اطراف تهران کجا ویلا بخریم؟

0 808

بسیاری از افراد دوست دارند برای سرمایه‌گذاری یا داشتن خانه‌ای عالی و زندگی در آن، منطقه‌ای را برای خرید ویلا انتخاب کنند که در عین داشتن امکانات رفاهی خوب، آب‌و‌هوایی عالی هم داشته باشد. اینکه بتوان چنین مکانی را پیدا کرد، چندان کار سختی نیست. از آنجایی‌که اطراف تهران، شهرک‌های مختلفی وجود دارد، می‌توان روی آن‌ها هم حساب باز کرد. این شهر‌ها اغلب به تهران نزدیک بوده و از این جهت، امکانات رفاهی این منطقه را شامل می‌شوند. حال این سوال پیش می‌آید که اطراف تهران کجا ویلا بخریم؟ در ادامه مناطق مناسبی برای خرید ویلا معرفی می‌شود.

مناطق خوش آب و هوای اطراف تهران برای خرید ویلا

استان تهران در اطراف خود شهر‌های بسیاری دارد که این مناطق هم همچون پایتخت، مزایای بسیاری را در خود جای داده‌اند. چنین نواحی با آنکه تمامی امکانات رفاهی پایتخت را ندارند، اما چیزی فراتر از آن را دارا هستند. زندگی در آب‌و‌هوایی مساعد خواسته هر فردی است. مناطق حومه این استان، خواسته‌تان از این لحاظ را ارضا می‌کنند. می‌توان از دماوند، پردیس، مهرآباد و بسیاری از نواحی دیگر به‌عنوان مناطقی نام برد که هم آب‌و‌هوایی عالی داشته و هم امکانات رفاهی خوبی را در اختیار افراد می‌گذارند.

اگر این منطقه‌ها از تهران کمی دور باشند، به‌تنهایی امکانات مناسبی را برایتان فراهم می‌کنند؛ اما اگر شهری همچون دماوند یا پردیس نزدیک تهران باشد، می‌توانید با خرید ویلا در دماوند، پردیس و … علاوه‌بر مزایای شخصی همان شهر، از امکانات پایتخت هم بهره‌مند شوید. هر‌کدام از این شهر‌ها ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی برای خرید ویلا یا خانه را در خود دارند. مهم‌ترین ویژگی در این زمینه، همان شرایط جوی، دور‌بودن از آلودگی هوا و همچنین آب‌و‌هوایی مطلوب و عالی است.

البته باید برای خرید ویلا در هر یک از این مناطق، دقت زیادی به‌خرج دهید؛ چون بسیاری از آن‌ها دارای فاز‌های مخصوص برای ویلا، خانه و زمین هستند. مشورت و کمک‌گرفتن در این حیطه می‌تواند برای شما بسیار موثر واقع شود.

دماوند

خرید ویلا در دماوند یکی از بهترین گزینه ها می‌باشد. دماوند یکی از شهرستان‌های اطراف تهران است که تاریخچه غنی دارد. مدت زیادی از بنا‌شدن این ناحیه می‌گذرد و به همین دلیل می‌توان گفت که شهرک‌های بسیاری را در خود جای داده است. برای آنکه بتوان بهترین ویلا را در دماوند پیدا کرد، لازم نیست منطقه یا شهرک خاصی را مورد جست‌و‌جو قرار داد؛ چون دماوند در هر بخش خود آب‌و‌هوایی عالی دارد. طبق همین خصوصیات، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند در این منطقه زمین یا ویلا خریداری کرده و آن را اجاره دهند، یا حتی خودشان در آن زندگی کنند.  از آنجایی‌که دماوند ناحیه‌ای توریستی است، اجاره روزانه ویلا در دماوند، کاری بسیار معقول و روش سرمایه‌گذاری عالی است.

پردیس

اگر می‌خواهید ویلایی که می‌خرید هم در ناحیه‌ای خوش آب‌و‌هوا بوده و هم زندگی و پیشرفت در آن به‌خوبی حس شود، کافی است پردیس را انتخاب کنید. این شهر که در شرق تهران قرار دارد، فاصله زیادی با آن نداشته و اگر محل کار‌تان هم در تهران است، می‌توانید در ویلای پردیس خود زندگی کرده و مسافت کمی را برای رفتن به محل کار خود طی کنید. در‌واقع، با انجام این کار به سلامتی خود اهمیت زیادی داده‌اید؛ چراکه تهران از لحاظ آلودگی به‌عنوان یکی از آلوده‌ترین شهر‌ها شناخته می‌شود.

پردیس دارای بیش از 4000 هکتار وسعت بوده که با این اندازه به افراد زیادی اجازه سکونت می‌دهد. پردیس به‌عنوان یکی از شهر‌های در حال پیشرفت شناخته می‌شود؛ از این جهت می‌توانید با خرید و فروش ویلا در پردیس ، سرمایه‌گذاری کرده و از این فرصت طلایی بهره ببرید.

مهرآباد

شهرک مهرآباد زیر‌مجموعه دماوند قرار گرفته و از این جهت می‌توان بسیاری از ویژگی‌های دماوند را به آن نسبت داد. مهرآباد از لحاظ موقعیت جغرافیایی در 3 کیلومتری جنوب رودهن قرار دارد. فاصله آن با تهران از سمت شرق، 32 کیلومتر است. از آنجایی‌که این ناحیه در دست تکمیل بوده و هنوز بسیاری از بخش‌های رفاهی آن کامل نشده‌اند، می‌توانید خرید ویلا در آنجا را با قیمتی مناسب رقم بزنید. البته طبق همین مسئله، اگر قصد‌تان از خرید سرمایه‌گذاری باشد، می‌توانید چشم‌اندازی روشن به سمت آینده داشته باشید.

در‌واقع، مهرآباد یک شهر نبوده و روستایی با جمعیت نه‌چندان زیاد است. داشتن ویلایی محشر در یک روستا با آب‌و‌هوایی مطبوع، می‌تواند اوقات فراغت‌تان در آخر هفته‌ها را به بهترین شکل ممکن سپری کند. در ضمن با خرید ویلا در این ناحیه، از طریق اجاره روزانه ویلا در مهرآباد نیز می‌توانید به خوبی کسب درآمد کنید.

اجاره ویلا در اطراف تهران

اغلب افراد ترجیح می‌دهند ویلایی را در مناطق اطراف تهران خریداری کرده و پس از مدتی آن را به فروش رسانده یا اجاره دهند. این کار از لحاظ سرمایه‌گذاری، کار بسیار معقول و پر‌سودی به‌حساب می‌آید. البته برای رسیدن به سود و انتخاب سرمایه‌گذاری درست، شرط‌های مختلفی وجود دارد که یکی از اصلی‌ترین‌های آن، انتخاب مکان مناسب است. برای آنکه بتوانید ویلایی که خریداری کرده‌اید را اجاره دهید، باید فاز مناسب ویلا‌ها و خانه‌ها در شهرک مد‌نظر خود را پیدا کنید.

از آنجایی‌که نمی‌توانید در مورد تمامی این مسائل اطلاعات کافی داشته باشید، املاک امرتات اینجا است که اطلاعات مفیدی را در اختیار‌تان قرار دهد.

سخن پایانی

تهران در اطراف خود شهر‌های بسیاری را جای داده که اغلب آن‌ها همچون: دماوند، پردیس و مهرآباد آب‌و‌هوایی بسیار خوشایند و عالی دارند. خرید ویلا در این منطقه‌ها یکی از معقول‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری یا حتی زندگی‌کردن است. اکثر این نواحی هم امکانات رفاهی تهران را داشته و هم خوش آب‌و‌هوا هستند. حال که پاسخ خود به این سوال که در اطراف تهران کجا ویلا بخریم را پیدا کردید، می‌توانید به سایت amlakemertat.com مراجعه کرده و انواع ویلاهای قیمت مناسب و لوکس استخردار را مشاهده نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/VXpa
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.