تاثیر هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی در فروش

0 1,112

حضور در رویدادهای مهم مانند نمایشگاه ها و همایش ها یکی از تکنیک هایی است که به فروش بیشتر کسب و کارها و تبلیغات آن ها کمک می کند. در این شرایط در نظر گرفتن ” هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی ” کمک می کند تا مخاطبان در زمان بازدید از غرفه جذب شوند. فرقی نمی کند که این هدیه خودکار تبلیغاتی است یا هر کالای کاربردی دیگر. به طور کلی استراتژی استفاده از هدیه تبلیغاتی به جذب مخاطب و نیز ایجاد احساس خوب از برند کمک می کند. در این مقاله به شما خواهیم گفت “تاثیر هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی در فروش ” و در ادامه با مزیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

هدیه تبلیغاتی چه تاثیری روی مخاطب دارد ؟

آنچه باعث می شود تا استفاده از هدایای تبلیغاتی از ماگ تبلیغاتی گرفته تا کالاهای دیگر، کمک به جلب اعتماد مخاطب است. به طور مثال فرض در غرفه نمایشگاهی خود به تمام بازدید کنندگان یک هدیه کوچک مانند خودکار پلاستیکی تبلیغاتی به همراه فرم مشخصات برای قرعه کشی یا اشتراک اهدا می کنید. این خودکار تا مادامی که کاربرد داشته باشد می تواند برند شما را به طور غیرمستقیم در ذهن مخاطب ماندگار کند. و همین ماندگاری برند در ذهن مخاطب اصلی ترین دلیل استفاده از هدایای تبلیغاتی می باشد.

اصلی ترین ویژگی‌های هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

لازم است بدانید که انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب در قالب پک هدیه می تواند گزینه مناسبی باشد به طور مثال شما می توانید کاتالوگ، بروشور، خودکار فلزی تبلیغاتی و برخی اقلام دیگر را در پوشه دکمه دار تبلیغاتی نام برند و لوگو روی آن طراحی و چاپ شده قرار داده و به مخاطبان و بازدیدکنندگان اهدا کنید. اما اگر می خواهید این هدایا تاثیرگذاری بالایی داشته باشد لازم است ویژگی های زیر را درباره آن لحاظ کنید:

ارائه اطلاعات مهم کسب و کار

مانند نام و لوگوی برند، آدرس شبکه های اجتماعی، آدرس پستی و شماره تماس در قالب هدایا. به طور مثال اگر دفترچه یادداشت تبلیغاتی را به مخاطبان اهدا می کنید، می توانید آن را به صورت اختصاصی برای برند خود طراحی و چاپ کنید.

استفاده از خلاقیت

شما می توانید حتی از هدایای تبلیغاتی تکراری به شکل خلاقانه استفاده کنید. اگر می خواهید لیوان تبلیغاتی را برای مخاطبان خود در نظر بگیرید، می توانید از لیوان های شیشه ای، ماگ، فنجان های مختلف و… استفاده کنید که با روش های چاپی با کیفیت نام برند و لوگوی خود را روی آن طراحی و چاپ کنید.

بسته بندی با کیفیت

فرقی نمی کند چه کالایی را برای هدیه در نظر دارید از فلش مموری تبلیغاتی ارزان گرفته تا هر کالای دیگری، برای اهدا به مخاطب باید آن را با سلیقه و شکیل به افراد اهدا کنید تا احساس احترام و ارزشمندی آن ها را نشان دهید.

کاربردی بودن

ترجیحا از هدایایی استفاده کنید که قابلیت استفاده از آن برای افراد وجود داشته باشد. جاکلیدی تبلیغاتی از جمله اقلامی است که شما می توانید از آن به عنوان هدیه ای کاربردی و البته زیبا استفاده کنید.

کیفیت بالا

اگر قصد شما برای استفاده از هدایای تبلیغاتی قطعی است حتما در انتخاب محصول مورد نظر از کیفیت آن غافل نشوید. انتخاب هدایای بی کیفیت هدر دادن پول است. چرا که تاثیر منفی در ذهن مخاطب از برند شما به همراه خواهد داشت. اگر انتخاب شما پاور بانک تبلیغاتی است حتما از برندهای متوسط به بالا استفاده کنید که کاربرد آن طولانی مدت و با کیفیت است.

انواع هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

شما از اقلام مختلفی می توانید به عنوان هدیه ای برای تبلیغات کسب و کار خود استفاده کنید.انتخاب هر کالایی به عنوان هدایا تبلیغاتی کاملا به شرایط مالی کسب و کار شما و نیز جامعه مخاطبان بستگی دارد. اما در هر صورت مجاز به استفاده از اقلام بی کیفیت نیستید. اگر احساس می کنید، برخی اقلام برای شما سنگین است می توانید در انتخاب محصول تجدید نظر کنید. از جمله مواردی که می توانید برای این منظور در نظر بگیرید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

لیوان و ماگ

از آنجا که صرف نوشیدنی یکی از امور دائمی در زندگی افراد است شما می توانید از این محصول به عنوان کالایی کاربردی برای هدیه تبلیغاتی در نمایشگاه استفاده کنید.

خودکار

یکی از محصولات پر کاربرد برای همه افراد است از همین رو می توانید در رویدادهایی مانند نمایشگاه از آن در کنار تبلیغات با کاتالوگ و بروشور و… اهدا کنید.

سررسید

برای بسیاری از کسانی که در نمایشگاه ها حضور پیدا می کنند، دریافت هدایای کاربردی مانند سررسیدهای زیبا بسیار احساس خوشایندی است.

فولدر تبلیغاتی

فولدر هم یکی از موارد کاربردی است که می توانید از آن برای قرار دادن کاتالوگ، بروشور، خودکار و… استفاده کنید.

فلش مموری

این کالا نیز به دلیل کاربردی بودن در صورتی که در کیفیت بالا انتخاب شود بسیار خوشایند است.

ساک دستی

شما می توانید هدایای خود را در ساک دستی های تبلیغاتی به مخاطبین اهدا کنید. ساک های دستی پارچه ای از جمله گزینه های مناسبی است که تا مدت ها می تواند برای مخاطب قابل استفاده باشد.

اهمیت انتخاب صحیح یک هدیه تبلیغاتی

زمانی که می خواهید هدیه تبلیغاتی را انتخاب کنید، پارامترهای مختلفی باید مدنظر قرار گیرد. اینکه گزینه مناسبی که علاوه بر کاربردی بودن از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد. همچنین متناسب با بودجه کسب و کار برای تبلیغات موثر باشد. این موارد در کنار هم کمی گزینه ها را محدود می کند، اما تنوع بالای محصولات در کنار خلاقیت می تواند بیشترین اثرگذاری را برای برند شما به همراه داشته باشد.

برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید، در کنار سلیقه خود ابتدا باید جامعه مخاطبان را مشخص کنید. آیا در جایگاه مشتری و مخاطب از دریافت کالای مورد نظر خوشحال خواهید شد؟ آیا کاربرد آن رضایت بخش است؟

در صورتی که احساس خوبی نداشتید، به گزینه های دیگر فکر کنید. اهدای هدیه تبلیغاتی در صورتی که با بی دقتی انجام شود، نه تنها تاثیرگذار نخواهد بود بلکه می تواند بر چهره برند نیز تاثیر منفی داشته باشد. انتخاب گزینه هایی با قیمت مناسب اما با کیفیت، کاربردی و با دوام مهمترین موضوعی است که باید مدنظر قرار دهید.

نتیجه گیری

اگر قصد حضور در رویدادهای نمایشگاهی دارید برای اینکه بتوانید تاثیر بیشتری بر مخاطب خود داشته باشید، لازم است از هدایای مناسبی استفاده کنید. این هدایا علاوه بر ماندگاری بالا از برند در ذهن مخاطب می تواند به وفاداری او نیز منجر شود. شرکت آونگ زمان یکی از بهترین و البته باسابقه ترین شرکت های حرفه ای در زمینه طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی در کشور است که شما می توانید سفارشات خود را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره سفارش و خرید محصولات می توانید با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/2g7W
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.