واکنش احسان علیخانی به خودکشی کودک کار مهمان برنامه ماه عسل

0 1,846

پسر جوانی که چند سال قبل به عنوان کودک کار مهمان برنامه ماه عسل شد و با جمله‌ای دردناک توجه مخاطبان را به خود جلب کرد به زندگی خودش پایان داد.

رضا

روزنامه «جوان» نوشت: روز دوشنبه خبر خودکشی رضا فیوجی ۲۰ ساله که قبلاً از کودکان کار بود منتشر شد. رضا هفت سال قبل و در حالی که کودکی ۱۳ ساله بود در برنامه ماه عسل حاضر شد و جمله‌ای ساده و بی‌تکلف بر زبان راند که اشک خیلی‌از مخاطبان را جاری کرد. وقتی احسان علیخانی از او سؤال کرد که چه آرزویی داری؟ گفت: «من هیچ آرزویی ندارم، چون وقت نکردم بهش فکر کنم، چون تا شب سر کار بودم، اصلاً نتونستم بهش فکر کنم.»

مرگ غم‌انگیز رضا واکنش‌های بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است. آن‌گونه که مطرح شده او یکبار خودکشی ناکام داشته، اما این بار و در حالی که وارد زندگی مشترک شده بود مرگی خودخواسته را رقم زد. درباره علت اصلی مرگ وی و انگیزه‌ای که رضا را وادار به این کار کرده هنوز گزارش رسمی منتشر نشده است، اما اعلام شده به دلیل مشکلات ناشی از ازدواج و تهیه مسکن دست به این رفتار پرخطر زده است.

احسان علیخانی در واکنش به این اتفاق در صفحه اینستاگرامش نوشته است: «درد اینجاست که «درد» را نمی‌توان به کسی حالی کرد! خبری شوکه‌کننده و این میزان سنگین برای همه ما که او را دیده بودیم و از دلش خبر داشتیم. رضا جمله معروف «آرزویی ندارم، چون وقت نکردم بهش فکر کنم» را در برنامه گفت. همه دیدند و آن روز، تعداد زیادی پیگیر کمک و یاری او و امثال او شدند و رضا را پیدا کردند.

چند روز بعدش، مهمان ویژه برنامه عید فطر شد و گفت «آرزو دارم از محله شوش برویم». مهدی رحمتی و حنیف عمران‌زاده با مردانگی، فراهم‌کردن خانه جدید را تقبل و خانه‌ای برای رضا و خانواده‌اش رهن کردند. اینکه چرا بعد از حدود یک سال با شکایت اهالی محل مجبور به ترک آن خانه شدند بماند که دردی بزرگ‌تر است! دوستان و رفقای عزیز و دلسوز! بچه‌هایی شبیه رضا بسیارند، قدمی بردارید!»

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/asdj
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.