‎استفاده بهتر از تردمیل و کالری سوزی بیشتر آن

0 233

‎استفاده بهتر از تردمیل و کالری سوزی بیشتر آن

‎تردمیل و کالری سوزی

 

‎استفاده بهتر از تردمیل و کالری سوزی بیشتر آن
اگر پای صحبت افرادی که از ترمیل برای کاهش وزن استفاده کرده اند بنشینیم میبینیم که عده ای آن را یک راه حل فوق العاده برای لاغری میدانند و عده ای میگویند از نتیجه کار با تردمیل راضی نبوده اند. نکته اینجاست که برای لاغری با ترد میل باید ‎استفاده درست از آن را بدانید تا بتوانید کالری بیشتری را بسوزانید، در این قسمت برای شما توضیحاتی داده ایم که مشاهده می نمایید.

‎1- کمی شیب دارش کنید
‎این شیب نه تنها دویدن بیرون از خانه را شبیه سازی می‌کند بلکه برای زانوها هم راحت‌تر است. شیب‌دار کردن با وقفه، راهی بسیار خوب برای افزایش کالری سوزی هنگام پیاده‌روی یا دویدن است. با دویدن یا پیاده‌روی با سرعت دلخواه روی شیب یک درصد شروع کنید.
‎هر دقیقه بعد از یک دقیقه ریکاوری، پنج درصد شیب را افزایش دهید تا به شیب 15 درصد برسید. بسته به طول تمرینات‌تان، می‌توانید هر دقیقه از شیب کم کنید تا دوباره به همان یک درصد برسید. با این روش، تنفس‌تان بیشتر شده و انرژی بیشتری مصرف خواهید کرد تا این‌که با یک سرعت مداوم یک  ساعت بدوید. ضمناً از کار با تردمیل خسته و دلزده هم نخواهید شد چون مدام در حال تغییر شیب و سرعت هستید.

 

‎استفاده بهتر از تردمیل و کالری سوزی بیشتر آن

‎2- حرکت زانوهای‌تان را بیشتر کنید
‎بله، تردمیل به حرکت شما کمک می‌کند اما به این معنی نیست که شما باید تنبلی کنید و اجازه دهید او تمام کارها را انجام دهد. به کار انداختن پاها در هر گام مهم است زیرا تردمیل دونده را به سادگی جلو می‌برد و مهم است که شما فقط روی سرعت آن متمرکز نمایید و به سرعت این پا و آن پا نکنید، بلکه حواس‌تان به افزایش دامنه و بلندی گام‌ها هم باشد. این روش نیازمند تلاش بیشتر بوده و مسافت بیشتری را با سرعت بیشتر طی می‌کنید.
‎3- مقاومت را کمی بالاتر ببرید
‎از حرکات مقاومتی استفاده کنید تا ریکاوری‌های فعال داشته باشید. در طول زمانی که صرف ریکاوری می‌کنید، یک تمرین قدرتی انجام دهید. افزودن این تمرینات به تمرینات اینتروال شما روی تردمیل، ضربان قلب‌تان را بالا نگه داشته و باعث می‌شود به میزان قابل توجهی کالری بسوزانید.

 

‎استفاده بهتر از تردمیل و کالری سوزی بیشتر آن

‎4- بازوهای‌تان را حرکت دهید
‎درحالی‌که با پاهای‌تان تکنیک دویدن را رعایت می‌کنید، بازوهای‌تان هم تا حدود زیادی آن حرکت را انجام می‌دهند. بیشتر دوندگان تردمیل تابع الگویی هستند که فکر می‌کنند الگوهایی مؤثر و پربازده از حرکت هستند و تقریباً با بدنی کوفته و ضرب دیده، دویدن روی تردمیل را تمام می‌کنند.
‎بازوها را حرکت دهید و زوایه گشتاور 90 درجه، میان عضلات بازو و ساعد را در هر دو دست حفظ کنید. هر چقدر سرعت بیشتری داشته باشید، بازوها هم باید سریع‌تر حرکت کنند، از آرنج‌ها به‌عنوان لنگر در بالا بردن سرعت استفاده کنید. خواهید دید سرعت طی مسافت، بیشتر و بیشتر خواهد شد.

 

‎استفاده بهتر از تردمیل و کالری سوزی بیشتر آن

‎5- کاری بیشتر از دویدن انجام دهید
‎یادتان باشد که  سطح و تسمه تردمیل، غیر از دویدن ساده، به تنهایی هم می‌تواند با روش‌های دیگر مورد استفاده قرار گیرد. این‌که شما فقط روی آن می‌دوید دلیل نمی‌شود قابلیت‎‌های دیگر نداشته باشد. قبل یا بعد از تمرینات معمول، سرعت آن را آهسته کنید و حرکت لانچ در حالت راه رفتن، لانچ چرخشی و سری یک درمیان اسکوات و لانچ را انجام دهید.
‎با این‌کار حرکت‌های اولیه را در پایین تنه‌تان متحمل شده و مبنای بهتری برای قوی‌تر دویدن فراهم می‌کنید و می‌دانید که چون تردمیل حرکت می‌کند، می‌تواند شما را به جلو برده و در ریتم موزون و خوشایندی نگاه دارد.

 

‎استفاده بهتر از تردمیل و کالری سوزی بیشتر آن

 

‎استفاده بهتر از تردمیل و کالری سوزی بیشتر آن

این مطلب چطور بود؟
لینک کوتاه این مطلب: https://rzgr.ir/UgIy
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.