بهترین دمنوش لاغری در خانه چیست ؟

0 1,278

دمنوش چای سبز ترکیبی، یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌های سفارشی برای کسانی است که به اقتضای شغل، شرایط جسمانی یا عادت‌های نامناسب سبک زندگی، تحرک بدنی کافی ندارند و از مشکل اضافه‌وزن رنج می‌برند.

این دمنوش که برگرفته از عصاره گیاهان دارویی همچون چای سبز، زالزالک و زیره است، اثرات ملینی آن موجب رفع اشتهای کاذب، کاهش احساس گرسنگی و بهبود مشکلات غددی خواهد شد. اگر شما نیز گمان می‌کنید که به این نوشیدنی گیاهی و تاثیرات آن بر کاهش وزن احتیاج دارید، همراه ما در این گفتار باشید.

دمنوش چای سبز ترکیبی ستین، جادویی برای رسیدن به تناسب اندام

کمتر کسی پیدا می‌شود که از چای سبز و تاثیرات باورنکردنی آن چیزی نداند. اگرچه استفاده از این ماده به اندازه چای سیاه متداول نشده اما هنوز هستند کسانی که با پایبندی به روش‌های اصولی مصرف آن، خود را از خواص دارویی و درمانی این محصول بی‌نصیب نمی‌گذارند.

دستیابی به تناسب اندام و لاغری، امروز برای خیلی از افراد یک رویای دست‌نیافتنی شده است. خیلی‌ها با پرس‌وجو و جست‌وجو در اینترنت به‌دنبال راهکارهایی برای تحقق‌بخشیدن به این رویا هستند. توصیه ما صرف دمنوش‌های چای سبز در کنار ورزش و افزایش تحرک فیزیکی است.

در این زمینه، دمنوش لاغری ستین، با بهره‌گیری موثر از دانش متخصصین طب سنتی و اساتید دانشگاه در حوزه تولید فراورده‌های طبیعی، تولید و عرضه می‌شود. پس اگر به‌دنبال محصولی هستید که زمان دستیابی شما را به لاغری سرعت و سهولت بخشد، ‌از دمنوش‌های ستین غافل نشوید.

دمنوش چای سبز ترکیبی ستین، چگونه وزن را کاهش می‌ دهد؟

یک ماده فعال زیستی به نام کافئین در چای سبز وجود دارد که با افزایش سوخت‌وساز و متابولیسم بدن، به تجزیه سلول‌های چربی پرداخته و موجب کاهش وزن می‌شود. تا امروز، مطالعات فراوانی بر روی این دمنوش لاغری صورت گرفت و همه آن‌ها گویای این موضوع هستند که چای سبز در کنار تمرینات ورزشی مکرر و پیروی از یک رژیم غذایی سالم، می‌تواند مجزه‌ای در لاغری شما باشد.

اگر نسبت به صحبت‌های ما و خواص لاغرکنندگی چای سبز شک دارید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مطلب، راجع‌به اثرگذاری ویژگی‌های این ماده مطالعه‌ای داشته باشید.

کاهش چربی در بدن با دمنوش چای سبز ترکیبی

برگ چای سبز، حاوی کافئین است. این ماده محرک در چربی‌سوزی و افزایش سوخت‌وساز بدن نقش پررنگی دارد. همچنین در برگ‌‌های این گیاه دارویی، مقادیر فراوانی از آنتی‌اکسیدان نهفته که ورود آن‌ها به جریان خون، سبب افزایش متابولیسم خواهد شد.

کاهش اشتها با چای سبز

دررابطه‌با این مورد پژوهش‌های زیادی صورت گرفته و نظرات به 2 دسته تقسیم می‌شوند. گروهی از افراد معتقدند که چای سبز تاثیر به‌خصوصی در اشتها ندارد و صرفا موجب افزایش چربی‌سوزی می‌شود و برخی نیز می‌گویند که این محصول با تاثیر بر اشتهای شما، مصرف کالری را کاهش می‌دهد.

به‌هرحال، آنچه که این مسئله را توجیح می‌کند، این است که شما می‌توانید دمنوش چای سبز را به‌عنوان یک میان‌وعده و نوشیدنی سالم مصرف کنید و با تامین آب بدن خود، از اشتهای کاذب پیشگیری به عمل آورید.

تجزیه سلول های چربی با ترکیبات فعال دمنوش چای سبز ترکیبی

در برگ چای سبز مقدار قابل‌توجهی ترکیبات فعال وجود دارد که روی برخی از هورمون‌های بدن مانند نوراپی نفرین اثر می‌گذارد. یکی از این ترکیبات فعال، آنتی‌اکسیدان است که با مهارکردن سطح هورمون‌های تجمع‌کننده چربی، به تجزیه سریع سلول‌های چربی کمک می‌کند و در این صورت، زمینه لاغری فراهم می‌شود.

آب ‌کردن چربی شکم و پهلو با چای سبز

تجمع سلول‌های چربی در ناحیه شکم و پهلو، تصویری آزاردهنده ساخته که زیبایی و اعتمادبه‌نفس را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. اگر می‌خواهید در کنار تمرینات ورزشی، مکمل سالمی داشته باشید که به رفع چربی‌های احشایی در اطراف اندام‌های داخلی‌تان کمک کند، دمنوش چای سبز گزینه ایده‌آلی خواهد بود.

میزان مصرف دمنوش چای سبز ترکیبی برای لاغری

اغلب افراد برای لاغرشدن، روی چربی‌هایی تمرکز می‌کنند که قابل دیده‌شدن هستند. بااین‌حال، همیشه چربی‌های اضافه‌ای هم اندام‌های داخلی ما را احاطه کرده‌اند که حمل آن‌ها می‌تواند فرد را در معرض مشکلات خطرآفرینی همچون بیماری‌های قلبی و دیابت نوع 2 قرار دهد.

اگر می‌خواهید برای رفع این مشکل قدمی بردارید، دمنوش چای سبز را در عادت غذایی روزمره خود جای دهید تا شاهد تاثیر شگفت‌انگیز آن در لاغری باشید. چه مقدار از این نوشیدنی می‌تواند برای کاهش وزن مطلوب باشد؟

مصرف استاندارد دمنوش چای سبز ترکیبی برای لاغری

نوشیدن 2 الی 3 فنجان از این دمنوش در طول روز معقولانه می‌رسد. البته ورزش و کنترل رژیم غذایی خود را نباید فراموش کنید. در غیر این صورت تاثیر چربی‌سوزی چای سبز خنثی خواهد شد. توصیه می‌کنیم که دراین‌باره حتما با متخصص تغذیه خود مشورت کرده و راهنمایی‌های لازم را برای مصرف میزان مناسب آن دریافت کنید.

بهترین زمان صرف دمنوش چای سبز ترکیبی برای لاغری

چای سبز مقداری کافئین در ترکیبات خود دارد. به همین دلیل توصیه می‌شود این نوشیدنی را در طول روز و اغلب صبح‌ها میل کنید. مصرف آن قبل از خواب، منجر به بی‌خوابی و اختلالاتی مانند سردرد، خستگی و کج‌خلقی خواهد شد. این موضوع امکان دارد به حمله اضطراب نیز منجر شود.

دلایلی که موجب محبوبیت خرید دمنوش چای سبز ترکیبی ستین شد

دمنوش چای سبز ستین، در واقع همان محصول لاغری دکتر بیز است که در بسته‌بندی‌هایی جدید وارد بازار شد. درحال‌حاضر کمتر کسی است که با برند دکتر بیز و فرآورده‌های طبیعی آن آشنایی نداشته باشد. با این‌که هر مکملی به موازات اثرات درمانی مطلوب خود ممکن است موجب پدیدارشدن عوارضی در فرد شود، اما ما به شما اطمینان می‌دهیم که چنین مسئله‌ای دررابطه‌با محصولات مرغوب و قابل اطمینان دکتر بیز صدق نمی‌کند.

شما با خرید دمنوش لاغری ستین، درصورتی‌که به طریقه صحیح مصرف آن پایبند باشید، ضمن تامین نیازهای تغذیه‌ای خود به‌واسطه مواد مغذی و معدنی موجود در این گیاه، مکملی خواهید داشت که شما را بدون هیچ‌گونه عوارضی به تناسب اندام می‌رساند.

دمنوش‌های چای سبز ستین، فرمولاسیونی ثابت دارند و درصد ترکیبات آن تغییر نمی‌کند. همچنین در آن‌ها از هیچ اسانس یا افزودنی‌های مصنوعی استفاده نشده و نوسان رنگ و عطرشان تقریبا مایل به صفر است. این موارد بیانگر سلامت و اصالت کالا خواهد بود.

ممنوعیت در زیاده‌ روی در مصرف دمنوش چای سبز ترکیبی ستین

به این فکر نکنید که هرچقدر بیشتر این دمنوش را مصرف کنید، زودتر و سریع‌تر به خواسته خود از لاغری خواهید رسید. مصرف بیش‌ازحد این داروی گیاهی باعث تجمع کافئین در بدن شده و عوارضی همچون تپش قلب (آریتمی)، روان‌پریشی و التهابات روده را در پی دارد.

همچنین با کاهش سطح پتاسیم خون، عارضه‌ای به نام هیپوکالمی را به‌وجود می‌آورد که طی آن انقباض‌های عضلانی و اختلال عملکرد پروتئین در بدن رخ می‌دهد. اگر در دوران بارداری به سر می‌برید، نوشیدن بیش‌ازحد دمنوش چای سبز، موجب سقط جنین یا نقص مادرزادی خواهد شد.

بنابراین؛ بهترین کار این است که برای پیشگیری از تداخل دارویی یا تشدید حساسیت‌های فیزیکی، با پزشکی باتجربه مشورت کنید تا به‌جای برخورداری از عوارض جدی این محصول، ارزش غذایی آن را درک کنید.

جمع‌بندی

دمنوش چای سبز ترکیبی ستین، یک نوشیدنی تسکین‌دهنده و سرشار از خواص اعجاب‌انگیز برای زیبایی پوست و مو، جوان‌سازی و رسیدن به لاغری و تناسب اندام است. اگر با هدف لاغری و افزایش سوخت‌وساز بدن‌تان مصرف این نوشیدنی را آغاز کرده‌اید، مطمئن باشید که درصورت مصرف مکرر و مرتب آن از فواید ویژه‌ای در سلامت و زیبایی ظاهرتان بهره‌مند خواهید شد.

اما از این مسئله هم غافل نشوید که هیچ نوشیدنی، غذا یا ورزش خاصی، به‌تنهایی موجب لاغری شما نمی‌شود. در واقع همه‌چیز به کلیتی از سبک زندگی‌تان بستگی دارد. سعی کنید تغذیه، تحرک، خواب و حتی وضعیت روحی خود را کنترل کرده تا نتیجه بهتری از این دمنوش دریافت کنید.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/dIRr
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.