راهنمای 0 تا 100 اخذ اقامت امارات از طریق سرمایه گذاری

0 970

همانطور که گفته شد؛ مهم‌ترین روش اخذ اقامت امارات از طریق سرمایه گذاری است. شما در این روش باید مبلغ حدود 2 میلیون درهم را در بخش‌های مختلفی که در قانون آمده سرمایه گذاری کنید. یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که می‌توان در آن سرمایه گذاری کرد، بخش املاک و مستغلات در امارات است که آن را شرح خواهیم داد.

اقامت امارات از طریق خرید خانه

سریع‌ترین و ساده‌ترین روش گرفتن ویزای طلایی امارات، سرمایه گذاری در بخش مسکن است. یعنی شما باید خانه‌ای به ارزش ۲ میلیون درهم در امارات یا 545.000 دلار آمریکا خریداری کنید تا بتوانید وارد مراحل بعد گرفتن اقامت امارات شوید.

برای گرفتن ویزای طلایی امارات از طریق خرید ملک قوانین خیلی پیچیده‌ای ندارد اما چند نکته در آن وجود دارد که باید رعایت کنید. ملکی که قرار است در امارات بخرید باید یک خانه مسکونی باشد نه یک ملک تجاری، شما با خرید یک دفتر کار نمی‌توانید برای ویزا اقدام کنید. ارزش ملک نباید کمتر از 2 میلیون درهم باشد. در گذشته شما اجازه خرید یک ملک را داشتید اما امروزه می‌توانید دو ملک بخرید که مجموع ارزش آن‌ها بالای 1 میلیون درهم باشد. همچنین با خرید این خانه می‌توانید همسر، فرزند پسر زیر 21 سال و فرزند دختر مجرد خود را تا هر سنی که باشد همراه خود برای دریافت ویزا معرفی کنید. مدت ویزای طلایی امارات تا 10 ساله است اما مثلاً ممکن است 5 ساله برای شما صادر شود. ولی جای نگرانی نیست. چون این ویزا به راحتی قابل تمدید است، مگر اینکه رفتار شما در امارات به‌گونه‌ای باشد که دچار تخلفات بسیار عمده شده باشید. چه مدارکی لازم است؟

برای دریافت این نوع ویزا به مدارک زیر نیاز است

  • سند
  • قرارداد خرید و فروش
  • کپی پاسپورت مالک ملک
  • کپی ویزای فعلی (توریستی یا غیره…)
  • عکس (اندازه پاسپورت)

مراحل خرید ملک در امارات

برای اقدام به اخذ اقامت امارات، ابتدا باید یک ملک در این کشور بخرید، پس در ابتدا نیاز به یک ویزای توریستی دارید تا هم ملک‌ها را از نزدیک بازدید کنید و هم کارهای اداری و قانونی خرید ملک را انجام دهید. پس از انجام کارهای انتقال سند باید با مدارک ملک و مدارک شخصی خودتان و خانواده‌تان، به اداره مهاجرت مراجعه کنید.

مدت زمان اخذ اقامت امارات

اداره مهاجرت امارات بسیار سریع کارها را برای شما انجام می‌دهد، معمولاً فرایند موافقت با اخذ شهروندی شما پس از خرید ملک بین 2 هفته تا 1 ماه زمان می‌برد که تقریباً سریع‌ترین روش پردازش در جهان است. اما ممکن است اگر مدارک شما مشکل داشته باشد یا ناقص به اداره مهاجرت ارسال شود، این زمان کمی طولانی‌تر باشد.

اگر نیاز دارید که در این زمینه راهنمایی شوید، بیات گروه یکی از بزرگ‌ترین سیستم‌ها وکالت بین‌المللی است که آماده ارائه هرگونه مشاوره به شما هست. شما باید فرم ارزیابی رایگان را پرکنید تا کارشناسان ما تمامی شرایط شما را بسنجند و بهترین راهنمایی را در زمین اخذ اقامت امارات به شما ارائه کنند.

ویژگی اقامت امارات

اگر شما بتوانید اقامت کشور امارات را از طریق خرید ملک بگیرید، درواقع یک‌باره از ایران به یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای جهان خواهید رفت. امارات سطح زندگی بسیار بالاتری از کل کشورهای جهان دارد. سطح امنیت، رفاه و بهداشت در امارات بی‌نظیر است، شاید به راحتی بتوان گفت 80% کسانی که در امارات زندگی می‌کنند به شدت ثروتمند هستند و سطح زندگی آن‌ها بالاست. پس شما و خانواده‌تان در یک کشور فوق‌العاده پیشرفته زندگی خواهید کرد. مسئله بعدی امکان ایجاد کسب و کار در سطح بین‌المللی است. زمانی که شما ویزای طلایی امارات را دریافت می‌کنید، می‌توانید آزادانه در این کشور کار کنید. امارات کشوری است که به تجارت جهانی مشهور است و فضای کسب و کار در امارات فوق‌العاده فراهم است. بنابراین شما با زندگی در امارات می‌توانید در کنار کل شرکت‌های بین‌المللی مشهور جهان به تجارت جهانی مشغول شوید. از دیگر ویژگی‌های زندگی امارات می‌توان به تحصیل و درمان رایگان و کیفیت بالای زندگی این کشور اشاره کرد.

جمع بندی

اگر می‌خواهید به کشوری چون امارات متحده عربی مهاجرت کنید و قصد دارید اقامت امارات را از طریق ویزای طلایی امارات دریافت کنید. ابتدا بهتر است تا فرم ارزیابی رایگان را پر کنید، پس از وارد کردن مشخصات خود در این فرم. کارشناسان ما همه شرایط شما را بررسی خواهند کرد و در نهایت به شما خواهند گفت که چه کم و کاستی‌هایی در این مسیر برای شما وجود دارد و تا چه میزان شانس دریافت ویزایی طلایی امارات را دارید. تیم بیات گروه با بیش از 40 سال تجربه فعالیت در فضای بین‌المللی، همیشه آماده است تا در پروسه مهاجرت در کنار هم‌وطنانمان باشد.

منبع: سایت بیات https://bayatgroupe.com

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/zwLo
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.