عکاسی از جسد بازیگر زن معروف با پرداخت رشوه + تصاویر

0 10,709

مریلین مونرو بازیگر، خواننده و مانکن مشهور آمریکایی بود. وی در سن 36 سالگی و در اوج محبوبیت درگذشت.

به تازگی تصویری از سردخانه جسد مرلین مونرو پس از گذشت تقریباً شش دهه از مرگ او منتشر شده است.

عکس ها فقط چند ساعت پس از مرگ او گرفته شده است.

یک عکاس معروف توانسته با پرداخت رشوه به نگهبانان وارد سردخانه پزشکی قانونی شود.

مریلین مونرو

برنامه تلویزیونی تحت عنوان «رسوایی مرگ مریلین مونرو» برای نخستین بار روز یکشنبه از شبکه فاکس نیوز، پخش شد.

در این برنامه با پسر عکاس معروف، مریلین مونرو مصاحبه شد. این عکاس، این عکس ها را از مونرو (سمبل هالیوود) در حالی که روی ترولی سردخانه ای در لس آنجلس بود گرفته است.

دِویک وینر، پسر عکاس مشهور «لی وینر» افشا کرد که چگونه پدرش فقط چند ساعت پس از مرگ ستاره هالیوود در رختخوابش در 4 آگوست 1962 میلادی، با پرداخت رشوه به هر کسی که در مسیرش بود به مقرّ پزشکی قانونی رفته است.

دویک ادعا می کند که «لی» دو فیلم دیگر را که حاوی عکس های بسیار از جسد مرلین مونرو بوده را گرفته است.

او می گوید: پدرم عکس های زیادی گرفت، و سپس به استودیو خاصش رفت و ادعا کرد که به طور کامل از او عکس گرفته و عکس ها و فیلم ها را درون گاو صندوق امنیتی گذاشته، زیرا بر این باور بوده که عکس ها مناسب پخش شدن نیستند.

جنازه مریلین مونرو

عکس جسد مریلین مونرو

عکس جسد مرلین مونرو

مرلین مونرو کیست؟

مریلین مونرو از مهم ترین بازیگران قرن بیستم است. او بیشتر نقش شخصیت هایی را بر عهده می گرفت که به «بلوند احمق» شهره شدند.

مریلین مونرو از پول سازترین ستارگان عصر خود بود و تأثیرگذاری هایش در فرهنگ عامه از او یک شمایل فرهنگی ساخته است.

او با جذابیت های جنسی و استعداد بالای طنزگویی در سال 1953 در فیلم چگونه می توان با یک میلیونر ازدواج کرد درخشید.

مرلین مونرو

مریلین مونرو در این فیلم نقش پولا، دختری نزدیک بین را ایفا می کند که دائم با در و دیوار برخورد می کند.

تصویری که مریلین مونرو در این فیلم از خود نشان داد چنان گیرا و فریبنده بود که توانست بر تصویر بتی گریبل، ستاره زن آن زمان و همبازی اش در این فیلم سایه بیندازد.

مریلین مونرو با صدای خود چندین ترانه نیز خوانده است. می خواهم که دوستم بداری در فیلم بعضی ها داغشو دوست دارند و هم چنین الماس ها بهترین دوست یک دخترند در فیلم آقایان بلوندها را ترجیح می دهند از مشهورترین ترانه های به جای مانده از این ستاره هالیوود به شمار می روند.

با تصویر پین آپ بر روی اولین جلد مجله پلی بوی به تاریخ دسامبر 1953 بود که این مجله به شهرت جهانی رسید.

در این دوران شایعاتی مبنی بر رابطه داشتن با جان اف. کندی، رئیس جمهور وقت آمریکا وجود داشت.

شایعه ها هیچ گاه ثابت نشده اند، اما تا به امروز این شایعات به قوت خود باقی مانده اند. در سال 1955 میلادی، تصویری جاودانه از مریلین مونرو در فیلم خارش هفت ساله به کارگردانی بیلی وایلدر تقریباً به قیمت پایان ازدواج دوم وی تمام شد.

جو دی ماجیو، ستاره بیس بال و همسر آن زمان مریلین مونرو، که بر سر فیلمبرداری این صحنه حضور داشت، چنان حسادتی در خود احساس کرد که در برابر صدها تماشاگر حاضر از کوره دررفت.

زندگی مشترک این دو تنها 9 ماه دوام داشت و در نهایت به جدایی ختم شد.

بیوگرافی مرلین مونرو

مرلین مونرو موهایی تاب دار داشت، در سال های آخر عمر با روسری موهایش را که به دلیل صاف کردن بیش از اندازه آسیب دیده بودند، را از گزند نور شدید خورشید حفظ می کرد.

در سال 1955 با آرتور میلر، که نمایشنامه نویس بود ازدواج کرد و یهودی شد.

مریلین مونرو جوان در سال های آخر زندگی با شکست هایی مواجه شد و به افسردگی شدید دچار شد، در سال 1961 از آرتور میلر جدا شد و یک سال بعد درگذشت.

زندگی او روی پرده، یک زندگی رؤیایی بود که سینما ساخته بود، اما در دنیای واقعی مشکلات و تفاوت هایی داشت که مردم از مرلین مونروی محبوبشان انتظار نداشتند.

شخصیت و انتظاراتی که سینما ساخت فراتر از توانایی ها و گاهی متفاوت با خواسته های او بود.

وی در جایی گفته است:

من یک زن بازنده ام. مردها، زیادی از من انتظار دارند؛ به خاطر تصویری که از من ساخته شده و خودم هم در ساخت آن کمک کرده ام؛ من سمبلی از تنها چیزی هستم که مردان از آن استقبال می کنند.

او یکی از مشهورترین ستارگان سینما، نماد جذابیت جنسی و ستاره پاپ در قرن بیستم است. برخی وی را جذاب ترین زن قرن بیستم دانسته اند و به اعتقاد رابین میور او پر عکس ترین چهره زن جهان است.

زندگینامه مریلین مونرو

علت مرگ مریلین مونرو

آخرین حضور برجسته مریلین مونرو در انظار عمومی به 19 مه 1962 بازمی گردد که او در مراسم جشن تولد جان اف. کندی در سالن مدیسون اسکوئر گاردن بر صحنه ظاهر شد و ترانه تولدت مبارک، آقای رئیس جمهور را در حضور رئیس جمهور اجرا کرد.

مرلین مونرو در تاریخ 5 اوت 1962 میلادی، در کالیفرنیا درگذشت.

علت مرگ وی، «مصرف بیش از حد داروی خواب آور» ذکر شد. دلیل رسمی مرگ وی «خودکشی» بر اثر «مصرف بیش از حد داروهای خواب آور و آرام بخش» اعلام شد، اما ادعاهای مبنی بر حصول یک توطئه و مجموعه حوادث اسرارآمیزی که منجر به مرگ وی شد، همواره بحث برانگیز بوده است.

مریلین مونرو در 8 اوت 1962 میلادی، در یکی از آرامگاه های مشهور شهر لس آنجلس، به نام گورستان وست وود به خاک سپرده شد.

پلیس علت مرگ را میزان بالای نمک اسید باربیروتیک در بدن و بر اثر خودکشی اعلام کرد.

لویس بنر نویسنده کتاب ”شور و تضاد” احتمال خودکشی او را کم می داند، چرا که می گوید او در فرم بسیار مناسبی بود و برنامه های مختلفی برای زندگی داشت.

او معتقد است: «رابرت کندی برادر جان اف کندی و دادستان وقت عالی آمریکا با او رابطه پنهانی داشت. همسایه ها و سرایدار اوائل بعد ازظهر روز پنجم اکتبر، رابرت کندی را در منزل مریلین دیده اند.»

بنر می گوید: «همه گزارش های پلیس در عرض چند هفته مفقود شد. رابرت کندی با دپارتمان پلیس ارتباط داشت.»

نویسنده کتاب معتقد است که احتمالاً مافیا برای جلوگیری از افشای روابط پنهانی مرلین با جان اف. کندی رئیس جمهور و رابرت اف. کندی برادر وی، مریلین را به قتل رسانده اند.

البته این یکی از سناریوهای قتلی است که پس از پنج دهه در هاله ای از ابهام فرورفته است.

سنگ قبر مرلین مونرو

پس از مرگ مریلین هفته ای سه بار گل های سرخی بر سر خاک وی به مدت 20 سال فرستاده می شد. این فرد کسی نبود جز جو دی ماجیو، معشوقه یکی از پر آوازه ترین بازیگران قرن بیستم.

هم اینک یک بازرگان آمریکایی به نام ریچارد پانچر در قبر بالای وی دفن شده است که در سال 1986 درگذشت. وی وصیت کرده بود که با صورت بر روی زمین در قبر گذاشته شود.

در سال 2009 میلادی، بیوهٔ این بازرگان آمریکایی تصمیم گرفت که قبر همسرش را که در بالای قبر مرلین مونرو واقع شده است را بفروشد و پس از آن، همسرش را در یک آرامگاه خانوادگی دفن کند.

وی علت به حراج گذاشتن قبر همسرش را، پرداخت آخرین قسط خانه اش در بورلی هیلز اعلام کرد.

هم چنین هیو هفنر مؤسس و مالک پلی بوی، قبر مجاور مریلین مونرو را با پرداخت مبلغ 75 هزار دلار خریده است.

3.2/5 - (20 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/8ILb
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.