دانلود فیلم جان ویک 3 پارابلوم 2019 سانسور شده و با دوبله فارسی

1 632

در این ساعت برای مخاطبین سایت روزگار دانلود و تماشای آنلاین فیلم جان ویک: بخش 3 – پارابلوم را با دوبله فارسی و کاملا سانسور شده آماده کرده ایم.

جان ویک 3 فیلمی سینمایی اکشن و مهیج آمریکایی، به نویسندگی دریک کولستاد و کارگردانی چاد استاهلسکی است.

این اثر دنباله‌ای بر فیلم جان ویک 2 در سال 2017 به‌شمار می‌رود. این فیلم در 17 مه 2019 از سوی لاینزگیت در ایالات متحده منتشر شد.

دنباله این فیلم، جان ویک: بخش 4 در حال توسعه است و قرار است در تاریخ 21 مه 2021 منتشر شود.

خلاصه داستان فیلم جان ویک 3

جان ویک بعد از کشتن یکی از اعضای «انجمن بین‌المللی قاتلین» یعنی سانتینو د آنتونیو در هتل کنتیننتال، هنوز هم در حال فرار است.

این در حالی است که یک قرارداد بین‌المللی 14 میلیون دلاری برای کشتن او تنظیم شده و جان هم به خاطر زیر پا گذاشتن قوانین هتل کنتیننتال، نمی‌تواند از خدمات و سرویس‌های این هتل در هیچ‌کجای دنیا استفاده کند.

این موضوع باعث شده که بی رحم‌ترین قاتلان دنیا از زن و مرد در هر گوشه منتظر جان ویک باشند تا او را نابود کنند و جایزه خود را بگیرند.

در این میان، جان ویک از یکی از دوستان نزدیکش به نام سوفیا که او هم یک آدمکش حرفه ای و ماهر است، کمک می‌گیرد تا بتواند از نیویورک خارج شود

انلود فیلم جان ویک 3 با دوبله فارسی

بازیگران فیلم جان ویک 3

کیانو ریوز

هلی بری

مارک داکاسیوس

ایان مک شین

لانس ردیک

لارس فیشبرن

آسیا کیت دیلون

آنجلیکا هیوستون

جیسون منتزوکس

سعید تغماوی

لینک دانلود فیلم جان ویک 3 سانسور شده و دوبله فارسی

دانلود فیلم جان ویک 3 – پارابلوم 2019 با کیفیت 1080 و حجم 2.09 گیگابایت: دانلود با لینک مستقیم و رایگان
دانلود فیلم جان ویک 3 – پارابلوم 2019 با کیفیت 720 و حجم 1.57 گیگابایت: دانلود با لینک مستقیم و رایگان
دانلود فیلم جان ویک 3 – پارابلوم 2019 با کیفیت 480 و حجم 846 مگابایت: دانلود با لینک مستقیم و رایگان

نقد فیلم جان ویک 3 – پارابلوم

بهشون بگو، هرکی که بیاد، هرکی که باشه، او را خواهم کشت

اعمال همیشه در سری فیلم ‌های جان ویک دارای عواقبی بوده‌اند. در فیلم جان ویک 3: پارابلوم John Wick 3: Parabellum نیز با در نظر گرفتن تمامی صحنه‌های اکشن چاقو خوردن، گاز گرفتن، لگد زدن، تیر خوردن، مشت خوردن و دریافت لگد از اسب‌ها،‌ این عواقب در سراشیبی زیادی قرار گرفته‌اند.

جان ویک 3 به کارگردانی چاد استاهلسکی بازگشته است تا ثابت کند که در خلق صحنه‌های اکشن و پر زد و خورد، پادشاه سینما است و فیلم‌هایی نظیر جیمز باند (James Bond) در مقابل آن حرف زیادی برای گفتن ندارند.

اولین نسخه از سری فیلم جان ویک، کیانو ریوز (Keanu Reeves) را، در نقش قاتل حرفه‌ای قرار می‌داد که مدت هاست از زندگی خود به عنوان یک قاتل، دور شده و در حال گذراندن یک زندگی عادی است.

اما پس از مدتی همسرش از دنیا رفته و تنها سگ کوچکی که از همسرش به یادگار مانده، رفیق تنهایی ‌های او شده است.

دانلود فیلم جان ویک 3 با دوبله فارسی و سانسور شده

طولی نمی‌گذرد که تعدادی از افراد سگ او را به قتل رسانده و باعث می‌شوند تا روح خشمگین جان ویک باری دیگر بیدار شده و به سلاخی کسانی می پردازد که سگ او را کشته و ماشین محبوب او را نیز به سرقت برده‌اند.

اما در ادامه و در فیلم جان ویک: بخش 2 داستان گسترده‌تر از این حرفا شد و ما با سازمانی زیر زمینی و افسانه‌ای رو به رو شدیم که جان ویک را درگیر مسائل خطرناکی کرد و او اینبار با دشمنانی بسیار قوی‌تر از گذشته رو به رو شده بود.

اما در انتها شاهد این بودیم که جان ویک پس از گذر کردن از دشمنان خود، به اشتباه در لیست سیاه سازمان High Table قرار گرفت و حال در جان ویک 3 بیشتر از هزاران قاتل حرفه‌ای به رهبری وینستون  به دنبال او هستند تا برای دریافت جایزه‌ای که برای سر او گذاشته شده است،‌ او را به قتل برسانند.

البته لازم به ذکر است که فیلم سوم همانند فیلم دوم از شخصیت پردازی و کارکتر‌های فرعی قدرتمندی برخوردار نیست و جدا از اکشن نابی که دارد، از ضعف‌هایی در زمینه داستان گویی رنج می‌برد که البته قابل چشم پوشی هستند.

یکی از بهترین ویژگی های سری فیلم های جان ویک این است که در هیچکدام از این فیلم ها هیچ اتلاف وقتی وجود ندارد. در صحنه های پایانی فیلم جان ویک 2 مشاهده کردیم که اعضای گروه High Table حکم اعدام جان ویک را به دلیل زیر پا گذاشتن قانون مرکزی یعنی به قتل رساندن یک نفر درهتل کانتیننتال را دادند.

اما وینستون مدیر شورای High Table به جان ویک، 1 ساعت برای فرار زمان داد.

پس از گذشت یک ساعت مردم در سرتاسر دنیا، برای گرفتن جایزه ی 14 میلیون دلاری که شورای High Table برای سر جان ویک گذاشته اند، تلاش خواهند کرد.

فیلم John Wick 3: Parabellum نیز دقیقا از جایی شروع می شود که فیلم قبلی یعنی فیلم John Wick: Chapter 2 به پایان رسیده بود.

دانلود فیلم جان ویک 3 دوبله و سانسوری

هیجانی ترین فیلم سری جان ویک 

در این فیلم میبینیم که جان ویک در یک شب بارانی در نیویورک در حال راه رفتن است که وارد نزاع و جدال با تعدادی قاتل حرفه ای میشود و در این بین از یک اسب به عنوان وسیله حمل و نقل استفاده می کند.

حال جان ویک باید در شهری پر از قاتلان حرفه ای که خواهان کشتن او و گرفتن جایزه ی 14 میلیون دلاری هستند و همچنین دشمنانی که مشتاق برای به قتل رساندن این قاتل حرفه ای معروف هستند، جان سالم به در ببرد.

شروع فیلم John Wick 3: Parabellum همانند فیلم مکس دیوانه: جاده خشم (Mad Max: Fury Road) است، در این فیلم نیز شخصیت اصلی در حال مبارزه با تقریبا تمام دنیا، برای بقا می‌باشد. در این فیلم جان ویک با یک شخصیت مرموز که برخی او را با نام سرپرست (The Director) می شناسند، ملاقات میکند.

آنجلیکا هاستون (Anjelica Huston) به عنوان شخصیت The Director در این فیلم ایفای نقش کرده است. همچنین در این فیلم نگاه کوتاهی به گذشته جان ویک نیز خواهیم داشت. در این فیلم جان ویک برای ملاقات شخصیت صوفیا (Sofia) به موروکو پرواز خواهد کرد. هلی بری (Halle Berry) به عنوان شخصیت صوفیا در این فیلم ایفای نقش کرده است.

صوفیا یکی از افراد مربوط به زندگی گذشته جان ویک است که، تقریبا همیشه 2 سگ بزرگش همراهش هستند و در صحنه های مبارزه ی جان ویک و صوفیا در مقابل آدم کش ها، شاهد صحنه های اکشن دیدنی از مبارزه این سگ ها با دشمنان بودیم و در این قسمت متوجه شدیم که این سگ ها نیز به مرگباری بسیاری از شخصیت های فیلم هستند.

شخصیت های فرعی این فیلم شخصیت های فوق العاده ای هستند ولی هرکدام از این شخصیت ها تنها مدت کوتاهی در این فیلم حضور دارند. علاوه بر آن همان طور که میدانید هرچه تعداد بازیگران فرعی یک فیلم زیادتر باشند به همان میزان زمان کمتری برای حضور بازیگران اصلی در فیلم باقی می ماند. رابین لرد تیلور (Robin Lord Taylor) به عنوان شخصیتی ایفای نقش کرده است که برخی با نام مدیر (Administrator) او را میشناسند و همچنین آسیا کیت دیلون (Asia Kate Dillon) نیز به عنوان شخصیتی در این فیلم ایفای نقش کرده است که با نام قاضی یا فتوی دهنده (Adjudicator) شناخته می شود.

همان قدر که آدم کش ها در سری فیلم های John wick مهم هستند، سگ ها نیز به همان میزان نقش مهمی در این سری فیلم دارند. برای مثال جان ویک در همان صحنه های اول فیلم، سگش، که رفیق مورد اعتماد همیشگی اش است، را به همراه یک دستور به چارون (Charon)، برای حفاظت از سگ اش به هتل Continental می فرستد و همچنین شخصیت صوفیا به همراه دو همراه همیشگی اش یعنی دو سگ بزرگش در این فیلم حضور دارد که در این فیلم صحنه های اکشن جذابی از مبارزه ی این سگ ها با دشمنان را میبینیم.

همه ی ما از مهارت کیانو ریوز برای ایفای نقش به عنوان چنین شخصیت هایی با خبر هستیم. هیچکس نمی تواند منکر این حقیقت بشود که وجود کیانو ریوز در این سری فیلم یکی از دلایل اصلی موفقیت این سری فیلم بوده است. سری فیلم های ماتریکس (The Matrix) با ژانر اکشن، یکی از آثار معروفی است که کیانو ریوز در آن ها ایفای نقش کرده و به محبوبیت خاصی دست یافته است. اما در حالت کلی سری فیلم های جان ویک یکی از بهترین سری فیلم هایی است که کیانو ریوز در آن ها ایفای نقش کرده است.

در جان ویک 3، برخلاف تمام فیلم های دیگری که در سبک اکشن جنایی قرار دارند، ما مسئولیت پذیری را شاهد هستیم. در این فیلم هر تصمیم کوچک و یا بزرگ، امکان دارد مشکلی را حل کرده و مشکل بزرگ تر یا کوچک تری را پشت سر آن بوجود آورد. این مساله بدون شک قلب سری جان ویک است و از آن جایی که این مساله در فیلم سوم نیز تغییر نکرده، شاهد داستان سرایی معرکه در کنار اکشن های فک اندازی در این فیلم خواهید بود. در نتیجه یک سال صبر برای این فیلم ارزش داشته و طرفداران دو فیلم قبلی نا امید نخواهند شد.

لینک دانلود فیلم جان ویک 3 سانسور شده و دوبله فارسی

دانلود فیلم جان ویک 3 – پارابلوم 2019 با کیفیت 1080 و حجم 2.09 گیگابایت: دانلود با لینک مستقیم و رایگان
دانلود فیلم جان ویک 3 – پارابلوم 2019 با کیفیت 720 و حجم 1.57 گیگابایت: دانلود با لینک مستقیم و رایگان
دانلود فیلم جان ویک 3 – پارابلوم 2019 با کیفیت 480 و حجم 846 مگابایت: دانلود با لینک مستقیم و رایگان
این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/ipAY
ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. رضا می گوید

    زد و خورداش خیلی مسخره بود.ی هییت ادم یکی رو نتونه بکشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.