دانلود فیلم سوپر 8 با دوبله فارسی و سانسور شده

0 4,163

در این ساعت برای مخاطبین روزگار، فیلم سوپر8 با دوبله فارسی و سانسور شده را در نظر گرفته ایم.

فیلم سوپر 8 – Super 8 فیلمی علمی-تخیلی و مهیج به نویسندگی و کارگردانی جی. جی. آبرامز و تهیه‌کنندگی مشترک برایان بورک، استیون اسپیلبرگ و جی.جی. آبرامز است.

در فیلم سوپر 8 جوئل کورتنی، ال فانینگ، آجی میچالکا و کایل چندلر بازی کرده‌اند.

این فیلم از تاریخ 10 ژوئن 2011 روی پرده سینماهای معمولی و آی مکس رفت. سوپر هشت سومین فیلمی است که جی. جی. آبرامز آن را کارگردانی کرده‌است.

سوپر هشت درست مثل ساخته‌های قبلی آبرامز در ژانر علمی/خیالی است و حال و هوایی فانتزی و معمایی دارد.

سوپر 8 با استقبال بسیار خوب منتقدان همراه بود. فیلم همچنین در گیشه هم خوب عمل کرد و توجه تماشاگران را نیز جلب کرد.

سوپر هشت ادای دینی به فیلم‌های ترسناک و فانتزی دهه هشتاد است و شباهت زیادی به فیلمای آن دوره خصوصاً آثار استیون اسپیلبرگ دارد.

سوپر هشت در سایت متاکریتیک نمره 72/100 را دریافت کرده‌است و در روتن تومیتوز هم امتیاز 75/100 را گرفته‌است.

ساخت فیلم سوپر هشت در نهایت 50 میلیون دلار خرج برداشت اما فیلم در گیشه به فروش 260٫1 میلیونی رسید که با توجه به بودجه کم آن رقم قابل توجهی است.

دانلود فیلم سوپر فارسی

داستان فیلم سوپر 8

وقایع فیلم در سال 1979 و در منطقه اوهایو رخ می‌دهد. جو لمب پسری کم حرف است که به تازگی مادرش را در یک حادثه دلخراش در کارخانه آهن از دست داده و به همراه پدرش که معاون کلانتر شهر است زندگی می‌کند.

جو توانایی زیادی در گریم و درست کردن ماکت برای فیلم‌ها دارد و همین توانایی اش باعث می‌شود تا از طرف دوستش چارلز به یک تیم فیلمسازی بپیوندد که قصد دارند با دوربین سوپر 8 فیلمی ترسناک دربارهٔ زامبی‌ها بسازند اما چیزی که باعث می‌شود جو میل پیدا کند تا در این کار همراه شود حضور یکی از زیباترین دختران دبیرستان بنام آلیس است که قرار است به عنوان بازیگر در فیلم همکاری کند.

یک شب که گروه فیلمبرداری برای گرفتن یکی از سکانس‌ها به ایستگاه راه‌آهن می‌روند قطاری بر اثر برخورد با یک ماشین به طرز عجیبی از ریل خارج شده و منفجر می‌شود.

بچه‌ها از ترس جان خود سریع از صحنه فرار می‌کنند اما وقوع اتفاقات عجیب از جمله ناپدید شدن افراد و از بین رفتن نیروی برق شهر جو را به این تنیجه می‌رساند که بین اتفاقات عجیب شهر و حادثه تصادف قطار رابطه‌ای وجود دارد…

دانلود فیلم سوپر

چرا نام این فیلم سوپر8 شد؟

نام فیلم اشاره به دوربین فیلمبرداری قدیمی بنام سوپر 8 دارد که در دهه هشتاد و نود بسیار رایج بود. بسیاری از فیلمسازان معروف جهان از جمله خود جی. جی. آبرامز اولین تجربه فیلمسازی خود را با این دوربین‌های محبوب پشت سر گذاشته‌اند.

 

دانلود فیلم سوپر با دوبله فارسی با کیفیت 360 و حجم 306 مگابایت: دانلود با لینک مستقیم 

3.3/5 - (3 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/oLYC
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.