ثبت نام لاتاری 2018 آمریکا + سایت نتایج لاتاری 2018 آمریکا

0 473

ثبت نام لاتاری 2018 آمریکا + سایت نتایج لاتاری 2018 آمریکا

سایت  ثبت نام لاتاری 2018 آمریکا لاتاری گرین کارت آمریکا گرین کارت آمریکا چیست لاتاری 2018 آمریکا سایت لاتاری 2018 آمریکا نام صحیح برنامه قرعه کشی گرین کارت ( کارت اقامت دائم ایالات متحده آمریکا ) که در ایران به لاتاری گرین کارت مشهور است، "قرعه کشی ویزای گوناگونی" است که در زبان انگلیسی DV lottery یا Diversity visa lottery program واژه صحیح آن است. برنامه ویزای دایورسیتی بر مبنای S201 تا S204 قانون ملی و مهاجرت سال 1990 پایه ریزی شده است. به بیان ساده تر لاتاری گرین کارت یک قرعه کشی است که هر سال توسط کنتاکی کونسولار امریکا انجام میشود و از میان متقاضیان به 55000 نفر ویزای اقامت دائم داده میشود.

 

لاتاری 2018 آمریکا,لاتاری گرین کارت آمریکا,گرین کارت آمریکا چیست,لاتاری 2018 آمریکا,لاتاری اقامت آمریکا,لاتاری 2018 آمریکا نتایج,سایت لاتاری 2018 آمریکا


ثبت نام لاتاری 2018 آمریکا

 

سازمان خدمات تابعیت و مهاجرت آمریکا (INS) تعداد اپلیکیشن های مجاز و لیست کشورهای مجاز را برای شرکت در برنامه قرعه کشی لاتاری بر اساس قانون های از قبل تعریف شده تعیین مینماید. این قوانین میتواند هرسال تغییراتی داشته باشد. در لاتاری 2017 و لاتاری 2016 ایران 3500 ویزای اقامت دائم را در هر سال از آن خود کرد که در میان دیگر کشورها از نظر تعداد ویزا پیشتاز بوده است.


تاریخچه ثبت نام لاتاری

 

برنامه ویزای دایورسیتی از سال 1994 ، 3مرتبه در فوریه، یکبار در نوامبر و چندین بار در اکتبر اجرا شده. موسسه مسئول این پروژه در 2000 تغییر کرد. مرکز قبلی منصوب ملی ویزا در پورتس موث این وظیفه را به مرکز کنسولی کنتاکی منتقل کرد که از آن پس کلیه امور مربوط به اپلیکیشن های این نوع ویزا را مسئول بوده است. در سال اول این امکان وجود داشت که هر شخصی چندین بار ثبت نام داشته باشد. که این مسئله مشکلاتی برای این سازمان در بر داشت و البته در صورت ثبت نام شاید 1000 مرتبه توسط یک فرد امکان برنده شدن نزدیک به 100% میرسید. اما پس از آن جلوی این امر گرفته شد و هرکس در هر سال مجوز فقط یک ثبت نام را داشت.

 

لاتاری 2018 آمریکا,لاتاری گرین کارت آمریکا,گرین کارت آمریکا چیست,لاتاری 2018 آمریکا,لاتاری اقامت آمریکا,لاتاری 2018 آمریکا نتایج,سایت لاتاری 2018 آمریکا


شانس برنده شدن در لاتاری

با این وجود همچنان شانس بالایی برای برنده شدن در لاتاری گرین کارت وجود دارد. پس از الکترونیکی شدن پروسه ثبت نام لاتاری گرین کارت در سال 2003 تعداد ثبت نام ها از 13 میلیون به 6 میلیون در سال رسید. به نظر میرسد رویه های جدید این سازمان شانس کسانی که برای سال 2018 و پس از آن را ثبت نام میکنند را بالا میبرد. در لاتاری 2017 که در سال 2016 اعلام نتیجه شد، از بین هر 150 متقاضی، یک نفر ویزا دریافت کرد.


الزامات ثبت نام لاتاری 2018

لاتاری 2018 آمریکا فقط دو شرط برای ثبت نام لاتاری وجود دارد. اول اینکه شما متولد کشور های مجاز باشید که ایران یک کشور مجاز برای ثبت نام است و دوم آنکه حداقل دیپلم داشته باشید و اگر دیپلم ندارید دو سال سابقه کار در پنج سال گذشته داشته باشید که آن شغل در لیست مشاغل اداره کار ایالات متحده در لیست JOB ZONE 4 و البته با امتیاز SVP 7 باشد. مانند طراحی گرافیک، طراحی وبسایت، مدیریت صنعتی یک کارخانه یا کارگاه و …


ثبت نام اشتباه لاتاری وارد قرعه کشی نخواهد شد

لازم است بدانید هر ساله بیش از 50 درصد از ثبت نام های لاتاری قبل از ورود به قرعه کشی از لیست اپلیکیشن های مجاز حذف میشوند که علت این امر اشتباه در ثبت نام است. ضمنا اگر پس از برنده شدن هم در سفارت اشتباهی در ثبت نام لاتاری اتفاق افتاده باشد که در مصاحبه مشخص شود، آن تقاضا رد خواهد شد و به ویزا نخواهد رسید. پس برای ثبت نام لاتاری به کافی نت ها و اشخاص کم اطلاع مراجعه نکنید. هرساله بیش از 200 کیس برنده به ما مراجعه میکنند که به علت ثبت نام اشتباه از اخذ ویزا باز مانده اند.


ثبت نام لاتاری 2018 ,  ثبت نام لاتاری سال 96(لاتاری 2018) راهنمای کامل ثبت نام لاتاری آمریکا ( قرعه کشی گرین کارت آمریکا 2018 ) را مطالعه بفرمایید . تمامی اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام گرین کارت موجود می باشد . با گروه مهاجرتی پارس مهاجر همراه باشید.

 

لاتاری 2018 آمریکا,لاتاری گرین کارت آمریکا,گرین کارت آمریکا چیست,لاتاری 2018 آمریکا,لاتاری اقامت آمریکا,لاتاری 2018 آمریکا نتایج,سایت لاتاری 2018 آمریکا

 


diversity visa lottery یا همان ویزای تنوع فرهنگی آمریکا که در ایران به نام لاتاری مشهور شده  است از طرف کنگره آمریکا که برای تعادل بخشیدن به تعداد مهاجران در کشور آمریکا ایجاد شده است. طبق این برنامه هر ساله دولت آمریکا به 50000 نفر از برندگان لاتاری گرین آمریکا را می دهد. البته ثبت نام در این برنامه شرایط خاصی دارد و همه کشورها و همه افراد شامل شرکت در برنامه ویزای تنوع فرهنگی نیستند . خوشبختانه کشور ایران در حال حاظر مشمول این قانون هست و برای امسال نیز هموطنان ایرانی می توانند در این قرعه کشی شرکت نمایند. ثبت نام در لاتاری به صورت آنلاین و رایگان است ، که افرادای که دارای مدرک پایان 12 سال تحصیلی هستند و یا سابقه دو سال کار در یکی از مشاغل رتبه 7 در کشور آمریکا دارند در این برنامه شرکت نمایند.

 

لاتاری 2018 آمریکا افراد اگر آشنایی با زبان انگلیسی داشته باشند و با دقت کافی می توانند فرم مربوطه خود را ثبت نام نمایند. در صورتی که در هنگام نام نویسی دقت کافی را به خرج ندهید امکان دارد بندهای مربوطه را به اشتباه وارد نمایید و این کار باعث حذف شدن شما از قرعه کشی خواهد شد.


لاتاری 2018

 

در صورت نیاز و برای اطمینان از صحت ثبت نام و نام نویسی بدون مشکل در لاتاری این کار با پرداخت هزینه توسط گروه پارس مهاجر برای متقاضیان انجام خواهد شد .

 

لاتاری 2018 آمریکا

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/mTlX
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.