واکنش شدید احسان علیخانی به استوری پریناز ایزدیار + ویدیو

1 1,910

احسان علیخانی پاسخ استوری پریناز ایزدیار بازیگر تلویزیون را داد.

به گزارش روزگار چند ماه پیش با انتشار یک استوری در اینستاگرامش به نحوه انتخاب استعدادها در عصر جدید انتقاد کرد. و حالا احسان علیخانی مجری برنامه عصر جدید در نشست خبری این برنامه، به انتقاد پریناز ایزدیار جواب داده است.

استوری پریناز ایزدیار در مورد عصر جدید

گویا صحبت های پریناز ایزدیار درباره نحوه استعدادیابی در برنامه عصر جدید با واکنش تند احسان علیخانی مواجه شد.

ماجرا از این قرار است که اردیبهشت ماه امسال بود که پریناز ایزدیار با انتشار پستی لب به انتقاد از برنامه عصر جدید و نحوه انتخاب استعدادها در این برنامه گشود و با حالتی نقدگونه نحوه انتخاب افراد مستعد این برنامه را زیر سوال برد.

 

احسان علیخانی روز گذشته در نشستی که با حضور داورهای این برنامه برگزار شد به صحبت های خانم بازیگر واکنش نشان داد.

استوری پریناز ایزدیار

انتقاد پریناز ایزدیار به برنامه عصر جدید احسان علیخانی

این انتقاد پریناز ایزدیار با واکنش احسان علیخانی که روز گذشته به همراه عوامل عصر جدید برای گفتگو با مردم در واحد صداو سیما حاضر بودند روبرو شد و آقای برنامه ساز پاسخ تندی به خانم بازیگر داد.

واکنش احسان علیخانی به پریناز ایزد یار

پاسخ احسان علیخانی به استوری پریناز ایزدیار

 

احسان علیخانی در این نشست درباره انتقاد پریناز ایزدیار گفت: بازیگری که نمیخوام اسمشو رو بیارم وسط برنامه عصر جدید یک استوری گذاشت و گفت که این برنامه استعدادیابی عصر جدید چیه، برنامه استعدادیابی که خانم ها نرقصن و نخونن که استعدادیابی نیست.

من یک لحظه احساس کردم که ایشون از دانمارک با ما صحبت میکنه و خیلی جلوی خودم رو گرفتم که زنگی نزنم و کاری نکنم که بگم بازیگر محترم تلویزیون که چند سالی هم هست که در سینما فعالیت میکنید شما در کجای سینما، تلویزیون و تئاتر رقصیدی و خوندی که ما ندیدیم، چرا یهو ریست میکنید؟

همه ما یک ملاحظات قانونی، فرهنگی و عرفی داریم و قبول دارم که در یک سری از حوزه ها محدودیت داریم اما خانم ها در خیلی از حوزه های برنامه ما بودند و اونایی رو هم که نبودند دلیلش را خود شما بهتر از ما میدونید.

گفتنی است فینال مسابقه بزرگ عصر جدید با حضور پنج شرکت کننده شب دوشنبه 28 مردادماه همزمان با شب عید سعید غدیر برگزار میشود. پارسا خائف، محمد زارع، فاطمه عبادی، سعید فتحی روشن و دختران نینجا 5 فینالیست عصر جدید هستند که برای کسب جایزه ارزشمند و میلیونی این برنامه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

3.7/5 - (4 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/Edhj
ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    سلام. من به آقای الیخانی ایمان دارم و چون میدونه داره چکاره میکنه توی کارش موفقه و ببینندگانی چون ما فقط میتونیم نظر بدیم نه اینکه انتقادای بیجا بکنیم که اگه یک لحظه خود انتقاد کننده روش فکر کنه میفهمه چه انتقاد بیجای کرده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.