راه های خرید آنلاین نوار بهداشتی ؛ معرفی بهترین فروشگاه اینترنتی

0 640

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین محصولات بهداشتی در زمان قاعدگی نوار بهداشتی بوده که اکثر بانوان در هر ماه تعداد مشخصی از آن را خریداری می‌کنند. این وسیله که شبیه به پوشک بوده با جذب خون از نشت آن بر لباس زیر جلوگیری کرده و شما می‌توانید بر اساس نیاز خود مناسب‌ترین گزینه را از بین برندهای معتبر خریداری کنید. برندهای مختلفی این محصول را در انواع و اندازه‌های مختلفی به فروش می‌رسانند و لازم است بر اساس مقدار خون‌ریزی و همچنین تعداد روزهایی که نیاز به این وسیله دارید اندازه مناسبی را خریداری کنید.

خرید آنلاین نوار بهداشتی یکی از روش‌های فوق‌العاده برای خرید این محصول بهداشتی به حساب می‌آید و شما می‌توانید برند مد نظر خود را از فروشگاهی مطمئن با چند کلیک خریداری کرده و در مدت زمان کوتاهی درب منزل تحویل بگیرید. در ادامه انواع نوار بهداشتی و فروشگاه‌های معتبر و برندهای محبوب را بررسی کرده‌ایم؛ در صورتی ‌که قصد خرید این محصول بهداشتی را دارید بهتر است تا انتها با ما همراه شوید تا بتوانید محصولی باکیفیت خریداری کنید.

معرفی برندهای نوار بهداشتی

D:\کار\کار\65 تومنی\1111.jpg

امروزه برندهای مختلفی انواع نوار بهداشتی‌ها را در طرح‌ها و مدل‌های گوناگون تولید می‌کنند و شما می‌توانید با توجه به تجربه خرید و کیفیت هر کدام بهترین و مناسب‌ترین گزینه را خریداری کنید. البته توجه داشته باشید که برند تولید کننده تمامی اصول و کیفیت را در تولید رعایت کرده باشد و بتوانید بهترین محصول را برای خرید اینترنتی نوار بهداشتی انتخاب کنید. از جمله محبوب‌ترین برندها می‌توان به برند مای‌لیدی، تافته، سافتکس، مولپد و… اشاره کرد که در زمان خرید لازم است مشخصات و اندازه را با توجه به مقدار خونریزی خود انتخاب کنید.

تنوع نوار بهداشتی‌های ایرانی موجود در بازار

برندهای محبوب تولید کننده نوار بهداشتی محصولات خود را در انواع مختلفی تولید می‌کنند تا هر شخصی با توجه به نیاز خود گزینه‌ای را خریداری کند. ما در ادامه انواع مدل‌ها را معرفی کرده‌ایم:

نوار بهداشتی بالدار: محبوب‌ترین نوع نوار بهداشتی مدل بالدار است که علاوه ‌بر اینکه از قسمت زیرین به لباس زیر می‌چسبد در کناره‌های خود نیز دارای بال بوده که به زیر لباس زیر چسبیده و در نهایت از نشت خون جلوگیری می‌کند. این مدل برای افرادی که خونریزی زیادی دارند بسیار مناسب است.

D:\کار\کار\65 تومنی\222222.jpg

نوار بهداشتی مناسب شب: بیشتر افراد در طول شب میزان خونریزی بسیار زیادی دارند و به همین دلیل در زمان خواب نگران نشت خون هستند و این موضوع باعث می‌شود که در طول شب نتوانند به راحتی استراحت کنند. برخی از برترین برندهای تولید کننده نوار بهداشتی نوع مخصوص شب را طراحی کرده‌اند تا با عرض و طول زیادی که دارد بتواند از نشت خون جلوگیری کند. همچنین این نوع از نوار بهداشتی قدرت جذب بسیار بالایی نسبت به نمونه‌های معمولی دارد و شما می‌توانید بدون استرس شب‌های اول را سپری کنید. از دیگر مشخصاتی که در نوارهای مخصوص شب وجود دارد رویه مشبک بوده که قدرت جذب بسیار بالایی را به نوار بهداشتی می‌دهد و در نتیجه در طول شب به هیچ ‌عنوان نشتی نخواهید داشت.

نوار بهداشتی مسافرتی: نوار بهداشتی‌هایی که در ابعاد کوچک‌تر و ضخامت کمتری تولید شده و امکان جذب بیشتری را ارائه می‌دهد، تحت عنوان نوار بهداشتی‌های مسافرتی شناخته می‌شوند. این نوع از نوار بهداشتی که تنها در برندهای محبوب دیده می‌شود در پوشش پلاستیکی قرار گرفته و امکان جابه‌جایی را آسان‌تر می‌کند و همچنین شما در زمان انتقال به سطل آشغال با مشکل روبرو نخواهید شد. نوار بهداشتی مسافرتی تفاوت چندانی با نوع عادی ندارد و تنها اندازه آن کوچک‌تر است.

پد روزانه: در روزهای آخر قاعدگی که خونریزی به کمترین میزان خود می‌رسد بیشتر افراد از پدهای روزانه استفاده می‌کنند تا لک‌هایی روی لباس زیرشان ایجاد نشده و از آلودگی آن جلوگیری کنند. همچنین برای افرادی که ترشح زیادی دارند استفاده از این نوار بهداشتی مناسب است.

تمام نوار بهداشتی‌های معرفی شده در انواع پنبه‌ای و یا مشبک طراحی می‌شوند. نوع پنبه‌ای برای افرادی مناسب خواهد بود که پوستی حساس دارند و ممکن است با استفاده از نوار بهداشتی‌های مشبک دچار خارش شوند. در مقابل نوار بهداشتی مشبک برای افرادی که خونریزی بیش از حد دارند گزینه‌ای مناسب‌تر است و باعث می‌شود که خون به راحتی جذب شده و امکان نشت به لباس زیر و یا شلوار نداشته باشد.

برای خرید آنلاین نوار بهداشتی به کجا مراجعه کنم؟

امروزه یکی از روش‌های آسان برای خرید به صورت اینترنتی بوده و همه افراد می‌توانند با جستجو فروشگاه‌های معتبر و سپس انتخاب گزینه مناسب خریدشان را ثبت کنند. البته به دلیل وجود فروشگاه‌های اینترنتی بسیار زیاد پیدا کردن گزینه‌ای که بتوان با خیال راحت از آن خرید کرد و از کیفیت و اورجینال بودن محصول اطمینان داشت بسیار دشوار شده است؛ به همین منظور لازم است در هنگام خرید سراغ فروشگاه‌هایی بروید که محصولات برند خود را به فروش می‌رسانند. یکی از فروشگاه‌های فوق‌العاده‌ای که به صورت تخصصی برای بانوان تأسیس شده و تمام محصولات را به صورت اورجینال و باکیفیت تولید می‌کند برند سافتکس است.

D:\کار\کار\65 تومنی\333333333.jpg

محصولات سافتکس؛ انتخابی باکیفیت و ارزنده

این برند بی‌نظیر محصولات خود را در فروشگاه تخصصی با نام سافتکس به فروش می‌رساند و همه افراد می‌توانند با اطمینان خاطر انواع مختلف نوار بهداشتی را در کیفیت بالا و همچنین مدل‌های مختلف خریداری کنند. خرید نوار بهداشتی سافتکس بسیار ساده بوده فقط کافی ا‌ست وارد سایت شوید و با انتخاب محصول مورد نظر خود و کلیک روی آن وارد صفحه محصول شده و سفارشتان را ثبت کنید. سافتکس با هدف راحتی بانوان و همچنین برای گذراندن این دوره بدون استرس محصولات باکیفیتی را طراحی کرده است. در این محصولات شما می‌توانید مدل‌های بی‌نظیری را مشاهده کرده و با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای به سبد خریدتان اضافه کنید.

فروشگاه سافتکس با فراهم کردن امکان خرید اینترنتی بدون محدودیت زمانی و مکانی خرید را برای همه کاربران در سرتاسر کشور ایجاد کرده است تا بتوانند به راحتی و چند جستجو این محصول باکیفیت را از فروشگاه تخصصی این برند تهیه کنند. با سافتکس شما می‌توانید در روزهایی که در سفر به سر می‌برید و یا شب‌های اول قاعدگی که خونریزی شدید دارید از نوار بهداشتی متناسب با نیاز خود استفاده کنید. همچنین این برند فوق‌العاده با در نظر گرفتن تمامی پوست‌ها انواع نوار بهداشتی را در مدل‌های مشبک و پنبه‌ای طراحی کرده است تا پوست‌های حساس نیز بتوانند از نوار بهداشتی مناسب پوست خود استفاده کنند و بدون هیچ آسیبی روزهای قاعدگی را به پایان برسانند.

اطلاعات مجموعه سافتکس جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات:

آدرس فروشگاه اینترنتی سافتکس: softexiran.com/shop

شماره تلفن: 42354341-021

آدرس ایمیل: info@softexiran.com

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/AG8r
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.