوندی:

نیازی به وصف زیبایی نهال بید مجنون نیست چرا که هر فرد ممکن است حتی یک بار هم که شده این درخت را دیده و عاشق زیبایی آن شده باشد، وجود یک درخت بید مجنون برای زیبا­تر شدن فضای باغ ویلا از ضروریات است، این درخت را می­توانید در جایی به دور از سایه و در مناطق معتدل بکارید، سرما و یخ بندان شدید در زمستان ممکن باعث ترک برداشتن پوست درخت شود.

  • نهال کبوده تبریزی:

اگر باغ ویلای شما در منطقه سردسیر قرار دارد کاشت نهال کبوده تبریزی با زیبایی وصف ناشدنی آن به شما توصیه می­شود، این درخت را در مناطق با آب و هوای معتدل تا سردسیری می­توانید بکارید و از زیبایی بی نظیر آن که حاصل برگ­های سبز و ارتفاع زیاد آن است لذت ببرید.

  • نهال صنوبر نقرا

نهال صنوبر نفرا ترکیه­ای بوده و برای آب و هوای معتدل و سردسیری مناسب است، این نهال به صورت قلمه­ای تکثیر شده و به دلیل ارتفاع زیاد درخت که تا 60 متر هم می­رسد زیبایی بی نظیری دارد، بسیاری این درخت را با هدف تولید چوب می­کارند و مورد بهره برداری قرار می­دهند.

  • انواع بوته­های زیبا:

درختچه­ها وبوته­های زیبایی که مثمر و یا غیر مثمر هستند می­توانند برای کاشت در حیاط ویلا مناسب باشند مانند نهال انواع تمشک و بلوبری که علاوه بر زیابیی به صورت پرچین می­تواند باردهی داشته باشد و از باردهی آن نیز استفاده کنید.

کاشت درخت در حیاط خانه

یکی یگر از اهداف کاشت درخت و درختچه­های زینتی و غیر زینتی زیبا سازی حیاط منازل کوچک است، کارشناسان در مرکز خرید درخت پالیز نهال انواع درختان و درختچه­های مثمر و غیر مثمر را می­توانند برای فضای حیاط خانه به شما پیشنهاد بدهند اما بر اساس تجربه بسیاری از مشتریان برای این فضا درختان میوه محبوب را ترجیح می­دهند.

نکته مهمی که باید در مورد کاشت درخت در حیاط خانه در نظر بگیرید انتخاب درست درخت با توجه به شرایط آب و هوایی و فضایی است که در اختیار دارید، نحوه درست آبیاری و مراقبت اصولی از درخت میوه اهمیت بسیار بالایی داشته و شما نباید به صرف اینکه یک درخت در حیاط خانه است از مراقبت درست آن غافل شوید.

انواع درخت میوه برای حیاط

با مراجعه به سایت خرید درخت پالیز نهال با انواع درخت میوه برای حیاط رو به رو می­شوید و می­توانید قیمت نهال رانیز مشاهده کنید، درختان میوه در انواع ارقام تولید می­شوند، برای کاشت یک درخت میوه در حیاط منزل پس از در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و خاک باغچه خود باید به دنبال ارقامی باشید که بدون نیاز به پایه گرده افشان باردهی داشته باشند، به عنوان مثال درخت پسته­ای که نیاز به گرده افشانی داشته باشد شما باید یک پایه گرده افشان را نیز بکارید.

برای مدیریت درست فضا و انتخاب درست درخت میوه با توجه به فضایی که در اختیار دارید باید از مشاوران فروش نهال مشورت بگیرید، توجه داشته باشید که در خاک باغچه نباید گچ و یا مصالح ساختمانی باقی مانده باشد، بهتر است آزمایش خاک بگیرید تا از بافت درست خاک اطمینان داشته باشید و در صورت نیاز به اصلاح خاک سالم به باغچه بیاورید.

طراحی باغ و باغچه

نکته بسیار مهمی که در مورد احداث باغ و باغچه و یا فضای سبز ویلا باید در نظر داشته باشید طراحی باغ و باغچه است، مشاوران مرکز خرید درخت پالیز نهال می­توانند در زمینه طراحی فضای سبز، باغ و باغچه به خوبی شما را راهنمایی کنند اما این کار را بر اساس سلیقه خود و بدون دریافت راهنمایی انجام ندهید.

به عنوان مثال کاشت درختان بلند در کنار درختان کوتاه و یا درختچه­ها و یا کاشت درختان کوتاه در مجاورت سایه دیوار سبب می­شود درختان نتوانند به خوبی نور آفتاب را دریافت کنند و دچار مشکل می­شوند.

کلام آخر

در طراحی باغ و باغچه نکات بسیار ریز اما مهمی باید در نظر گرفته شود که نیاز به تخصص و تجربه دارد، برای دریافت مشاوره در این خصوص به صورت رایگان می­توانید با مشاوران ما از طریق شماره تماس­های درج شده در این خبر نامه در ارتباط باشید.

تماس با پالیز نهال:

09144501003

09144501009

منبع: paliznahal.ir

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/yBwg
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.