همسریابی آنلاین رایگان + صیغه و ازدواج موقت فقط با 50 هزار تومان!؟

94 12,101

همسریابی آنلاین رایگان + صیغه و ازدواج موقت فقط با 50 هزار تومان؟!

ازدواج موقت,صیغه و ازدواج موقت,ازدواج موقت تهران,ازدواج موقت اصفهان,ازدواج موقت مشهد,ازدواج موقت نگار

 

ازدواج موقت ازدواج و صیغه ازدواج موقت تهران ازدواج موقت اصفهان ازدواج موقت مشهد ازدواج موقت نگار ازدواج موقت ایرانیان ازدواج موقت حافظون ازدواج موقت شیراز ازدواج موقت قم ازدواج موقت ساعتی آیا میدانید هیچ کدام از این سایت های همسریابی مجوز قانونی ندارند ؟

 

صیغه و ازدواج موقت

 

این کلمات اولین کلماتی است با جستجو در گوگل متوجه داستان می شود..مطلبی که خبرگزاری ایسنا اماده کرده توجهتون رو جلب می کنیم

 

صیغه و ازدواج موقت شاید باورتان نشود اما در همین کشور خودمان می‌شود با مراجعه به یک سایت به عنوان متقاضی «ازدواج یک ساعته» ثبت نام کرد، عجیب‌تر اینکه وقتی به سایت مراجعه می‌کنید با عباراتی مثل این در خوداظهاری برخی از زنانی که پیشتر ثبت‌نام کرده‌اند مواجه می‌شوید: خانم 39 ساله، عالی، رنگ پوست سفید، سالم، با تناسب اندام عالی و جذاب، با قد… و وزن

 

در این میان اظهارات زنی 24 ساله نیز جالب است که تنها مایل به ازدواج یک ساعته با مردان 50 سال به بالاست و می‌گوید که تحصیل کرده و متشخص است.

 

به گزارش ایسنا،‌ تنها کافی است که کلمه «صیغه» را در یکی از موتورهای جستجوگر سرچ کنید و بعد از ثانیه ای با حجم زیادی از مطالب روبرو می شوید، برای باز کردن برخی از این سایت ها باید زحمت «ران» کردن فیلترشکن را به خود داد که عمدتا نیز بدون استفاده از نرم افزارهای تسهیل کننده باز می شوند و جالب است که عمده آنها شما را به استفاده از اینگونه ازدواج ها تشویق می‌کنند،‌ ازدواج های مقطعی و حتی یک ساعته! روابطی آنقدر کوتاه و برپایه پول؛ که به سختی می‌توان نام ازدواج بر آن نهاد. به سراغ یکی از این سایت‌های ترویج کننده پدیده صیغه و متعه می رویم؛ نمای سایت که با قرار دادن اسامی خداوند رنگ و بوی عرفانی به خود گرفته، در وهله اول سبب می شود که شما این سایت را نسبت به سایر سایت ها تافته جدا بافته بدانید، اما بررسی کلی سایت نظرتان را تغییر خواهد داد.

 

همسریابی آنلاین رایگان

 

این سایت براساس مطالب مندرجه از سالروز مبعث پیامبر تاکنون بیش از 100 بار مورد حمله بزرگ DDOS قرار گرفته است اما همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند و تنها با قطع و وصل‌ شدن‌های مداوم موجب به زحمت افتادن طرفدارانش شده است. گردانندگان این سایت قطع و وصل‌شدن را نشانه مظلومیت خود می‌دانند و معتقدند این قطع و وصل شدن‌شان نشانه حقانیت فعالیت محسوب شده و برای آن چیزی که خودشان «کوری چشم کافران» نام نهادند، با تلاش‌های شبانه‌روزی تیم فنی، حملات احتمالی آتی نیز خنثی می‌شود. دامنه این سایت CF است که هر روز زحمت فیلترشدنش برعهده یک سازمانی می افتد اما دست اندرکاران سایت تنها با اضافه کردن یک عدد به آدرس‌ سایت، این امکان را به طرفدارانشان می دهند تا بدون استفاده از هرگونه فیلترشکن به محتوای سایت دسترسی پیدا کنند.

 

صیغه و ازدواج موقت با اینکه بنابر گفته گردانندگان این سایت، محتوای این صفحه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است، اما در بخشی از این سایت آمده است که این سایت «فقط فتوای کتبی مراجع اعظام تقلید جهان تشیع (مجوز شرعی) را کسب و هیچ‌گونه مجوزی از هیچ نهاد قانونی جز قانون اساسی، قانون مدنی و قانون حمایت از خانواده ندارد، لذا فعالیت این سایت به استناد ماده 21 قانون حمایت از خانواده، ماده 223 قانون مجازات اسلامی و براساس ماده 1071 و 1075 قانون مدنی ایران است.»

 

ازدواج موقت,صیغه و ازدواج موقت,ازدواج موقت تهران,ازدواج موقت اصفهان,ازدواج موقت مشهد,ازدواج موقت نگار

 

این سایت در دو بخش ازدواج موقت یک ماهه و ازدواج موقت ساعتی به فعالیت خود ادامه می‌دهد که افراد تنها با ارائه پیامک شامل شماره فیش واریزی و ساعت آن به جمع متقاضیان وارد می‌شوند. مدیریت سایت را براساس آن چیزی که خودشان درج کرده‌اند، فردی به نام «ف.ش» که از قضا کارشناس حقوق قضایی نیز هست، برعهده دارد، حق معارفه در این سایت بین 50 تا 200 هزار تومان است و براساس آن چیزی که قید شده، این پول جهت تنظیم ملاقات و در ابتدا اخذ می‌شود و این هزینه‌ها تنها برای افزایش ضریب امنیت سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

مسوول پیگیری و ارتباط با علاقه‌مندان را زنی متاهل و حدودا 50 ساله برعهده دارد که تنها در ساعت کاری مشخصی اقدام به پاسخگویی و ثبت‌نام از متقاضیان می‌کند، به صدایش که نمی خورد زنی 50 ساله باشه و بیشتر به نظر می رسد دختری 20ساله پاسخگوی ما است، به عنوان یک متقاضی و نه یک خبرنگار با او تماس گرفتیم و این زن در وهله اول با سوالی ما را شرمنده کرد:«شما متقاضی ازدواج یک ساعته هستید یا یک ماهه؟» و هنگامی که سردر گمی ما را فهمید گفت که برحسب تجربه اش پیشنهاد می کند تا در مرحله اول ازدواج یک ساعته و در صورت تمایل یک ماهه را تجربه کنیم»

 

سایت ازدواج موقت

 

صیغه و ازدواج موقت او می گوید مدل ثبت نام برای زنان و مردان در سایت موجود است و باید طبق مدل ارئه شده ثبت نام کنیم؛ او در مورد تامین مسکن سوال می پرسد و هنگامی که متوجه می شود مسکنی برای ازدواج های یکساعته موجود نیست می گوید نگران نباشید می توانید از مسکن سایت استفاده کنید و هنگامی که در مورد مسکن سایت از او می پرسم می گوید که بنده مسئول ثبت نام و پاسخگویی به سوالات هستم و در مورد مسکن و آزمایشاتی که باید انجام دهید واحد هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت!

 

صیغه و ازدواج موقت در ایران ؟

 

از او در مورد قانونی بودن و مجوزهای این سایت می پرسم و او که به نظر از سوال های به قول خودش غیرمعمول من خسته شده بود می گوید ما در حال حاضر مجوز قانونی نداریم اما ما برابر شرع فعالیت می کنیم. خانم«ی» در مورد استقبال از این سایت نیز در حالی که به وضوح می شد متوجه لبخندش شوی از استقبال چشم گیر آقایان سخن می گوید و با اشاره به عدم استقبال زنان می گوید که زنان به دلیل مشکلات عرفی و سلیقه ای کمتر به اینگونه ارتباطات رغبت نشان می دهند اما مردها راحت تر هستند.

 

او در مورد چرایی واریز هزینه اولیه برای تعیین قرار که از 50 تا 200هزار تومان است می گوید که این هزینه ها با توجه به شئونات زنان در نظر گرفته می شود و در اصل فیلتری برای کاهش آمار افراد مزاحم است تا افرادی که واقعا خواهان هستند به مراحل بعدی وارد شوند. با اینکه شماره کارت اختصاص داده شده به متقاضیان در داخل کشور و متعلق به یکی از بانک‌های دولتی است اما پیگیری‌های خبرنگار ما در این رابطه نتیجه‌ای نداشت و با اینکه در خلال پیگیری‌های ما از مسوولان پلیس آدرس این سایت برای بیست‌ونهمین بار نیز فیلتر شد اما پلیس اعلام کرد تاکنون پرونده شکایتی از این سایت واصل نشده است!

 

صیغه و ازدواج موقت او در حالی تعیین مهریه را فیلتر مزاحمان می داند که تعیین میزان مهریه بانوان با توجه به سن، زیبایی، تحصیلات و… و با لحاظ نمودن نظر کارشناس سایت!، انجام می‌گیرد و زنان متقاضی این ثبت‌نام نیز حتما باید مطلقه یا بیوه بوده و با ارسال تصویر شناسنامه خودشان صداقت خود را نشان دهند.دختران دوشیزه در این سایت پذیرش نمی‌شوند و ارائه خدمات به بانوان تمامی ادیان انجام می‌گیرد اما در مورد آقایان نیز شرایط ویژه‌ای مدنظر است، چراکه متاهلین مجاز به ثبت‌نام در این سایت نیستند مگر با ارائه دلیل موجه و همچنین آقایان برای ثبت‌نام ماهانه باید از موقعیت اجتماعی و تمکن مالی خوبی برخوردار باشند.

 

سایت همسریابی موقت

 

ازدواج موقت,صیغه و ازدواج موقت,ازدواج موقت تهران,ازدواج موقت اصفهان,ازدواج موقت مشهد,ازدواج موقت نگار

 

صیغه و ازدواج موقت با اینکه پلیس همواره نسبت به فعالیت سایت های همسریابی و این گونه سایت ها هشدار داده است اما بنظر می رسد جذابیت حضور و استفاده از محتوای این گونه سایت ها آنقدر زیاد است که نه تنها مسایل مالی بلکه مسایل غیر اخلاقی احتمالی نیز راه را برای علاقمندانش ناهموار نمی‌کند و جای سوال است چرا این سایت شاکی حقیقی یا حقوقی نداشته و چرا گامی برای برخورد با اینگونه سایت‌ها با وجود ارائه شماره حساب متعلق به یک بانک دولتی، برداشته نمیشود؟

 

همسریابی آنلاین رایگان + صیغه و ازدواج موقت فقط با 50 هزار تومان؟!

3.4/5 - (133 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/9trr
ممکن است شما دوست داشته باشید
94 نظرات
  1. azerr85 می گوید

    من صیغه ای یک ساعتی می‌خواستم ولی در این سایت شما چننین چیزی یافت نشد.

    1. رامین می گوید

      سلام بچه کجای

    2. علی می گوید

      اسمه شما

    3. امین می گوید

      اهل کجایی من هم صیغه ای یک ساعتی میخوام بیا اینم شماره تماسم امین هستم ۰۹۲۲۳۰۱۹۷۱۸ بزنگ

  2. امیرعلی می گوید

    متن و پیام شما به نمایش درآید

  3. امیرعلی می گوید

    متن و پیام شما به نمایش درآید.بله

  4. محمد می گوید

    نداشتن امکانات ازدواج دائم

  5. علی می گوید

    علی. 30

  6. ناشناس می گوید

    هادی28

  7. شقایق می گوید

    باتشکر از مدیر سایت

    1. ناشناس می گوید

      سلام

      1. ناشناس می گوید

        سلام

    2. رامین می گوید

      سلام

    3. مرداد می گوید

      سلام

    4. پرویز می گوید

      سلام خوبی

      1. ناشناس می گوید

        سلام یک خانم 30ساله هستم

        1. ناشناس می گوید

          سلام امیر هستم ۳۱ ساله خانم مهربون میخوام واسه صیغه حلال

    5. ناشناس می گوید

      سلام حال خوبی

    6. حمید می گوید

      سلام وقتتون بخیر

      1. ناشناس می گوید

        منم خانم ۳۰به بالا میخام

    7. احسان می گوید

      سلام

    8. ناشناس می گوید

      سید حسن

    9. امیرحسین می گوید

      متن و پیام شماسلام شقایق خانم خوبین

    10. ناشناس می گوید

      سلام خوبی

    11. ناشناس می گوید

      شقایق جان مشتاق اشنایی

    12. محمد می گوید

      ۰۹۱۳۰۰۵۳۵۷۶شماره تماس بگیرید

  8. سعید می گوید

    همدم میخواهم سعید18

  9. سعید می گوید

    سلام

    1. ناشناس می گوید

      واقعاخرید

  10. مسعود می گوید

    سلام

  11. محسن می گوید

    سلام

    1. سعیدشفیعی می گوید

      سلام ببخشید منم مجردم دنبال خانم خوب بامرام خوش اخلاق باشه بین۳۵تا۴۰سال باشه منتظرم جوابتان هستم مرسی.

  12. مهدی می گوید

    سلام

  13. ناشناس می گوید

    ازدواج موقت

    1. علی می گوید

      آره‌

    2. فرهاد می گوید

      سلام

    3. رضا می گوید

      خودتان گذاشتید سرکار زن کجابود بود به منم بگین

  14. محمد می گوید

    سلام

  15. سید می گوید

    سلام

  16. نیما می گوید

    سلام

  17. بهرام می گوید

    سلام

  18. رضا می گوید

    گزینه هاتون ،زیاد نیستن

  19. رامین می گوید

    سلام

  20. ناشناس می گوید

    ایاپسر کی هنوز ازدواج نکرده می تواند صیغ کند

    1. ناشناس می گوید

      من

    2. بهنام ۲۸ ساله می گوید

      سلام حال شما ی خانم نازهندی بیادش شکل شبیه هنریا باشها از گلپایگان.

  21. رضا می گوید

    سلام

  22. مصطفی می گوید

    سلام

  23. کامرانک می گوید

    لطفا یک نفر بهم معرفی کنیدصیغه یک ساعت

  24. سعیدصبوری می گوید

    سلام ازتبریز یاتهران یک خانم صیغه ای ازسن 20الی40میخوام موقتی

  25. ارمین می گوید

    سلام

  26. الیاس می گوید

    باتشکر

  27. ناشناس می گوید

    ارش

  28. سیدمحمد موسوی مرام سن 39سال دارم و مجرد هستم و ازدواج نکردم می گوید

    سلام هلا من از کجا باید با شما آشنا بشم

    1. عای می گوید

      اکر.خانم.باشد.خیای.خوب.میشود.برای.دوستی.وازدواج

  29. کامی می گوید

    09010525929 سال نو مبارک

  30. مرتضی می گوید

    صیقه میخاستم

  31. نیما می گوید

    سلام نیما هستم زن۱۸/۳۵برای صیغه ساعتی

    1. رضا می گوید

      بابامنم سلام هست کسی سیقه بشه خدایش بدجور چشمامون درامد اگر هس لطف بکنید شمارشو بدید

  32. ممد می گوید

    سلام صیغه یک ساعته میخاستم

  33. محسن می گوید

    سلام صیغه یک ساعته میخاستم

  34. کیوان می گوید

    سلام عالی اگه کسی هس برای صیقه تماس بگیره بچه خوزستان باشه ۰۹۳۰۵۴۵۵۶۰۴درخدمتم

  35. امیرحسین می گوید

    Amirhoseyn4308 پیج منه من امیر حسینم ۳۲. سال خوش تیپه هیکلمم خوبه خانم بین ۲۰ تا ۳۰ کسی اگر بود بیاد پیوی تاحرف بزنیم

  36. عبدالله می گوید

    خانمی درحد ۳۰ تا ۴۰ ساله بیاد با هم حرف بزنیم

  37. علی می گوید

    سلام
    من علاوی ہستم از عراق آمدم
    لطفاً در قم یک خانوم معرفی کند صیغہ ساعتی

  38. مالک مردادنیا می گوید

    سلام من ۳۳ سال دارم از مشهد هستم یک بار ازدواج کردم طرف مقابلم مشکل روحی روانی داشت جدا شدم الان قصد دارم با یک خانوم مهربون خوش اخلاق برای صیقه موقت تا اشنا بشیم اگه تفاهم رسیدیم صیقه داعم کنیم ؟ میخواستم چند نفر بهم معرفی کنید

  39. ک...ز می گوید

    درودبرشرف کسی که این سایت واین کارسیغه وانجام میدهد چون این کارعامل فسادو کم می کند بازهم درودبرشرفتون .ازطرف ک

  40. ناشناس می گوید

    ۰۹۹۲۰۱۶۵۶۹۱رنگ مو مشکی رنگ چشم میشی قد۱۷۰وزن ۵۷ ب منفی تهران

  41. ناشناس می گوید

    سلام

  42. حامد می گوید

    سلام صیغه یک ساعته میخواستم

  43. سجاد می گوید

    سلام یکی خانم واسه صیغه ساعتی تماس بگیرد زیر ۳۰سال ۰۹۳۶۹۶۹۵۶۳۱

  44. سجاد می گوید

    یه خانم واسه صیغه ساعتی تماس بگیره ۰۹۳۶۹۶۹۵۶۳۱ زیر ۳۰سال مشهد

  45. محسن می گوید

    صیغه موقت خانمی از بهبهان میخوام

  46. محسن می گوید

    خانمی برای صیغه موقت از بهبهان لطفا

  47. مجید می گوید

    سلام زن ص

  48. مجید می گوید

    سلام خانم صیغه ای محدوده شهریار ملارد سن هم ۲۰تا۳۰سال تماس باشماره ۰۹۳۸۵۸۸۷۲۶۸

  49. خدایار می گوید

    سلام میگم خانمی برا ازدواج هست برامن ۴۰تا۵۰

  50. موسوی می گوید

    سلام من موسوی ھستم
    صیغہ ساعتی می خواھم

  51. محمد می گوید

    سلام صیغه ساعتی روزانه ماهانه میخاستم تفاهم داشتیم دایمی اززنجان زیر۴۰سال باشه کسی بودبااین شماره تماس بگیره اززنجان هستم

  52. فرزین می گوید

    ۰۹۰۱۶۹۲۶۰۶۵ صیغه زن هات ساعتی یا ماهانه میخوام

  53. ناشناس می گوید

    اقای خوش اخلاق ومهربون بین۴۰و۴۵واسه ازدواج

  54. حسین می گوید

    سلام خوب هستید دنباله یه خانوم مطلقه برا یه آشنایی هستم سن۳۰تا۴۰ساله ازبابلسر یاامل بنده هم ۳۵ساله هستم اگه خانوم تشریف داره تماس بگیره لطفآ۰۹۰۲۰۱۱۲۳۳۴

  55. بی نام می گوید

    سلام ی خانم سن بالا و محترم بالای ۵۰میخام هرجور ک ایشون راحتن چون عاشق خانمهای محترم سن بالا و محترم بالای ۵۰ساله هستم شمارمه ۰۹۱۹۵۷۲۰۴۵۹

  56. فرهاد می گوید

    سلام الان یه خانم صیغه ساعتی تاصبح میخام

  57. احسان می گوید

    سلام خدمت همه شیرازیای گل دوسداشتنی احسان هستم دنبال خانمی باعاطفه وگرم مزاج برارابطه حلال ومدت دارم خصوصیاتی شبیهه خودم داشته باشه ابرومندوتک پرفقدکسیک مث خودم دنبال رابطه حلال ومدت داروابرودارباشه ودنبال آرامش چون میدونم سخته اعتماداین دوروزمونه دقیقامنم بی اعتمادم ولی یکی مث خودم باشه همه جوره مخلصشم هستم ملاک تنهام مالي نباشه بیشتربفکریه رابطه ابرومندوباعاطفه باشه جواب اعتماد ارزششو خودم میدونم چطوربم ایدی روبیکام madar942

  58. محمد ص می گوید

    ۰۹۱۳۰۰۵۳۵۷۶واسه ازدواج تماس بگیره

  59. محمد ص می گوید

    ۰۹۱۳۰۰۵۳۵۷۶خانم برای صیغه میخوام

  60. محمد ص می گوید

    ۰۹۱۳۰۰۵۳۵۷تماس

  61. rezamoghimi37 می گوید

    ۲۷سالمه دنباله س دختر ستم واسه صیغه

  62. rezamoghimi37 می گوید

    دنبال صیغه واقعی میگردم سن بالا حداقل ۳۴

  63. ناشناس می گوید

    به نظرم خیییلی عالیه من یه خانم برای لاس زدن میخوام

  64. پارسا می گوید

    به نظرم خیییلی عالیه من یه خانم برای لاس زدن میخوام

  65. پارسا می گوید

    به نظرم بسیارکانال جالبیه هرچی بخوایم داره ممنونیم ازسازنده

  66. پارسا می گوید

    من یه خانم میخوام برای لاس زدن اینم شمارم ۰۹۹۱۵۴۰۴۶۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.