نمای دیدنی شیراز از پنجره هتل بزرگ شیراز

بسیاری از شما شیراز را با تخت جمشید، حافظیه و درختان بهار نارنج می‌شناسید. این شهر زیبا و دوست‌داشتنی هر سال میزبان تعداد زیادی گردشگر از سراسر ایران است. گردشگرانی که یکی از جذاب‌ترین شهرهای ایران را برای گردش و استراحت انتخاب کرده‌اند. افزایش تعداد گردشگران در این شهر باعث شده است که آوازه هتل‌های شیراز در گوش همگان بپیچد.

0 436

بسیاری از شما شیراز را با تخت جمشید، حافظیه و درختان بهار نارنج می‌شناسید. این شهر زیبا و دوست‌داشتنی هر سال میزبان تعداد زیادی گردشگر از سراسر ایران است. گردشگرانی که یکی از جذاب‌ترین شهرهای ایران را برای گردش و استراحت انتخاب کرده‌اند. افزایش تعداد گردشگران در این شهر باعث شده است که آوازه هتل‌های شیراز در گوش همگان بپیچد.

هتل بزرگ شیراز یکی از هتل‌های بسیار خوب این شهر است که توانسته محبوبیت زیادی در میان مسافران پیدا کند. این هتل پنج ستاره امکانات رفاهی کاملی دارد و جزو یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت خانوادگی در شیراز محسوب می‌شود.

نمای دیدنی شیراز از پنجره هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز کجاست؟

هتل بزرگ در دروازه ورودی شمال شهر شیراز یا همان دروازه قرآن معروف قرار دارد. این هتل جزو اولین ساختمان‌هایی است که مسافران در هنگام ورود به شهر شیراز آن را می‌بینند. ساختمان هتل که از دور شبیه به یک کشتی است از چند صد متر آن‌طرف‌تر خودنمایی می‌کند. همچنین این هتل پنج ستاره دسترسی بسیار خوبی به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری مشهور شیراز دارد.

برای مثال فاصله حافظیه تا هتل حدود 10 دقیقه است و با کمی پیاده‌روی نیز می‌توانید به باغ جهان‌نما بروید. فاصله هتل تا فرودگاه شهید دستغیب شیراز هم زیاد نیست و با تاکسی کم‌تر از 15 دقیقه در مسیر خواهید بود.

چرا در هتل بزرگ شیراز اقامت کنیم؟

هتل پنج ستاره شیراز در سال 1392 افتتاح شد. این هتل حدود یک دهه است که به بهترین شکل‌ ممکن از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. درصد بالای رضایت مسافران از اقامت در این هتل به خوبی نشان‌دهنده کیفیت خدمات و امکانات هتل شیراز است. از جمله دلایل محبوبیت این هتل پنج ستاره می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

استخر هتل بزرگ شیراز

تنوع اتاق‌ها و سوئیت‌ها

در این هتل 158 واحد اقامتی وجود دارد. ظرفیت هتل نیز حدود 350 نفر است. شما می‌توانید در این هتل از میان اتاق‌ها و سوئیت‌های مختلفی مانند دوتخته دبل، دوتخته تویین، سوئیت کانکت و… یکی را با توجه نیازهایتان رزرو کنید. در همه اتاق‌های نیز امکاناتی مانند تلویزیون، کمد لباس، چای‌ساز، مبلمان، اینترنت پرسرعت، صندوق امانات و … وجود دارد. همچنین برخی از سوئیت‌های این هتل یک تراس بزرگ دارند. این سوئیت‌ها انتخاب بسیار خوبی برای افرادی هستند که می‌خواهند چند روز اقامت در محیطی آرام با چشم‌اندازی زیبا از شهر شیراز را تجربه کنند.

کافی‌شاپ‌های هتل

در هتل بزرگ شیراز سه کافی‌شاپ بزرگ و دو کافی‌شاپ کوچک در مجموعه ورزشی آقایان و خانم‌ها فعال است. کافی‌شاپ شیراز اسکای در بالاترین طبقه هتل قرار دارد. این کافی‌شاپ یکی از زیباترین کافی‌شاپ‌های شهر شیراز است. شما می‌توانید از این کافی‌شاپ چشم‌انداز بسیار زیبایی از شهر شیراز را ببینید.

اگر دنبال یک کافی‌شاپ خاص برای قرارهای دوستانه‌تان هستید؛ کافی‌شاپ اسکای شیراز می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. به جز شیراز اسکای یک کافی‌شاپ در لابی و یک کافی‌شاپ دیگر هم در طبقه ششم قرار دارد. شما می‌توانید در این کافی‌شاپ‌ها انواع نوشیدنی‌های خوش‌طعم و دسرهای لذیذ را سفارش دهید.

کافی‌شاپ‌های هتل

رستوران‌های متنوع

رستوران ایرانی، رستوران ایتالیایی و رستوران گردان سه رستورانی هستند که در هتل شیراز قرار دارند. ویژگی‌های هر کدام از این رستوران‌ها باعث شده است که بسیاری از شهروندان شیرازی هم برای صرف غذا یکی از این رستوران‌ها را انتخاب کنند. رستوران ایرانی هتل در طبقه چهارم قرار دارد. منوی این رستوران بسیار کامل است و شما می‌توانید انواع غذاهای اصیل و سنتی ایرانی را در آن سفارش بدهید. همچنین انواع سالاد، پیش‌غذا و دسرهای خوش‌طعم نیز در رستوران ایرانی هتل سرو می‌شوند.

این رستوران یک لژ خانوادگی هم دارد. لژ خانوادگی رستوران ایرانی هتل شیراز، حریم خصوصی و آرامش بیش‌تری را برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید در هنگام غذا خوردن در لژ خانوادگی از تماشای مناظر اطراف لذت ببرید. رستوران ایتالیایی هم در طبقه چهارم قرار دارد. در این رستوران انواع و غذاهای ایتالیایی پرطرفدار سرو می‌شود. همچنین رستوران حدود 170 نفر ظرفیت دارد بنابراین شما می‌توانید برای میهمانی‌های کوچک و خانوادگی‌تان نیز این رستوران را انتخاب کنید.

رستوران گردان در طبقه پنجم هتل قرار دارد. این رستوران جزو اولین رستوران‌های گردان در ایران است. اگر قصد اقامت در هتل بزرگ را دارید؛ برای یک‌بار هم که شده برای صرف ناهار یا شام این رستوران را انتخاب کنید. صرف غذا در این رستوران تجربه جذابی برای شما خواهد بود.

امکانات جانبی هتل

امکانات هتل بزرگ شیراز به یک یا دو مورد ختم نمی‌شود. برای مثال دو مجموعه ورزشی مجهز در این هتل وجود دارد. یکی از آن‌ها متعلق به خانم‌ها است و مجموعه دیگر برای استفاده آقایان طراحی و ساخته شده است. در این مجموعه‌های ورزشی، استخر، سالن ماساژ و سالن بدن‌سازی وجود دارد. علاوه بر مجموعه‌های ورزشی، تعدادی سالن بزرگ و کوچک برای برگزاری مراسم‌ خانوادگی و همایش‌های مختلف در نظر گرفته شده است. در قسمت لابی هتل هم فروشگاه‌های مختلفی وجود دارند. این فروشگاه‌ها برای خرید سوغاتی انتخاب خوبی به‌حساب می‌آیند. پارکینگ طبقاتی، لاندری و پذیرش 24 ساعته هم از دیگر خدمات هتل پنج ستاره شیراز هستند.

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/JzWe
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.