برجسته کردن گونه بدون عمل جراحی و آرایش

0 590

یکی از مهم ترین مواردی که جزء زیبایی های صورت که بانو محسوب می شود داشتن گونه های برجسته می باشد . روش های زیادی وجود دارد که گونه های شما برجسته شود که یکی از آن ها عمل های جراحی می باشد اما همانطور که می دانید عمل های زیبایی نیز عوارض های زیادی را نیز به همراه دارد. اما روش های طبیعی نیز برای برجسته کردن گونه ها نیز وجود دارد.

روش های طبیعی برای داشتن گونه هایی برجسته و زیبا 

داشتن صورت چاق و تپل زیبایی شما رو چندان می کند چرا که چین و چروک های صورت شما را کمتر نشان می دهد بنابراین صورت های لاغر سن شما را نیز بیشتر نشان می دهد چرا که گونه های شما حالت تو رفتگی دارد و بافت چربی های شما نیز کاهش می باید و پوست شما چروک نشان می دهد .

برجسته سازی گونه ها با روش های طبیعی و بدون آرایش

چاق بودن صورت ها بیشتر در بچه های خردسال دیده می شود به همین دلیل صورت آن ها از زیبایی خاصی برخوردار است . به بیانی دیگر چاق بودن صورت به معنای اضافه بودن چربی ها صورت نیست . برای رسیدن به این مرحله می توانید با استفاده از روش های طبیعی و درمان های خانگی به صورتی چاق و زیبا دست پیدا کنید .

معجزه گلاب در سلامت پوست
برجسته کردن گونه با ترکیب گلاب و گلیسیرین

یکی از ترکیبات فوق العاده ترکیب گلاب و گلیسیرین می باشد که تاثیرات فراوانی را ایفا می کند از جمله این فواید می توان به چاق شدن صورت نیز اشاره کرد . از دیگر فواید این ترکیب خاصیت مرطوب کنندگی است که پوست شما از طراوات بالایی برخوردار می شود .

گلاب و گلیسیرین را با یک دیگر مخلوط کنید و هر شب ترجیحا قبل از خواب بر روی گونه های خود بمالید و بگذارید تا صبح روی صورت شما بماند و صورت خود را با آب گرم شست وشو دهید .

ترکیبی که گفته شد پوست شما را تقویت می کند و پوست شما را مرطوب نگه میی دارد .لز این روش به صورت متداول استفاده کنید تا صورت شما چاق و گونه هایتان نیز برجسته می شود .

خواص پاپایا چیست؟ 34 خاصیت جادویی پاپایا برای سلامتی و پوست و مو
برجسته کردن گونه با عسل و پاپایا

یکی از موادی که سبب می شود پوست شما به طور مدام مرطوب باشد استفاده کردن از عسل می باشد . آنتی اکسیدان هایی که در عسل ها وجود دارد سبب می شود تا مشکلات پوستی شما را نیز به حداقل می رساند و منافظ پوست شما را باز می کند .

شما باید این مایع مقوی را با میوه پاپایا ترکیب کنید که به شکل خمیر در می آید و شما این خمیر به گونه های خود بمالید و اجازه دهید که حدود 10 تا 15 دقیقه روی صورتان بماند و سپس آن با آب گرم شست و شو دهید . بهتر است که این روش ها را امتحان کنید و از عمل های زیبایی نیز استفاده نکنید .

فواید آلوئه ورا” | خواص بی نظیر آلوئه ورا برای زیبایی پوست
برجسته کردن گونه با آلوئه ورا

آلوئه ورا از جمله گیاهانی است که برای از بین بردن جوش های صورت نیز مورد استفاده قرار می گیرد و پوست شما را شفاف و روشن می کند . علاوه بر تمامی این ها آلوئه ورا خواص دیگری از جمله منقبض کننده و سفت کننده پوست نیز می باشد که این موضوع سبب می شود که از لاغری پوست شما نیز جلوگیری می شود .

همچنین برخی از تحقیقات نشان می دهد آلوئه ورا سبب می شود که کلاژن های پوست نیز افزایش پیدا کند و پوست شما را بسیار زیبا تر و شفاف تر نشان می دهد . شما می توانید ژل های آلوئه ورایی که در بازار موجود هست را خریداری کنید و روزانه حدود 10 تا 15 دقیقه روی گونه های خود ماساژ دهید .

سپس مدتی به صورت خود دست نزنید و سپس آن ها را با آب گرم شست و شو دهید . این کار را در روز دوبار انجام دهید .

آشنایی با خواص شنبلیله
برجسته کردن گونه با شنبلیله

شنبلیله از دیگر مواردی هست که سرشار از مواد غنی شده ویتامین ها و همچنین آنتی اکسیدان ها می باشد که از رادیکال های آزاد جلوگیری می کند و به این ترتیب پوشت شما را نرم و لطیف می کند .

شما باید یک قاشق چایی خوری پودر شنبلیله را با آب مخلوط کنید و عصاره غلیظی را درست کنید و آن را به صورتان بزنید و به نرمی ماساژ دهید . در این مورد نیز شما باید حدود 10 تا 15 دقیقه نیز صورت خود را ماساژ دهید و سپس آن را آب ولرم شست و شو دهید . این عصاره رو دو بار در روز استفاده کنید .

روغن زیتون فرابکر بابو رودبار - فروشگاه ارگانیک خاتمی | فروشگاه ...
برجسته کردن گونه با روغن زیتون

روغن زیتون یکی از مایعاتی است که اگر شما آن ها را روی صورت خود بمالید پوست شما را بسیار نرم و لطیف می کند چرا که خاصیت مرطوب کنند گی دارد . به دلیل بالا بودن میزان چربی تنها کافی است که شما یک قاشق چایی خوری را روی صورت خود بمالید و آن را حدود 10 الی 15 دقیقه روی صورت خود ماساژ دهید و سپس آن را با آب گرم شست وشو دهید .

نکات مفید درباره میوه سیب- اخبار اجتماعی - اخبار تسنیم - Tasnim
برجسته کردن گونه با گوشت میوه سیب

گوشت میوه سیب به شما این امکان را به وجود می آورد که شما صورتی چاق تری نسبت به قبل داشته باشید بنابراین شما باید سیب را در اب بجوشانید و سپس آن را له کنید . سیب های له شده را هر روز صبح زمانی ک از خواب بیدار می شوید روی صورت خود قرار دهید و به نرمی روی گونه هایتان ماساژ دهید .

برجسته کردن گونه با نوشیدن آب کافی

زمانی که شما در روز آب فراوانی بنوشید سبب می شود تا صورت شما بسیار چاق و تپل شود . آب در زندگی روزمره ما اهمیت های فراوانی را دارد .

آموزش یوگای صورت، برای جوانی پوست | مجله نی نی سایت
برجسته کردن گونه با یوگای صورت

یوگای صحیح سبب می شود تا پوست شما به آرامش زیادی دست پیدا کند و سبب شود تا به تولید کلاژن و الاستین شود و گونه های شما فرم زیبایی را به خود بگیرند و از لاغر نشان دادن صورت شما نیز جلوگیری می کند بنابراین شما دو انگشت سبابه را به درستی روی برجستگی گونه های خود حرکت دهید . شما این حرکت ها را چند بار در روز انجام دهید تا به نتیجه مطلوب خود دست پیدا کنید .

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/hVOqh
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.